اقتصادی

اختصاص ۳۳۳ میلیون یورو به مسکن مددجویان

در ضمانت‌نامه بودجه 1402 مبلغ 333 میلیون دلار توسط شرکت ملی نفت ایران برای تامین مسکن مشمولان مشمول طرح کمک‌رسانی و حسن نیت توزیع شد.

به گزارش تی تی آنلاین، در جدول شماره (21) ضمانتنامه بودجه 1402، در مجموع 333 میلیون وجه نقد به مسکن شخصی تحت پوشش با حمایت کمیسیون و ارائه تسهیلات اختصاص یافته است. این رقم با توجه به قیمت 44 هزار تومانی یورو در 30 آذر 1401 حدود 14 هزار و 625 میلیارد تومان است.

همچنین 500 میلیون نقدینگی، 167 میلیون نقدینگی برای بخش راه و 200 میلیون نقدینگی برای پروژه‌های علمی و سازنده در جدول شماره 21 قرار می‌گیرد.

به طور کلی در جدول شماره 21 مبلغ 4500 میلیون سکه به توزیع اعتبار تبصره «ی» (1) اختصاص یافت.

براساس تبصره یک لایحه اقتصادی 1402، دولت موظف است از طریق شرکت ملی نفت ایران، نفت خام و گاز تغلیظ شده را به افراد معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی بر اساس قیمت صادرات روزانه شرکت مذکور، از طریق شرکت ملی نفت ایران و پس از تخصیص برنامه کشور و ترتیب بودجه، برای اجرای کند علل

دومین به بند “y” معروف است این موارد از این جهت است که در مدت مندرج در بند «ب» این تبصره تا سقف سه میلیارد یورو به ستاد کل نیروهای مسلح برای تقویت پایگاه دفاعی تحقیقات راهبردی و پرداخت هزینه های مربوطه، مازاد بر آن است. تعهدات برای طرح‌های دفاعی و تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون یورو برای خصوصی‌سازی و مشوق‌های خصوصی‌سازی با توجه به نرخ تراکنش الکترونیکی به خزانه کشور واریز شود.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا