اقتصادی

بنیاد مسکن : وام مسکن روستایی، شنبه در گیشه بانک‌ها است

بر اساس نامه رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه، این نهاد با افزایش منابع مسکن روستایی از 100 به 200 میلیون تومان موافقت می کند.

به گزارش تی تی آنلاین، پس از قرعه را برگرداند و خواست و با وجود بار سنگین حمایت مالی بر دوش دولت، طبق دستور رئیس جمهور، پرداخت 200 میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی از روز شنبه آغاز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی – رئیس جمهور در نامه ای چهار بند خطاب به رئیس برنامه ریزی و سازمان با پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی از این سازمان درخواست کمک کرد. در پاسخ به دستور رئیس جمهور، سازمان اقتصادی با افزایش اتاق تسهیلات مسکن روستایی موافقت کرد، البته برنامه دولت برای جلوگیری از هرگونه فشار اقتصادی ناشی از تورم بود.

بر اساس اطلاعیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روز شنبه 17 مردادماه، با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به کلیه بانک های شاغل، وجوه استقراضی برای نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی از 100 میلیون به 200 میلیون افزایش می یابد. آغاز خواهد شد و فرآیند دریافت پرسنل جدید در سراسر کشور برای جذب آغاز خواهد شد. خواهد بود

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نمایندگی از جامعه روستایی کشور از رئیس جمهور و رئیس برنامه اقتصادی و قانون اساسی برای تسهیل در توسعه پروژه های روستایی تشکر کرد.

نیکزاد پیش از این گفته بود که بابت مابه التفاوت تسهیلات 13 درصدی سود بانک مرکزی بلافاصله وثیقه دریافت خواهد کرد. چه کسی دهقان آماده زایمان است. شنیده ها حاکی از آن است که این اخطار از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر شده است.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا