علم و سلامت

ارتباط دیابت نوع ۲ و مشکلات ادراری

شفاف به نقل از “عصر ایران” گفت: “به دلیل تنوع آناتومی ، دیابت نوع 2 که از طرق مختلف زنان و مردان را تحت تأثیر قرار می دهد ، اگر انواع مشکلات دستگاه ادراری نباشد ، می تواند باشد.” افراد مبتلا به دیابت که می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی روزمره افراد تأثیر بگذارد.

علاوه بر این ، دامنه عوارض احتمالی دستگاه ادراری مرتبط با جهان دیابت است. از نظر استانداردها ممکن است دلایل مختلفی برای همپوشانی وجود داشته باشد. یکی از روش های درک بهتر مشکلات دستگاه ادراری مربوط به دیابت ، دسته بندی آنها در چهار دسته اختلال عملکرد مثانه ، عفونت های دستگاه ادراری ، اختلال عملکرد جنسی و بیماری های کلیوی است.

اختلال عملکرد مثانه

از آنجا که دیابت نوع 2 در بزرگسالان ، بیش از نیمی از مشکلات ادراری است. مطالعات نشان داده است که متداول ترین موارد که بیشتر آنها به یکدیگر مربوط می شوند شامل موارد زیر است:

مثانه بیش فعال – در اسپاسم عضلات مثانه ، انقباض یا حتی در مواردی که ادرار بسیار کمی وجود داشته باشد ، رخ می دهد. این یک نیاز فوری برای دفع ادرار است.

هیپراوریسمی پولیوریا – تولید بیش از حد ادرار معمولاً بیش از 2.5 تا 3 لیتر در روز است.

شب ادراری – مراقبت های شبانه مکرر و نیاز به دفع ادرار.

بی اختیاری – از ادرار بسکتبال باید خودداری شود.

دو اختلال عملکرد مثانه به دلیل عمده دلایل دیابت وجود دارد. آسیب عصبی یکی از آنها به خودی خود ، بلکه به عضله مجرای ادرار مثانه نیز منجر نمی شود. عضله مجرای ادرار دو عضله که باعث می شود مثانه ادرار باز شود و مجرای ادرار جریان داشته باشد. این عضلات کار می کنند ، هیچ کس پشیمان نیست و ادرار قادر به دفع است ، مایل به نشت نیست.

سطح بالای قند خون که می تواند مسئول مشکلات نیز باشد در نهایت منجر به بی اختیاری ادرار می شود. جایی که مایعات بیشتر است بدن را جذب می کند تا قند خون را دفع کند و به بافت های بدن کمک کند. مقدار اضافی از طریق ادرار از طریق کلیه دفع می شود و قند تصفیه شده منجر به بی اختیاری ادرار می شود.

گزینه ها شامل درمان داروی اختلال عملکرد مثانه ، روش های آموزش مثانه مانند تمرینات کگل و جراحی است. گزینه دیگر تزریق بوتاکس است ، که اغلب برای درمان مثانه پرکار استفاده می شود به دستورالعمل های مردم همراه است با التهاب روده در این بیماری مصلحت نیست ، این برای افراد دیابتی در مثانه ادرار نشان داده شده است ، و علت مشکلات نیست.

عفونت های دستگاه ادراری

عفونت ادراری مثانه ادرار می تواند کلیه مربوط به املاک و مستغلات باشد. تحقیقات نشان می دهد که این عفونت های جدی در مردان مبتلا به دیابت نوع 2 شایع تر و بدتر است. همچنین ، عفونت دستگاه ادراری می تواند توسط باکتری هایی ایجاد شود که در برابر درمان مقاوم هستند.

این علائم عفونت شامل تکرر ادرار ، درد ادرار ، سوزش است و حتی ممکن است ادرار کدر یا قرمز باشد. زنان ممکن است در امور مردان قدرت الهی را در کار تجربه کنند ، ممکن است تأثیر فشار را تجربه کنند و استخوان ناحیه جنب به طور کامل در انسان و همچنین در بدن دوم ، و از احساسات پایین ترین قسمت های بدن وارد شود. اگر کلیه درگیر باشد ، حالت تهوع و سایر علائم ، درد پهلو و کمر و تب ایجاد می شود.

نوروپاتی خودمختار می تواند در عفونت های ادراری مرتبط با دیابت نقش داشته باشد. وقتی فلج مثانه یکی از علائم رایج این نوع نوروپاتی است. این در عضلات مثانه اتفاق می افتد و هنگامی که اندام آن را پر می کند به طور طبیعی به فشار پاسخ نمی دهد. ادرار در مثانه و عفونت های دستگاه ادراری باقی می ماند.

سطح باکتری و قند خون می تواند منجر به عفونت ادراری شود. آنتی بیوتیک های عفونت ادراری برای درمان آن.

اختلال عملکرد جنسی

دستگاه ادراری کار می کند ، و آنچه که من می خواهم عملکرد جنسی داشته باشم بهم پیوسته است ، و بنابراین متعلق به حالت اول است که دیابت می کنم ، این اغلب تحت تأثیر قرار می گیرد.

طبق موسسه ملی دیابت و بیماری های گوارشی ایالات متحده ، و این مشکلات با آسیب به اعصاب و عروق خونی همراه است که از اندام های تولید مثل و یا ساختارهای اطراف آن حمایت می کنند.

برای دیابت نوع 2 ، درمان اختلال عملکرد جنسی به علت مشکل بستگی دارد تاخیر خواهد داشت. به عنوان مثال ، همانطور که از روان کننده در هنگام رابطه جنسی مشخص است ، یک زن را برای یک مرد در نظر بگیرید که استفاده از درد یا مرد ، شخصی است که نیاز به ارائه آسان دارد.

بیماری کلیه (نفروپاتی دیابتی)

همراه با فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری مزمن کلیه علت اصلی است. بیماری کلیه دیابتی ، همچنین به عنوان نفروپاتی دیابتی شناخته می شود ، به دلیل از دست دادن برنامه طولانی مدت به عملکرد ساختار توبول های کلیه دعوت شد. بیش از یک خوشه گلومرول نفرون در کلیه ، که رگهای یک میلیون تماس بود ، که به وسیله آن محصول مایع از خون زباله گرفته می شود. وقتی که خوب شد ، ما می توانیم بوی بد بدن را نیز انجام دهیم ، که برای دفع مواد زائد در محصولات خون نفرون جمع شده است.

بیماری مزمن کلیه علت علائم خیلی کم یا اصلاً واضح سایر موارد غیر از موارد پیشرفت است ، وقتی که به نقطه او نزدیک می شود در نارسایی کلیه. نتیجه این نارسایی کلیه به طور بالقوه کشنده. براساس بنیاد ملی کلیه ، دیابت نوع 2 و فشار خون بالا مهمترین دلایل نارسایی کلیه در کشور هستند.

به همین دلیل ، افراد مبتلا به دیابت نوع 2 باید آزمایشات منظمی برای سیگنال نارسایی کلیه انجام دهند. آزمون های نسبت کراتینین که شامل آلبومین (ACR) و میزان فیلتراسیون گلومرولی (GPR) است. ACR و میزان نمایشگرهای گلوکز برای (نوعی پروتئین) در ادرار. درجه بالای آسیب کلیه در اولین علامت آن. عملکرد کلیه بر اساس آزمایش خون Gpr را برنامه ریزی می کند. این آزمایش تعیین می کند که کدام یک از پنج مرحله بیماری کلیه در انسان است.

زیرا درمان نفروپاتی دیابتی با مدیریت بیماری آغاز می شود. این شامل تنظیم فشار خون و قند خون ، پروتئین و داروهای پروتئینی رژیم غذایی است که توسط پزشک تجویز شده است. از آنجا که برداشتن گام های مهم ، تغییر در سبک زندگی مانند افزایش ورزش و وزن زیاد باعث جلوگیری و یا مجاری ادراری می شود زیرا توسعه دهنده املاک و مستغلات باید این کار را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا