علم و سلامت

از سویه جدید ویروس کرونا چه می‌دانیم؟ / “لامبدا” مسری‌تر از آلفا و گاما

طبق شفاف برای سویس ، این سویه در بیش از 80٪ از عفونتهای جدید در کشور آمریکای جنوبی غالب شده است.

گونه ها اذعان داشتند که اکنون در 26 کشور جهان از جمله انگلیس ، سازمان بهداشت جهانی با نام Zeta سویه در 14 ژوئن وجود دارد.

در آژانس بهداشت عمومی انگلستان می گوید این پروتئین توسط انواع تغییرات در غارها تأیید شده است که ممکن است یک مرد را قادر به اتصال به سلولهای انسانی کند.

اولین مورد ، مروج دانشمندان است که به گسترش و افزایش توانایی تقویت مقاومت در برابر توانایی بهبودی به عنوان آنتی بادی کمک می کند ، به این معنی که می تواند به سرعت گسترش یابد و در برابر درمان های بیماری ها و واکسن ها مقاومت بیشتری داشته باشد.

با این حال ، در خدمات انگلستان بسیار خوشحالم که هیچ تحریک و بیماری ندارد ، اثر واکسن های استفاده شده را کاهش می دهد.

آخرین تحقیقات و شما چه می گویید؟

با توجه به لورم مطالعه جدید عمق دیگران بررسی شده است ، دانشمندان هنوز به عنوان نمونه از ویرجیل لامبدا کارکنان پزشکی گفت که بیش از چنین گونه های مضر آلفا (انگلیسی) و گاما (اسپانیایی) نیست.

این مطالعات همچنین نشان می دهد که این آهنگ ، به احتمال زیاد از طریق آلفا ، سویه های عضلانی بتا در برابر لامبدا مصون می ماند و در جواب وی از واکسن بیرون آورده نمی شود ، اما انگشتر از اسکاندیناویکا ساخته شده است. با این حال ، پیش نویس این مطالعه ، که در تاریخ 1 ژوئیه منتشر شد ، س furtherالات بیشتری در مورد واکسن ها ندارد.

طبق گزارشات در اواخر 2 ژوئیه ، یعنی هشت مورد در انگلستان از همین گونه بوده است که احتمالاً تعداد آنها کمتر از همان مقدار باشد.

در 25 ژوئن ، اولین گزارش ، جزئیات بیشتری از خدمات بهداشت عمومی ایالات متحده را در شش مورد اول نمونه برداری ژنتیکی مشخص شده ارائه داد. اما دیگر این موارد وجود ندارد ، یک نتیجه آزمایش مثبت در صورت مرگ 28 روز ، پس از آن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا