علم و سلامت

اساس قیمت‌گذاری واکسن‌های ایرانی کرونا / شرط انتخابی شدن واکسن برای تزریق

رئیس سازمان غذا و دارو ضمن توضیح مسائلی از جمله قیمت واکسن Glory ، انتخاب واکسن های لحظه ای و وضعیت ظرفیت و غیره ، تاج دوز واکسن دریافت کرده است.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، دکتر امپراطور محمد رضا شنساز قیمت گذاری واکسن های تولید داخلی به صدا در می آید و می گوید: “تاج قیمت گذاری واکسن بر اساس قیمت تمام شده است.” به عنوان قیمت عرضه ارز. هیچ پولی برای تولید واکسن با نصف پول وجود ندارد ، همین مورد نیز صدق می کند.

وی گفت: “قیمت داخلی تاج واکسن بسیار کمتر از متوسط ​​قیمت تاج واکسن است.” “طبیعی است که آنها باید قیمت متوسط ​​قیمت داخلی واکسن را از واکسن های مختلف مقایسه کنند.” با این حال ، اگر به پایین ترین قیمت نگاه کنیم ، نسبت به دستگاه منصفانه است. در همان زمان ، ما در کشور خود و تاج واکسن بدون واکسیناسیون پول نقد پرداخت نمی کنیم. موارد نامطلوب ، این شبکه ها همیشه فضا را ایجاد می کنند.

تاج قابلیت واکسن انتخابی ؛ بر این اساس ، یا در واقع هیچ چیز؟

شاناشاز از واکسن های تزریقی گفت: “اول از همه ، باید توجه داشت که در کشور ما واکسیناسیون زیاد نیست و هیچکس مجبور به واکسیناسیون نمی شود.” برای جلال ، همانطور که برخی از پیرمردهای مردم را نیز دیدم ، از طرف دیگر با آنها خواهد بود: زیرا آنها به واکسن خواهند آمد. همزمان می توان با توجه به موجودی ، نوع واکسن را به عنوان واکسن انتخاب کرد. البته این دلیلی است که در دنیا وجود داشته است. به عنوان مثال ، از روی زمین ، که از واکسن Pfizer یا تاج جانسون و جانسون است ، برای ریختن ، به مردان با همان مشکلات ترجمه. خدا را شکر؛ در زمان ما ، نظر متفاوتی وجود دارد که ما قادر خواهیم بود از تزریق واکسن تا تاج سلطنت وظایف این نوع دانشگاه ها برای نجات همکاران خود که تصمیم به واکسن دارند ، انتخاب کنند.

ما به واردات تاج واکسن ادامه خواهیم داد

وی گفت: “البته ، هنگامی که واکسن در داخل کشور تولید می شود و واردات آن تا حد ممکن ادامه دارد ،” زیرا برای ما مهم است که یک روز علیه صبح Glory واکسینه شویم. “اگر می توانیم واکسن بزنیم ، نباید نادیده گرفته شود. با این وجود ، اصلی ترین طراحی و تولید داخلی ما. با این حال هنوز منتظر محموله های جدید هستیم ، زیرا تفاوت زیادی بین آنچه وجود دارد و آنچه قرار است جزئیات را تحت الشعاع قرار دهد وجود دارد. مردم جسارت دارند ، و مجبور نیستند تعدادی از مشاوره ها را برای واردات و وعده های میلیون دلاری بیان کنند. ما ، بخاطر این که بخواهیم بگوییم ، باید بگوییم ، اما حتی برای هر فردی ، نه برای اینکه اجرا شود از این طریق ، اگر FDA هرگز مجبور نباشد این موارد را افشا کند ، یعنی برای عموم مردم ، وی می خواهد اعتماد را جایگزین کند.

حداقل 60 میلیون نفر اولین واکسن تاج هیدروژن را در پاییز دریافت می کنند

“در پایان سال ، ما امیدواریم که کل جمعیت کشور را واکسینه کنیم و واکسیناسیون جهانی را انجام دهیم و در پاییز ، انشا willingالله ، 60 میلیون نفر از مردم حداقل یک دوز واکسن را تا انتهای تاج دریافت می کنند سال “، او گفت. آن که آن را دریافت کند.

روند ثابت واکسیناسیون در تاج تغییر دولت

سازمان غذا و دارو ، رئیس پروسه واکسیناسیون پس از تغییر دولت گفت: “تغییر دولت ، هیچ تغییری در روند واکسیناسیون ایجاد نخواهد کرد.” جلال واکسیناسیون چیزی نیست که بتوان با تغییر آن تغییر داد. این مسئله جهش حکمرانی انسانی است و پلیس روند واکسیناسیون را تغییر نمی دهد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا