علم و سلامت

استان تهران کماکان در وضعیت قرمز/ در خانه بمانید

آفتابنیوز؛

دکتر. علیرضا زالی ، رئیس ستاد عملیات افتخار مدیریت فوتبال (19-COVID) در پایتخت تهران ، در مصاحبه تلویزیونی 505 اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته تاج بیماران جدید در بیمارستانها با تهران تشخیص داده شده است.

براساس حسابهای دانشگاه علوم پزشکی دولتی شهید بهشتی به نقل از زالی ، تعداد 127 بیمار ویژه بستری در بخش ها ، 378 بیمار بستری در بخش ها و شبانه ، 390 بیمار عادی بودند.

استان تهران همچنان درخشان است / در خانه بماند

وی افزود: همچنین 8.2 درصد از بیماران تحت مداوا در مراکز مراقبت های خارج از بیمارستانی بیمارستان به مراقبت های بهداشتی احتیاج دارند و 25 درصد از آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند.

دکتر. زالی گفته است: برای این امر ، قرمزی استان تهران و در جهت تحقق تعهدات ، وضعیت بیمار ، تا آنجا که این میزان از تعداد پله کمتر است ، و او برای تغییر اثرات ، شرایط ، با در نظر گرفتن این شرایط سند را برای ما قید کرده است.

تعطیلات 4 روزه آینده در سفری که نداشته باشد ، اما به تهران هشدار داد که از رشد شهروندان در آن ، بروز بیماری عروق کرونا قلب و حفظ سلامتی و مطابق بررسی ها ، و اثربخشی بیشتر در سفرهای طولانی مدت ، یکی از عوامل افزایش شیوع قایقرانی در دریا نیست. وی از بیماری های عروق کرونا قلب و دیگر شهرهای تهران یاد کرد.

دکتر. زالی اضافه کرد: “تجربه ما در تهران نشان داد که سفر در مسافت طولانی باعث مرگ و میر و عوارض روبرو ، بستری در بیمارستان و ویزیت های سرپایی می شود و توصیه جدی برای سفر ضروری نیست.”

و از این گذشته ، آنچه واقعیت اکثریت استانها است ، برای آنکه شهروندان کشور به شرایط میزبان عادت کرده باشند ، و اکنون قرمز و تهران برای زمین مقابلشان کاملاً غیرممکن است ، بنابراین این امر باعث حفظ نواحی خواهد شد ، با ذکر این نکته که چالش ها در مواجهه با همه مراقبت های استان ها با سنگین امید امید به نجات است. آنها فرصتی برای خدمت به یک مقاومت جدید برای پذیرش بیماران جدید ندارند.

دکتر. زالی و مشاوره شهروندان ، که در سالهای گذشته به زیارت مراسم عزاداری محرم آمده بودند ، می توانستند آنها را در زادگاهشان نگهداری کنند ، تا من بتوانم با یک سخنان بزرگ و بسیار دردناک غصه بخورم: همچنین در مورد نحوه جمع آوری اشیاء در هر استان ، از موارد اشتباهی استفاده می شود.

دفتر مرکزی پادشاهی پادشاه رهبر با اشاره به اینکه از تعطیلات 4 روزه بعدی می توان به عنوان عاملی برای کاهش بیماری و تغییر شرایط در تهران استفاده کرد ، اظهار داشت: در این تعطیلات 4 روزه تعداد و سهمیه ملکی ، اداری و تجاری در شرکت شهر ” و همچنین یک توانایی استثنایی برای کنترل همه گیر بیماری خاموش در تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا