اقتصادی

انتخاب لرستان به عنوان استان پایلوت صندوق توسعه ملی

تی تی آنلاین/لرستان معاون صندوق توسعه ملی گفت: لرستان را پایلوت می دانیم و به مناطق خصوصی برای توسعه استان کمک خواهیم کرد.

علیرضا صالح امروز در حاشیه گفت و گوی سیاست خصوصی دولت لرستان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهدافی که در صندوق توسعه ملی دنبال می کنیم این است که بتوانیم در مناطق مستعد سرمایه گذاری سرمایه گذاری کنیم اما شرایط در حالت عادی نیست. برای سرمایه گذاری در دسترس است برای اینکه صندوق توسعه ملی نقش توسعه ای خود را انجام دهد، سه روز در لرستان بودیم و از واحدهای صنعتی که مشکل داشتند یا متقاضی منابع بودند بازدید کردیم.

وی گفت: ما حاضریم امسال تا 500 میلیون دلار هزینه کنیم، اگر تقاضا باشد و بانک ها را رد کنیم و بگوییم منابع نداریم، آمادگی داریم ظرف یک مدت با بانک ها قرارداد نمایندگی داشته باشیم. هفته از سوی استان اعلام شد.»

صالح با بیان اینکه لرستان را پایلوت می دانیم و به مناطق خصوصی برای توسعه استان کمک می کنیم، گفت: با توجه به استعدادهایی که لرستان دارد و موقعیت آن در شمال، جنوب، شرق و غرب، افق بسیار روشن است و به توسعه کمک می کند. این استان به توسعه ملی کمک خواهد کرد.

نایب کنسول صندوق توسعه ملی با تاکید بر اینکه شور و اشتیاقی برای سرمایه گذاری در لرستان بیشتر است و سرمایه گذاری باید مشخص شود، اظهار داشت: در افق پنج ساله حدود 7 تا 10 میلیارد دلار ظرفیت سرمایه گذاری خواهد بود. بازدید می کند. و قدرت در استان. این است.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا