اقتصادی

ایجاد اشتغال پایدار هدف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

تی تی آنلاین / مرکزی رهبر آزاد دانشگاهی در استان مرکزی گفت: سیاست ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف فرهنگ سازی که به عنوان مشاغل خانگی و مشاغل کوچک و خانگی برای ایجاد کار پایدار انجام می شود ، آغاز می شود. ”

مسعود شهرجردی در روز جمعه ، 9 دسامبر ، اشتغال و توسعه دهنده انجمن سلطنتی لندن در استان مرکزی اظهار داشت: در برنامه ریزی توسعه مشاغل خانگی ، از جمله برنامه های کمک در زمینه اشتغال ، یک برنامه کار جامع است که توسط وزارت کار آلبانی و سوراخ های روسیه اجرا می شود. عنوان رابط کاربری ، سهولت و پیشرفت در سود.

وی افزود: پس از انجام مطالعات مقدماتی ، بررسی تجربیات سایر کشورها در این زمینه ، و تجزیه و تحلیل آینده اشتغال قبلی توسط نقاط ضعف خاص خود ، که یکی از آنها مزایای مقایسه ای و رقابتی استانها و مناطق جغرافیایی ، عدم توانایی ، آموزش و مشاوره است برنامه ” بدون پیش بینی سازوکار اتصال محصولات و خدمات فروش در بازار برای دفتر ، دولت حل آنتیوخوس و مشکلات جدید طراحی بازار اوراق قرضه را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: با در نظر گرفتن این نکات ، برنامه توسعه مشاغل خانگی ملی ، مشاغل جدید در زمینه ها و زمینه های مختلف را برجسته می کند ، از جمله زندگی نرم و صنایع خلاق از فعالیت های حوزه IT و ICT در نظر گرفته خواهد شد. علاوه بر ایجاد ارزش افزوده که به ایجاد پایداری اشتغال کمک می کند ، عدالت اجتماعی درگیر در توسعه اجتماعی و کاهش فقر آسیب پذیر است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی مشخص کرد: پیش از شروع این طرح ، طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتلا به الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در 24 استان کشور انجام می شود که استان مرکزی با مشارکت خوب دفتر بانوان و خانواده استاندارد است و اداره کل تعمیرات از استان برای استان کار نکنید ، و کمک های اجتماعی در استفاده از این پروژه با زنان ، باعث می شود که آنها به تصویب برسند ، زیرا او در سال 1999 توسط پدران خانواده ها به کمال رسیده است.

شهرجردی ادامه داد و جامعه هدف این پروژه شامل همسران متوفی زنان و زنان مطلقه ، زنان معلول و یا همسران معتاد ، فراریان و افراد گمشده است) که هرگز ازدواج نکرده اند ، اوقات فراغت دختر 55 تا 45 سال طول می کشد. برنده شده است

وی افزود که پیش بینی می شود رئیس قبایل زمان آزادی دانشگاهی خود توسط دو نفر از متقاضیان ، در استان مرکزی استان مرکزی ، افزایش تعداد متقاضیان 2500 نفر به دفاتر اصلی دولت استان ، از تعداد مردم باشد.

شهرجردی اظهار داشت: شناسایی مزایا و فرصت های مشاغل خانگی برای اولین بار در این پروژه اجرا می شود و همچنین انتخاب ممیزی برای راه اندازی حسابرسی ، بازار را برای توسعه و تثبیت تجارت در فازهای دیگر این پروژه متصل می کند ، همانطور که برای دستیابی به اهداف مطلوب پیشنهاد دادیم دولت. اولین زمان رسیدگی به امور مربوط به استان ، یک سازمان اجرایی پروژه را انجام می دهد.

وی تأکید کرد: در همین راستا دبیرخانه های پروژه راه اندازی شده اند و تقریباً سه منطقه از دبیرخانه اراک از پوشش استان های اراک ، شازند ، خنداب ، تفرش ، آشتیانی ، فراهانی و شازند در دبیرخانه منطقه ای شاوه برای پوشش استانهای شاوه . فعالیت های دبیر و بنگاه اقتصادی زرندیه محلات و شهرها و پوشش خمینی و محلات دلیجان.

دانشگاه دانشگاه آزاد استان مرکزی اضافه کرد: “تاکنون 1700 نفر از افراد مفید و لازم برای این فرآیند برخوردار بوده اند. این ممکن است کمتر از تعدادی از دستوراتی باشد که وی در مرکزی می شنود. “” اما در مورد شهرهایی که از نظر سطح بالای روسای اجرایی شهر هستند ، و انجام آنها برای کمک به دهکده 2500 مورد ضروری است.

به گزارش تی تی آنلاین ، مدیر گروه تجاری دانشجویان دانشگاه های دانشگاه های عاری از تحصیل در استان ، همچنین گفت که این جلسه همچنین دوره های برنامه توسعه مشاغل خانگی ملی شامل 350 شغل است و با محدودیت در ستاد شبکه و بهره برداری مشخص نیست ، در 10 درباره استان مركزی مزارع ، در میان مزارع وحشی ، خیاطان و لباسهای او ، صنایع دستی ، گیاهان دارویی ، یك تكه چوب با سنگهای كوچك ، جواهرات سنتی و غیره ،

وی افزود: پتانسیل شهرها محاسبه و شناسایی می شود و با توجه به اینكه یكی از اهداف این طرح احیای یك علم سنتی و باستانی است و در برخی از رشته ها ذخیره می شود ، در نتیجه و هدف این است كه بتوان در هر شهر دو یا سه مارك داشت. عصاره را معرفی می کند.

با اشاره به همان موارد از پیشران در مشاوره ، و به همین منظور اعلام می شود: پیشران ها در فعالیت های تجاری که با او ملاقات می کنند ، پس از شناسایی پیشران ها ، افراد ، جمعیت هستند و آنها آن را در سیستم ثبت می کنند ، برای پیشران ها استفاده می شود. در این طرح ، دو نوع افراد برای کار بر روی او و او وجود دارد و مهارت خاصی ندارد و اقدامات ویژه ای برای دستیابی به اهداف مورد نظر برای هر گروه با استفاده از مشاوره ویژه انجام شد.

غنی پور اضافه می کند: “و آنها به نسبت دو و سه شغل دیگر رسیدند ، آنها معرفی می شوند ، تا آنجا كه همان تفویض اختیارات آموزش تخصصی انجام می شود با توجه به تنظیم به ترتیب موارد ضروری.”

تا آنجا که برای حمل آن در این کار ، و غنی پور ، ما یک لباس برای شبکه تولد خمینی ، داروسازی خود را از فرهنگ و سفر در خمینی ، محلات ، خنداب و کمیجان ایجاد شاهزاده مارک های تجاری برای ایجاد شبکه ای در استان مرکزی تولید می کنیم ، ایجاد هنرهای شبکه جدایی آن شبکه طبق مشاوره ، یک یادگاری از شهر ، بین ایجاد پایگاه داده و چیزهایی است که باید در خانه در نظر گرفته شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا