عمومیکسب و کار ویژه

بررسی استحکام سایبان چتری در فصل پاییز و زمستان

استفاده از سایبان چتری برای روزهای بارانی و برفی در پاییز و زمستان بسیار جالب و مناسب است و در صورت وجود سایبان می‌توانید بارش باران و برف را از نزدیک تماشا کنید و از منظره زیبای آن لذت ببرید.

مزایای سایبان چتری در برابر باران و برف

سایبان چتری علاوه بر مقاوم بودن در برابر نور خورشید و گرما، در روزهای بارانی و برفی نیز موثر بوده و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید محیطی آرام و دلنشین برای لذت بردن از باران و برف برای شما فراهم کند. صدای باران زیر سایبان بسیار دلنشین است و همچنین محافظت از ساختمان و یا محل مورد نظر نیز از جمله کارهایی است که سایبان به خوبی آن را انجام می‌دهد. بنابراین سایبان برقی ضد آب بوده و باران و برف به آن آسیبی نمی‌رساند و برای تمامی شرایط آب و هوایی مناسب است.

Investigating the strength of umbrella canopy in autumn and winter

آماده سازی سایبان برای فصل پاییز

چرا باید را برای فصل پاییز آماده کرد؟ بازاریان در نیمه اول سال در روزهایی که باران کمتر می‌بارد و هوا دیرتر تاریک می‌شود بیشترین فروش را دارند. یک گل فروشی را تصور کنید در بهار و تابستان می‌تواند گلدان‌های خود را بدون مشکل در بیرون مغازه به نمایش بگذارد، اما در پاییز این امکان وجود ندارد؛ زیرا احتمال مرگ گل‌ها بسیار زیاد بوده و این امر به ضرر فروشنده است.

اما در صورت داشتن سایبان دیگر اینطور نیست. سایبان مغازه نیز یکی از لوازمی است که باید کاملا برای فصول سرد سال آماده شود و اگر بتوانید سایبان فروشگاهی خود را به درستی برای فصول مختلف آماده کنید، می‌توانید عمر سایبان خود را افزایش دهید. قطعات و پارچه سایبان فروشگاهی نیاز به آماده سازی کامل دارد تا از فروشگاه شما در برابر عوامل مختلف در فصل زمستان محافظت شود. پس قبل از اینکه هوا سرد شود به فکر تهیه مغازه خود باشید.

تمیز کردن پارچه سایبان چتری قبل از شروع فصل سرما

تمیز نگه داشتن سایبان نه تنها می‌تواند به افزایش طول عمر سایبان فروشگاه شما کمک کند، بلکه می‌تواند برای شما کارآمدتر باشد. در سایبان فروشگاهی به مواد شوینده پارچه سایبان مخصوص و همچنین شلنگ باغچه نیاز دارید. بهتر است برای شستن پارچه سایبان از مواد شوینده‌ای که در حال حاضر دارید استفاده نکنید؛ زیرا باعث آسیب به الیاف پارچه می‌شود و در این صورت و حتی اگر تبلیغات خود را روی سایبان فروشگاه نصب کرده باشید، باید هزینه مجدد پرداخت کنید! زیرا تبلیغات با استفاده از شوینده‌های بی کیفیت از بین می‌روند.

اگر احساس کردید کثیفی روی پارچه سایبان نیست، آب را ولرم کرده و با برس نرم شروع به برس زدن روی پارچه سایبان کنید تا گرد و غبار از آن خارج شود. پس از شستشوی پارچه سایبان فروشگاهی با مواد شوینده، مجدداً آب را روی پارچه قرار دهید تا باقیمانده مواد شوینده از روی پارچه خارج گردد و سپس اجازه دهید سایبان فروشگاه خشک شود و در ادامه شروع به استفاده از آن کنید.

یکی از عواملی که باعث افزایش طول عمر سایبان فروشگاهی می‌شود، بازوهای سایبان فروشگاهی است. در نهایت، این بازوها نیز در فضای باز مناسب هستند، بنابراین احتمال کثیف شدن آنها وجود دارد. قبل از شستن بازوهای سایبان فروشگاهی، بهتر است از شل نشدن پیچ و مهره‌های بازوی سایبان اطمینان حاصل کنید.

برای این منظور می‌توانید از روغن سیلیکون برای روغن کاری بازوهای سایبان مجله استفاده کنید. روغن زدن بازوها در هر فصل لازم نیست و انجام آن به صورت سالیانه کافی خواهدبود. برای تمیز کردن سایبان فروشگاهی نیازی به شستشو ندارید، اما می‌توانید این کار را با یک حوله مرطوب انجام دهید و مشکل کثیفی سایبان خود را حل کنید.

استفاده از پارچه ضد آب برای سایبان فروشگاهی

اگر قصد دارید دوام سایبان فروشگاه خود را در پاییز افزایش دهید، بهتر است از پارچه ضد آب استفاده کنید. پارچه سایبان فروشگاهی اجازه عبور آب را نمی‌دهد و همچنین مقاومت بالایی در برابر رطوبت، پوسیدگی و کپک دارد. سایبان فروشگاهی ساخته شده از قطعات با کیفیت می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

سایبان مغازه با کیفیت را سفارش دهید

برای سفارش سایبان فروشگاهی با کیفیت می‌توانید با شرکت سایبان ثامن تماس بگیرید. شرکت ما تولید کننده انواع سایبان برقی از قبیل سایبان فروشگاهی، سایبان پارکینگی و … می‌باشد. برای سفارش سایبان مورد نظر خود می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از مشاوره ما استفاده کنید. ما در شرکت سایبان ثامن خدماتی از قبیل فروش و نصب سایبان برقی و شستشوی سایبان را برای شما ارائه می‌دهیم و برای مشاهده و انواع مدل‌ها می‌توانید به صفحه محصولات ما مراجعه فرمایید..

سایبان برقی با شرایط جوی سازگار است

برخی از سایبان‌های برقی در هوای خشک و مقاوم در برابر آفتاب و بادهای شدید استفاده می‌شوند و برخی از آنها برای هوای بارانی و برفی و جلوگیری از بارش باران و برف برای زیبایی محیط طراحی شده‌اند. شما باید سایبان برقی را انتخاب کنید که در برابر انواع آب و هوا مقاومت کند و در تمام فصول سال قابل استفاده باشد، بنابراین برای داشتن یک سایبان برقی بادوام باید یک سایبان قابل اعتماد و کارآمد انتخاب کنید و شرکتی با کیفیت که کار بسیار خوبی در ارائه بهترین سایبان برقی سازگار با محیط زیست و آب و هوا دارد.

انواع پارچه و سازه برای پرده برقی ضد آب

وینیل نقشی حیاتی در ضد آب بودن پارچه دارد. وینیل یا پی وی سی اجازه عبور آب از پارچه را نمی‌دهد و در روزهای بارانی و برفی آرامش و راحتی را به شما هدیه خواهدداد. اما برعکس در طول روزهای گرم سال گرمای زیادی ایجاد می‌کند و در مورد پارچه اکریلیک سایبان برقی می‌توان گفت که این نوع پارچه ضد آب نیز بوده و بهترین نوع پارچه است و می‌توانید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید. از نظر استحکام، کاملا ضد آب است، محو و پوسیده نخواهدشد و بهترین نوع پارچه سایبان برقی محسوب می‌شود.

سایبان چتری بادوام و مقاوم

این نوع سایبان‌ها کیفیت‌های مختلفی داشته و دوام و هزینه بیشتری دارند؛ اما به مرور زمان جواب می‌دهند و استقبال مردم از این نوع سایبان برقی مدرن بسیار زیاد است؛ زیرا نور خورشید و باران را دور نگه می‌دارد. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و صنعت کرکره برقی دستخوش تغییر و تحول شده و یک کرکره ساده تبدیل به کرکره برقی مدرن با تجهیزات کامل شده که با کنترل از راه دور باز و بسته می‌شود و دارای سنسورهای هوشمند است. همچنین در هنگام بارش باران و برف به طور خودکار تنظیم می‌شود و محیط را پوشش می‌دهد.

سایبان با فریم آلومینیومی

چتر یکی از ضروری ترین لوازم و وسایل باغ به همراه مبلمان حصیری فضای باز است که باید در ابتدای آماده سازی برای تجهیز باغ و ویلا و به طور کلی محیط اطراف و فضای باز به فکر خرید آن باشید. زیرا این وسیله محبوب شما را در برابر گرمای شدید، سرمای بیش از حد، آفتاب سوختگی و گرمازدگی محافظت می‌کند.

البته موارد دیگری مانند ایجاد حریم خصوصی بهتر زمانی که ساختمان‌های اطراف مشرف به فضای باز خصوصی شما هستند نیز از مزایای خرید سایبان چتری خواهدبود. اما نکته دیگر این است که سایبان چتری با طرح، رنگ و تنوع زیبای خود، دکوراسیون فضای باز شما را زیباتر و جذاب تر می‌کند؛ به ویژه انواع زیبای سایبان و چتر آفتابی که در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های برند به فروش می‌رسد.

ممکن است بتوانید انواع مختلف چتر با قاب از انواع و مواد مختلف را در بازار پیدا کنید. اما به طور کلی، انواع قاب (بدنه اصلی و اسکلت سایه) ساخته شده از چوب طبیعی و آلومینیوم روکش شده نسبت به انواع دیگر تقاضا و فروش بیشتری دارند. اگرچه اسکلت چوبی زیبایی زیادی دارد، اما ممکن است مانند آلومینیوم در برابر باد و طوفان‌های شدید مقاوم نباشد و ترک بخورد و بشکند.

همچنین طراحی و ساختار سایبان چتری بسیار ساده است که به راحتی می‌توانید مدل آن را با توجه به نیاز خود تعیین کنید. معمولا پایه نگهداری چتر در مرکز یا کنار آن قرار می‌گیرد که امکان استفاده از آن را برای مصارف مختلف فراهم می‌کند. همچنین شکل و ابعاد چتر در انتخاب شما بسیار مهم است و چترها معمولا مربع، گرد یا چند ضلعی هستند. علاوه بر این، سایبان چتری می‌تواند ثابت یا قابل حمل باشد و نکته مهم در مورد خرید چتر این است که بسته به متراژی که دارید، ممکن است نیاز به خرید 2 یا چند چتر در اندازه‌های مختلف داشته باشید.

سخن پایانی

یادآور می‌شویم که سایبان چتری برای استفاده بهینه در برابر انواع آب و هوا مقاوم است و در این مقاله مقاومت در برابر باران و برف را بررسی کرده‌ایم و امیدواریم این مقاله به شما در خرید قوی‌ترین سایبان چتری کمک کند. فراموش نکنید که این سازه نقشی حیاتی در آرامش و رفاه شما در فصول مختلف سال دارد که به همین دلیل، باید در انتخاب و خرید آن نهایت دقت را به خرج دهید.

دکمه بازگشت به بالا