عمومیکسب و کار ویژه

مزایای استفاده از سایبان پوششی

سایبان یک سقف بالای سر یا سازه‌ای است که روی آن یک پوشش پارچه‌ای یا فلزی وصل شده است که قادر به ایجاد سایه یا پناه در برابر شرایط آب‌وهوایی مانند خورشید، تگرگ، برف ‌و باران است. یک سایبان می‌تواند یک چادر بدون کف باشد.

سایبان‌های معماری ساختمان را از صدمات آب‌وهوایی محافظت می‌کنند یا صرفاً برای تزئین نما استفاده می‌شوند. آن‌ها توسط ساختمانی که به آن متصل شده‌اند و اغلب نیز توسط یک‌پایه زمینی که توسط حداقل دوپایه یا پایه‌های نگه‌دارنده عمودی تأمین می‌شود، پشتیبانی می‌شوند.

سایبان‌ها نیز می‌توانند مانند آلاچیق به‌تنهایی بایستند. سایبان‌های پارچه‌ای می‌توانند نیازهای طراحی مختلف را برآورده کنند. بسیاری از پارچه‌های مدرن بادوام، روشن، به‌راحتی تمیز، محکم و مقاوم در برابر شعله هستند. مواد قاب مدرن نسبت استحکام به وزن و مقاومت در برابر خوردگی بالایی دارند. ترکیب مناسب این ویژگی‌ها می‌تواند منجر به تولید محصولات ایمن، قوی، اقتصادی و جذاب شود.

در ادامه این بحث به بررسی اینکه سایبان چیست؟ انواع و مزایا و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

سایبان‌ها در ورودی ساختمان‌ها، می‌توانند تزیینی باشند

سایبان و کاربردهای آن

سایبان‌ها بسیار کاربردی هستند و از زمان‌های بسیار قدیم برای رویدادهای فضای باز استفاده می‌شده‌اند، اما در چند سال گذشته، آن‌ها ترکیبی عالی از عملکرد، خلاقیت و نوآوری را ارائه می‌دهند. اگر در حال برنامه‌ریزی یک رویداد در فضای باز، یک پیک‌نیک، یک اقامت در کمپینگ یا یک مهمانی در فضای باز هستید، یک سایبان می‌تواند سایه‌ای زیبا ایجاد کند و درعین‌حال یک حس زیبایی‌شناختی و عنصر سرگرم‌کننده را به هر مناسبتی در فضای باز اضافه کند.

از سایبان‌های سایه‌دار گرفته تا سایبان‌های باغ، گاراژهای قابل‌حمل و کانکس‌های خودرو، انواع و اندازه‌های مختلفی از سایبان‌ها بسته به نیاز شما وجود دارد. یک سایه‌بان دیگر برای محافظت در برابر گرمای شدید خورشید محدود نمی‌شود. در واقع می‌تواند اشاره‌ای از سبک و پیچیدگی شیک به هر فضای بیرونی بدهد.

انواع مختلفی از سایبان‌ها وجود دارد که می‌توانید بسته به نوع رویداد در فضای باز آن‌ها را خریداری یا اجاره کنید. هر نوع سایبان می‌تواند برای اهداف بی‌شماری مورداستفاده قرار گیرد و برای ارائه سرپناه و امنیت هم برای افراد و هم تجهیزات مهمی که به محافظت در برابر اشعه‌های خشن خورشید نیاز دارند، خدمت می‌کند. در ادامه انواع آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

امروزه سایه‌بان‌ها فقط برای محافظت در برابر نور استفاده نمی‌شود

سایبان‌های سایه‌دار

سایبان‌های سایه‌دار نهایت محافظت را در برابر اشعه‌های مضر و سوزان UV فراهم می‌کنند و یک منطقه سایه‌دار آرام را در هر محیط بیرونی ایجاد می‌کنند. اگر قصد دارید یک روز را در ساحل بگذرانید، یا یک پیک‌نیک یا یک رویداد ورزشی در حیاط‌خلوت خود ترتیب دهید، نصب یک سایبان انتخابی عالی برای ارائه راحتی و آرامش کامل در هر محیط بیرونی برای شما خواهد بود.

سایبان‌ها بسیار کاربردی، راحت و در دسترس هستند و به شما این امکان را می‌دهند که آن‌ها را در هر مکان و در هر زمان حمل کنید. سایبان‌های سایه‌دار به‌اندازه کافی بزرگ هستند تا برای کل فضای بیرون از منزل شما سرپناهی ایجاد کنند.

آن‌ها همچنین می‌توانند به شما در فرار از نور سوزان خورشید کمک کنند و این امکان را می‌دهند که از یک مکان آرامش‌بخش، خنک و سایه‌دار لذت ببرید، حتی در روزهای تابستانی گرم.

سایبان‌های باغ

شما به‌سادگی می‌توانید سایبان‌های باغ را در اطراف حیاط، پاسیو و حیاط خود نصب کنید و نه‌تنها به دنبال حداکثر محافظت در برابر آفتاب، بلکه برای ایجاد حس زیبایی در محیط بیرونی بهترین گزینه است. در واقع، استفاده از سایبان باغ ایده معقولی است؛ به‌خصوص اگر قصد یک مهمانی در فضای باز را دارید.

یک سایبان باغ دارای طراحی زیبا با کناره‌های غربال شده است تا هنگام استراحت در باغ خود از آفت حشرات جلوگیری کند؛ همچنین سایبان‌های غربال شده با ویژگی‌ها و کیفیت‌های مشابه سایبان باغ، اما با طراحی ساده‌تر وجود دارد. با سایبان‌های باغ، می‌توانید یک شام کامل و آرامش‌بخش را در فضای باز ترتیب دهید، یا به‌سادگی از یک بعدازظهر دلپذیر در باغ خود لذت ببرید.

سایبان‌های باغ، در فضای باز کاربردهای زیادی دارند

سایبان چادری

اگر قصد دارید یک جشن بزرگ در فضای باز، یک جشن تولد یا یک گردهمایی خانوادگی داشته باشید، با نصب یک سایبان بزرگ یا نوع چادر آن به مهمانان خود مکانی بدهید تا از نور سوزان خورشید و باران‌های شدید پناه بگیرند.

انواع چادری یک انتخاب ایده‌آل برای عروسی و مهمانی در فضای باز هستند که در آن می‌توانید یک منطقه امن و آرامش‌بخش برای مهمانان خود فراهم کنید؛ همچنین این امکان برای شا وجود دارد که از سایبان‌های بزرگ برای ایجاد پناهگاه برای حیوانات خود و محافظت از آن‌ها در برابر گرمای شدید خورشید استفاده نمایید. استفاده از انواع بزرگ آن نیز قابلیت حمل و راحتی زیادی را فراهم می‌کند.

سایبان خودرو

هنگامی که صحبت از محافظت از وسایل نقلیه شما در برابر نور خورشید و شرایط آب‌وهوایی نامطلوب می‌شود، نصب یک گاراژ قابل‌حمل یا یک سایبان خودرو انتخاب ارزشمندی است. آن‌ها گزینه‌ای عالی برای نگهداری وسایل نقلیه، تجهیزات فضای باز و مصالح ساختمانی شما هستند.

گاراژهای قابل‌حمل و سایبان‌های کانکس در اندازه‌های مختلف در دسترس هستند، برخی از آن‌ها حتی با کناره‌ها و پانل‌ها. به‌خاطر داشته باشید که گرمای شدید برای وسیله نقلیه شما خطرناک است، زیرا می‌تواند باعث فرسودگی و پارگی زیادی شود و سال‌ها از عمر ماشین شما بکاهد؛ بنابراین توصیه می‌شود با نصب گاراژها و گاراژهای قابل‌حمل از خودروهای خود در برابر شرایط متزلزل فصلی محافظت کنید.

مزایای استفاده از سایبان

مزایای سایبان‌ها بسیار فراتر از زیبایی است. سایبان‌ها با افزودن شکل، ابعاد و رنگ، ظاهر خانه یا محل کار شما را بهبود می‌بخشند، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و از رنگ‌پریدگی وسایل شما محافظت می‌کنند.

سایبان‌های معماری، یافتن ورودی ساختمان را برای همه آسان می‌کند، طراحان و معماران خلاق می‌توانند طرح‌های مفید و جذابی را برای سیستم‌های سایبان مدرن ایجاد کنند که شکل، نور، رنگ، بافت، گرافیک و ساختار را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در خود جای دهد.

سایبان‌ها همچنین در مناطق تفریحی مانند پارک‌ها، زمین‌های بازی مدرسه، کنار استخر یا ساحل، زمین‌های گلف، مراکز تنیس، پارک‌های توپ، پارک‌های آبی، پارک‌های موضوعی، باغ‌وحش‌ها و کشتی‌های تفریحی ایده‌آل هستند. سایبان برقی متین، دارای انواع سایبان و محصولات مشابه است که تقریباً در هر مکانی مناطقی از سایه و پوشش را برای شما فراهم می‌کند.

سایبان‌ها از خودروی شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند

در آخر

اگر به دنبال یک سایبان کوچک برای سایه در ساحل باشید، یا یک چادر مهمانی بزرگ برای یک گردهمایی بزرگ، سایبان برقی متین، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه را برای هر قسمت از زندگی شما دارد. از سایبان‌های پارچه‌ای گرفته تا سقف‌های برقی و متحرک.

سایبان‌ها یک راه ساده برای ایجاد سایه با حداقل امکانات هستند. ما به شما گزینه‌های کوچک و بزرگ را برای انواع رویدادهای فضای باز ارائه می‌دهیم.

سایبان‌ها مزایای زیادی دارند و می‌توانند برای اهداف مختلفی استفاده شوند. بسته به نیاز خود، نصب هر یک از این سایبان‌ها را در نظر بگیرید تا حداکثر محافظت را داشته باشید و رویداد فضای باز خود را هیجان‌انگیزتر کنید.

 

سازه سایبان پوششی به‌ طور معمول به سازه هایی گفته می‌ شود که بر قسمت ورودی ساختمان‌ های مسکونی و عمومی همانند هتل‌ ها، رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، مراکز تجاری و غیره قرار می‌ گیرند. در واقع می‌ توان گفت که سایبان ها سازه ای هستند که در ساخت آن ها از پوشش های پارچه‌ ای و تجهیزات فلزی استفاده می‌ شود و تحت عنوان سازه های دکوراتیو و یا به‌ عنوان سرپناهی در برابر شرایط آب‌ و هوایی گوناگون همچون بارش باران و برف، تگرگ، تابش خورشید و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در طراحی و ساخت سایبان ها از متریال‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود و در ابعاد و متراژ های متفاوتی نیز قابل اجرا هستند. همچنین سایبان ها با توجه به نوع کاربرد خود نیز به انواع مختلفی تقسیم‌ بندی می‌ شوند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به سایبان پوششی اشاره نمود.

سایبان پوششی چیست؟

سایبان پوششی، در واقع نوعی از سایبان های دکوراتیو است که در بخش خارجی ساختمان‌ های مسکونی و عمومی قابل نصب و اجرا هستند. در طراحی و ساخت سایبان پوششی نیز به‌ طور معمول از پارچه‌ های بسیار باکیفیت و مقاوم استفاده می‌ شود و نسبت‌ به سایبان های دیگر در ابعاد و اندازه‌ های کوچک‌ تری طراحی و ساخته می‌ شوند. این سایبان‌ ها علاوه‌ بر ویژگی‌ های کاربردی خود، بیشتر جنبه تزیینی و دکوراتیو داشته و در قسمت‌ هایی همچون ورودی رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، هتل‌ ها، مراکز تجاری لوکس و همچنین ویترین مغازه‌ های مدرن به‌ کار برده می‌ شوند. سایبان های پوششی در رنگ‌ ها و طرح‌ های گوناگونی قابل‌ اجرا هستند و می‌ توانید انواع آن‌ ها را در بخش ورودی مکان‌ های گوناگون به‌ ویژه جواهر فروشی‌ های مدرن مشاهده نمایید.

کاربرد سایبان پوششی

سایبان های پوششی از زمان گذشته تا به امروز و از زمان گسترش بافت شهری به‌ ویژه در کشور های اروپایی دارای کاربرد بوده‌ اند و امروزه نیز در بسیاری از مکان‌ های لوکس و مدرن در داخل ایران نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این سایبان‌ ها دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند و به‌ صورت متصل به سازه اصلی قابل طراحی و اجرا می‌ باشند. این نوع سایبان ها برخلاف سایبان‌ های مستقل، توسط اتصالات خود به بدنه خارجی ساختمان‌ ها متصل می‌ شوند و دارای اشکال متفاوتی هستند. مدل نیم دایره‌ ای این سایبان‌ ها، جزء رایج‌ ترین اشکال موجود در طراحی سایبان های پوششی بوده و در سبک‌ های مدرن نیز به‌ صورت چند ضلعی و اشکال مربع و مستطیل نیز قابل‌ اجرا هستند. این سایبان‌ ها در بسیاری از ساختمان‌ های مسکونی و همچنین عمومی دارای کاربرد هستند و در بالا سر درب ورودی و همچنین بالا سر شیشه و ویترین مغازه‌ ها نیز استفاده می شوند.

از جمله مهم‌ ترین کاربرد های این سایبان می‌ توان به استفاده از آن‌ ها در انواع هتل‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، رستوران‌ ها، مراکز تجاری مدرن، جواهر فروشی و طلا فروشی ها، عتیقه فروشی‌ ها، فروشگاه‌ ها و مغازه‌ های لوکس، شهربازی‌ ها، کشتی‌ های تفریحی، نمایشگاه‌ ها، غرفه‌ ها، پارک های تفریحی و آبی و غیره اشاره نمود.

مزایای استفاده از سایبان پوششی

نصب و اجرای سایبان پوششی در بخش ورودی مکان‌ های عمومی و همچنین ویترین فروشگاه‌ ها، دارای مزایای بسیار متداولی است که از جمله این مزایا می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد نمای شیک و لاکچری

یکی از مزایای نصب این نوع سایبان ها در قسمت ورودی مکان‌ های عمومی، ایجاد ظاهری بسیار شیک، مدرن و لاکچری در نمای ساختمان است. زیرا این نوع از سایبان‌ ها برخلاف سایبان‌ های دیگر، بیشتر جنبه دکوراتیو و تزیینی دارند و به‌ دلیل طراحی‌ های خاص و مدرن خود، می‌ توانند سبب افزایش رونق کسب‌ و کار و زیباتر شدن نمای ساختمان شوند.

اقتصادی و مقرون‌ به‌ صرفه

سایبان های پوششی دارای تنوع گسترده‌ ای در رنگ و طرح هستند و برخلاف ظاهر مدرن و لاکچری خود، از قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ای نیز برخوردار می‌ باشند. شما می‌ توانید با توجه به رنگ و طرح نمای ساختمانی خود، سایبان پوششی خود را انتخاب کرده و آن را با قیمتی مناسب نصب نمایید.

محافظت از ویترین

این نوع سایبان ها علاوه‌ بر جنبه‌ های دکوراتیو، دارای ویژگی‌ های کاربردی نیز هستند و نصب آن‌ ها بر ویترین های فروشگاهی، می‌ تواند از تابش مستقیم آفتاب بر محصولات پشت ویترین جلوگیری نموده و مشتریان نیز می‌ توانند به‌ راحتی با قرارگیری در زیر سایبان‌ های پوششی از مشاهده ویترین به‌ ویژه در روز های آفتابی لذت ببرند.

بهره‌ مندی از فضای بیشتر

یکی دیگر از کاربرد این سایبان ها، استفاده از آن‌ ها در متراژ بزرگ‌ تر و بهره‌ مندی از فضای بیشتر در بخش خارجی ساختمان می‌ باشد. مکان‌ هایی چون رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ ها جهت گسترش خدمات رسانی خود به مشتریان، از سایبان های پوششی در فضای بیرونی ساختمانی خود استفاده می‌ کنند و خدمات خود را در این فضا به مشتریان ارائه می‌ دهند.

قیمت سایبان پوششی

عوامل بسیار گوناگونی در تعیین قیمت نهایی سایبان پوششی تأثیرگذار است که از جمله این عوامل می‌ توان به کیفیت متریال، کیفیت یراق آلات و تجهیزات، اندازه و ابعاد سایبان، شرکت تولید کننده و اجرایی و غیره اشاره نمود.

در پایان

در زمینه تولید و عرضه انواع  سقف برقی و دارای بیش‌ از ۵ سال تجربه و سابقه است و خدمات خود را به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای و تخصصی به مشتریان ارائه می‌ دهد. شما عزیزان نیز می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع و سایبان پوششی، با شماره تلفن تماس حاصل نموده و اطسازه سایبان پوششی به‌ طور معمول به سازه هایی گفته می‌ شود که بر قسمت ورودی ساختمان‌ های مسکونی و عمومی همانند هتل‌ ها، رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، مراکز تجاری و غیره قرار می‌ گیرند. در واقع می‌ توان گفت که سایبان ها سازه ای هستند که در ساخت آن ها از پوشش های پارچه‌ ای و تجهیزات فلزی استفاده می‌ شود و تحت عنوان سازه های دکوراتیو و یا به‌ عنوان سرپناهی در برابر شرایط آب‌ و هوایی گوناگون همچون بارش باران و برف، تگرگ، تابش خورشید و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در طراحی و ساخت سایبان ها از متریال‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود و در ابعاد و متراژ های متفاوتی نیز قابل اجرا هستند. همچنین سایبان ها با توجه به نوع کاربرد خود نیز به انواع مختلفی تقسیم‌ بندی می‌ شوند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به سایبان پوششی اشاره نمود. سایبان پوششی چیست؟ سایبان پوششی، در واقع نوعی از سایبان های دکوراتیو است که در بخش خارجی ساختمان‌ های مسکونی و عمومی قابل نصب و اجرا هستند. در طراحی و ساخت سایبان پوششی نیز به‌ طور معمول از پارچه‌ های بسیار باکیفیت و مقاوم استفاده می‌ شود و نسبت‌ به سایبان های دیگر در ابعاد و اندازه‌ های کوچک‌ تری طراحی و ساخته می‌ شوند. این سایبان‌ ها علاوه‌ بر ویژگی‌ های کاربردی خود، بیشتر جنبه تزیینی و دکوراتیو داشته و در قسمت‌ هایی همچون ورودی رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، هتل‌ ها، مراکز تجاری لوکس و همچنین ویترین مغازه‌ های مدرن به‌ کار برده می‌ شوند. سایبان های پوششی در رنگ‌ ها و طرح‌ های گوناگونی قابل‌ اجرا هستند و می‌ توانید انواع آن‌ ها را در بخش ورودی مکان‌ های گوناگون به‌ ویژه جواهر فروشی‌ های مدرن مشاهده نمایید. کاربرد سایبان پوششی سایبان های پوششی از زمان گذشته تا به امروز و از زمان گسترش بافت شهری به‌ ویژه در کشور های اروپایی دارای کاربرد بوده‌ اند و امروزه نیز در بسیاری از مکان‌ های لوکس و مدرن در داخل ایران نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این سایبان‌ ها دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند و به‌ صورت متصل به سازه اصلی قابل طراحی و اجرا می‌ باشند. این نوع سایبان ها برخلاف سایبان‌ های مستقل، توسط اتصالات خود به بدنه خارجی ساختمان‌ ها متصل می‌ شوند و دارای اشکال متفاوتی هستند. مدل نیم دایره‌ ای این سایبان‌ ها، جزء رایج‌ ترین اشکال موجود در طراحی سایبان های پوششی بوده و در سبک‌ های مدرن نیز به‌ صورت چند ضلعی و اشکال مربع و مستطیل نیز قابل‌ اجرا هستند. این سایبان‌ ها در بسیاری از ساختمان‌ های مسکونی و همچنین عمومی دارای کاربرد هستند و در بالا سر درب ورودی و همچنین بالا سر شیشه و ویترین مغازه‌ ها نیز استفاده می شوند. از جمله مهم‌ ترین کاربرد های این سایبان می‌ توان به استفاده از آن‌ ها در انواع هتل‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، رستوران‌ ها، مراکز تجاری مدرن، جواهر فروشی و طلا فروشی ها، عتیقه فروشی‌ ها، فروشگاه‌ ها و مغازه‌ های لوکس، شهربازی‌ ها، کشتی‌ های تفریحی، نمایشگاه‌ ها، غرفه‌ ها، پارک های تفریحی و آبی و غیره اشاره نمود. مزایای استفاده از سایبان پوششی نصب و اجرای سایبان پوششی در بخش ورودی مکان‌ های عمومی و همچنین ویترین فروشگاه‌ ها، دارای مزایای بسیار متداولی است که از جمله این مزایا می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود: ایجاد نمای شیک و لاکچری یکی از مزایای نصب این نوع سایبان ها در قسمت ورودی مکان‌ های عمومی، ایجاد ظاهری بسیار شیک، مدرن و لاکچری در نمای ساختمان است. زیرا این نوع از سایبان‌ ها برخلاف سایبان‌ های دیگر، بیشتر جنبه دکوراتیو و تزیینی دارند و به‌ دلیل طراحی‌ های خاص و مدرن خود، می‌ توانند سبب افزایش رونق کسب‌ و کار و زیباتر شدن نمای ساختمان شوند. اقتصادی و مقرون‌ به‌ صرفه سایبان های پوششی دارای تنوع گسترده‌ ای در رنگ و طرح هستند و برخلاف ظاهر مدرن و لاکچری خود، از قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ای نیز برخوردار می‌ باشند. شما می‌ توانید با توجه به رنگ و طرح نمای ساختمانی خود، سایبان پوششی خود را انتخاب کرده و آن را با قیمتی مناسب نصب نمایید. محافظت از ویترین این نوع سایبان ها علاوه‌ بر جنبه‌ های دکوراتیو، دارای ویژگی‌ های کاربردی نیز هستند و نصب آن‌ ها بر ویترین های فروشگاهی، می‌ تواند از تابش مستقیم آفتاب بر محصولات پشت ویترین جلوگیری نموده و مشتریان نیز می‌ توانند به‌ راحتی با قرارگیری در زیر سایبان‌ های پوششی از مشاهده ویترین به‌ ویژه در روز های آفتابی لذت ببرند. بهره‌ مندی از فضای بیشتر یکی دیگر از کاربرد این سایبان ها، استفاده از آن‌ ها در متراژ بزرگ‌ تر و بهره‌ مندی از فضای بیشتر در بخش خارجی ساختمان می‌ باشد. مکان‌ هایی چون رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ ها جهت گسترش خدمات رسانی خود به مشتریان، از سایبان های پوششی در فضای بیرونی ساختمانی خود استفاده می‌ کنند و خدمات خود را در این فضا به مشتریان ارائه می‌ دهند. قیمت سایبان پوششی عوامل بسیار گوناگونی در تعیین قیمت نهایی سایبان پوششی تأثیرگذار است که از جمله این عوامل می‌ توان به کیفیت متریال، کیفیت یراق آلات و تجهیزات، اندازه و ابعاد سایبان، شرکت تولید کننده و اجرایی و غیره اشاره نمود. در پایان در زمینه تولید و عرضه انواع سقف‌ و دارای بیش‌ از ۵ سال تجربه و سابقه است و خدمات خود را به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای و تخصصی به مشتریان ارائه می‌ دهد. شما عزیزان نیز می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع و سایبان پوششی، با شماره تلفن تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید. لاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا