اقتصادی

بررسی سوالات نمایندگان از وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی

و صحبت از کمیسیون اقتصادی شش نماینده کنگره اعلام کرد که وزیر امروز سؤال را در جلسه این کمیسیون مطرح کرده است.

وی در گفت و گو با تی تی آنلاین کنستانتین توقیانی با اشاره به جلسه امروز (سه شنبه) در کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی گفت: “در جلسه امروز وزیر امور اقتصادی و دارایی 6 سؤال مطرح شده است.” D. Anabestani مشکل دلیل عدم اجرای قانون بهبود مستمر در محیط کسب و کار ، همانطور که در وزیر ریاضیات توضیح داده شد ، و در آخر ، این تصمیم این است که یک گروه کاری متشکل از اعضای کمیسیون روند بررسی را در این زمینه حفظ کند. نظرات.

وی افزود: امپراتور SAFA محمد مشکل عدم اجرای مالیات بر خانه های خالی است ، به شرطی که توضیحات دژپسند و بچه از گله گناباد را قانع کند. از قیمت سؤال شده در مورد عدم توجه نوروزی در قاچاق کالا و تسویه حساب در مبارزه با ارز ، مشخص می شود که آیا نوروزی مراجعه کننده به آن روال می زند و ظرف یک ماه تصمیم می گیرد.

توگیانی ادامه داد: سؤال احسان ارکان نسخه وزیر ضعف مدیریت و ناکارآمدی جدی در مأموریتهای میدانی اداره کل اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی و مطرح شده باقی مانده است که باید برای رفع این اشکالات در مدت زمان مشخصی مورد بررسی قرار گیرد.

و صحبت از کمیسیون اقتصادی مجلس هشدار داد: سؤال علیرضا سلیما در مورد عدم پرداخت 15 درصد معادن حقوق دولت در مناطقی که این معدن در آن قرار دارد ، نیز مطرح شد و در نهایت به وزیر 15 روز فرصت داده شد تا گزارش ارائه شده توسط بچه ای از بزهای گله ، خارج از کشورها گرفتن

وی همچنین گفت سؤال فرمانده محمد سید میرتاج در مورد حكم الدینی تولید ماده 20 قانون موانع رفع سینك ، كه همچنان بی جواب مانده است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا