عمومی

بررسی قیمت و مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro دارای صفحه نمایش بزرگ OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی است. اسنپ دراگون آن همانند گوشی پوکو ایکس تری Snapdragon 732G مخصوص بازی و گیمینگ است و این گوشی دارای بهترین بلندگوهایی است که با این قیمت تا به حال دیده اید.

شما یک دوربین 108MP قدرتمند دریافت می کنید. و گرچه نباید زیاد به این تعداد مگاپیکسل بسیار بالا اعتقاد داشته باشید، اما عکس های خوبی تولید می کند و به حالت شب خوب دسترسی دارد. همچنین یک دوربین ماکرو بسیار غیرعادی و تعجب آور خوب وجود دارد. اکثر دوربین های ماکرو تلفن ارزان قیمت به سختی قابل استفاده هستند. این یکی برای عکاسی از طبیعت عالی است. باتری ردمی نوت 10 پرو نیز دوام بالایی دازد، حتی اگر از حالت صفحه 120 هرتز برای پیمایش نرم تر استفاده کنید.

در اینجا از بهترین مواد تشکیل دهنده استفاده شده است و حتی کیفیت ساخت بیش از آنچه انتظار داریم مورد توجه قرار می گیرد. گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای پشت Gorilla Glass است، نه پلاستیکی که اکنون حتی در تلفن های اندرویدی با قیمت بسیار نگران کننده مشاهده می کنیم.

معرفی و موجودی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در مارس 2021 معرفی شد و هم اکنون در اایران در دسترس است ولی به دلیل استقبال بالا به سختی یافت می شود. شما همچنین می توانید در سایت فروشگاهی می مالز از قیمت و موجود و آخرین اطلاعات راجب این گوشی مطلع شوید.

قیمت آن برای گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی از 279 دلار شروع می شود. ما در حال بررسی نسخه 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایت هستیم، اما هزینه این فقط کمی بیشتر است با قیمت 299 دلار است که واقعا ارزشش را دارد. همچنین نسخه ای وجود دارد که فضای ذخیره سازی را در 128 گیگابایت نگه می دارد اما RAM را به 8 گیگابایت افزایش می دهد ، با قیمت 329 دلار که به نظر می رسد منحصر به فرد است. این ممکن است برای یک تلفن 4G بسیار ارزان به نظر نرسد. اگر واقعاً 5G می خواهید، ممکن است بخواهید اکنون مطالعه را متوقف کنید. اما Redmi Note 10 Pro در زمینه های دیگر جبران می کند.

طراحی و ساخت

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو ترکیبی از ویژگی های طراحی بالا و پایین است. این ترکیبی است که ما خیلی دوست داریم. به عنوان مثال، شما مانند گوشی های ارزان قیمت جک هدفون دریافت می کنید. اما بخش پشتی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro دارای گوریلا گلس کمی خمیده است، نه پلاستیکی که امروزه گوشی های بسیار گرانتری از آن استفاده می کنند.

تنها علامت بارز گوشی ارزان قیمت ردمی نوت 10 پرو این است که کناره های آن پلاستیکی است تا فلزی. ما عمدتا از تلفن همراه با کیف همراه آن استفاده کرده ایم و به همین ترتیب به هر حال نمی توانید تفاوت را تشخیص دهید.

طراحی بزرگ Redmi در اینجا در واقع شیشه عقب نیست، اما چقدر آرایه دوربین عقب پیشرفته به نظر می رسد؟ به لنز اصلی فراگیر نقره ای براق و اختصاصی خود داده شده است و کانتور دو سطح در آن وجود دارد تا دوربین را بیش از آنچه که هست کامل نشان دهد. در آخر با تلفنی روبرو می شویم که به راحتی می توان آن را با تلفن 700 یا نه 279 دلار هزینه کرد. مطمئناً، این رویکرد دوربین خیلی خوب نیست، اما ارزان به نظر نمی رسد.

اصول اساسی تری نیز وجود دارد. گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro با ضخامت 8.1 میلی متر خیلی ضخیم نیست و وزن زیر 200 گرم آن (193 گرم) به طور چشمگیری برای این سطح سبک است. حدس می زنید هزینه آن بسیار بیشتر باشد.

قسمت عقب نمونه بررسی Xiaomi Redmi Note 10 Pro از یک سایه گرادینت زیبا برخوردار است که هنگام نور گرفتن به رنگ نقره ای می درخشد و اگر خیلی ساده به نظر می رسد می توانید آن را در رنگ های سفید و نارنجی نیز تهیه کنید.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro از یک اسکنر اثر انگشت جانبی استفاده می کند، نه از نوع صفحه نمایش، اما سریع و قابل اعتماد است. همچنین یک بلستر IR در بالا وجود دارد که توسط برنامه Mi Remote استفاده می شود تا تلفن به عنوان یک ریموت جهانی عمل کند. شما فقط معمولا این موارد را در تلفن های چینی مشاهده کرده اید، اما در واقع در 12 ماه گذشته چندین بار از این ویژگی استفاده کرده ایم.

بلندگوها در گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro برای تلفن با یان سطح قیمتی عالی است. صداها بلند هستند، مقداری باس دارند، و دو رندر وجود دارد. یکی در پایین نشسته، دیگری در بالای صفحه قرار دارد. و ردمی به این بالا یک دو خروجی در بالا و جلو می دهد. این قسمت صدای استریو را حداکثر می کند و اطمینان حاصل می کند که هنگام انجام یک بازی آن را مسدود نمی کنید. گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro یکی از بهترین بلندگو ها را با قیمت کمتر از 300 دلار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا