بین المللکسب و کار ویژه

بهترین برنامه های یادگیری زبان برای سال 2022

آیا می خواهید زبان دوم یاد بگیرید؟ چندین برنامه برای آن وجود دارد. چه در حال برنامه‌ریزی یک سفر هیجان‌انگیز به خارج از کشور باشید و چه می‌خواهید زمان استراحت خود را صرف انجام کاری غنی کنید، یک برنامه زبان می‌تواند به شما کمک کند دایره لغات خود را بسازید، گرامر مناسب را توسعه دهید و در نهایت از طریق درس‌هایی که هضم آن آسان است، مسلط شوید. به راحتی با گوشی هوشمند یا لپ تاپ شما. آموزش زبان کودکان

بهترین برنامه های یادگیری زبان نیز مقرون به صرفه هستند، به خصوص در مقایسه با آموزش رسمی یا تدریس خصوصی با یک متخصص زبان. بسیاری از افراد دارای تشخیص گفتار هستند که برای اطمینان از تلفظ صحیح شما کلیدی است. برخی دیگر چندین گزینه زبان را ارائه می دهند، که زمانی ایده آل است که می خواهید چندین زبان را انتخاب کنید.

در اینجا 10 تااز  بهترین برنامه های یادگیری زبان وجود دارد که یادگیری زبان را با سرعت خود برای شما آسان می کند. شما در کمترین زمان آن را  مانند یک زبان مادری یاد خواهید گرفت!

حق بیمه حدود 6 دلار در ماه برای یک سال هزینه دارد. حتی بدون حق بیمه، Busuu ابزارهای ارزشمندی را برای یادگیری زبان ارائه می دهد. همچنین یک گزینه Premium Plus با قیمت حدود 7 دلار در ماه برای ویژگی های اضافی وجود دارد.

من ایتالیایی را با Busuu امتحان کردم و از طرح تمیز و روشن برنامه خوشم آمد. Busuu یادآورهای مفیدی نیز ارائه می دهد: بار دومی که وارد شدم، به من یادآوری کرد که “کلمات ضعیف” را که باید مرور کنم تا دایره لغاتم را بهبود بخشم. Busuu علاوه بر گوش دادن به یک عبارت همراه با عکس عمل مربوطه، نکات واژگان مفیدی را نیز در بر داشت (مانند این که “ciao” می تواند به معنای “سلام” یا “خداحافظ” باشد).

بهترین تجربه برای شما از مدرسه انلاین

به نظر من Babbel شبیه ترین دوره آموزشی زبان خارجی است که در برنامه درسی آنلاین مدرسه می بینید. طرح مینیمالیستی برنامه Babbel به جلوگیری از خسته کننده شدن زبان جدید (برای من فرانسوی) کمک می کند. هر درس شما را از طریق ترجمه ها راهنمایی می کند و شامل تغییراتی از کلمه یا عبارت، تصاویر و رسمی یا غیر رسمی بودن آن است. اگر از شما بخواهد که عبارتی را املا کنید، حروف گنجانده شده است.

همچنین می‌توانید کلمات جدیدی را که یاد می‌گیرید در مکالمات رایج استفاده می‌شوند، به آنها گوش دهید (اگر می‌خواهید صدا را روشن کنید)، عبارات را تکرار کنید، و درباره گروه‌های فعل بیشتر بدانید. درس های زبان 15 دقیقه ای که در رفت و امد یا قبل از خواب یا زمان استراحت میتوانید از ان ها استفاده کنید .ماژول My Activity به شما امکان می دهد تمام پیشرفت خود را پیگیری کنید.

بهترین راه برای کمک به شما در به خاطر سپردن عبارات خاص

شبیه به Drops، Mondly یک برنامه سرگرم کننده و رنگارنگ است که دارای ویژگی های متعددی است که می توانید از آن بهره ببرید، حتی اگر مشترک Premium نباشید. من زبان مجارستانی مبتدی را در این برنامه امتحان کردم، و دوست داشتم اگر روی افعال ضربه می‌زنید، صیغه‌های مختلف را به شما نشان می‌دهد. این برنامه تصاویر، ترجمه ها و کمک های شنیداری را برای کمک به سبک یادگیری خاص شما بسته بندی می کند.

مربی همچنین کلمات و عبارات را به روشی نسبتاً آهنگین صحبت می کند که به خاطر آوردن آنها برای من آسان تر می شود .

علاوه بر این، Mondly برای پنج روز آینده تخفیف زیادی در ویژگی های Premium خود ارائه می دهد. دسترسی مادام العمر به Premium (که شامل همه 41 زبان است) معمولاً سالانه 2000 دلار است، اما به 90 دلار کاهش می یابد.

بهترین راه برای یادگیری چندین زبان

به عنوان یک کاربر معمولی Duolingo، از رابط رنگارنگ برنامه و تمرینات کوتاه و شبیه بازی لذت می برم. این برنامه چند زبان را که می‌توانید همزمان یاد بگیرید، محدود نمی‌کند (شخصاً، اگر می‌خواهید چیزی را حفظ کنید، فکر می‌کنم دو زبان حداکثر خوب است). من از Duolingo برای تمرین اسپانیایی و آلمانی استفاده می کنم.

برای اطمینان از زنگ زدگی در اصول اولیه، حتی اگر با رسیدن به یک سطح بالاتر، مهارت را “تسلط” کرده باشید، اگر به طور مداوم آن را مرور نکنید، مهارت همچنان می تواند “شکن” شود. دوباره این مهارت را تمرین کنید و خود به خود ترمیم خواهد شد.

من طرح کاربرپسند Duolingo و ویژگی “streak” را دوست دارم، که به شما انگیزه می دهد تا با پیگیری تعداد روزهایی که به هدف خود رسیده اید، به راه خود ادامه دهید. در این برنامه، می‌توانید به منابعی مانند Duolingo Stories دسترسی داشته باشید، که داستان‌های صوتی کوتاهی هستند که به شما امکان می‌دهند مهارت‌های درک مطلب خود را در حین حرکت بررسی کنید.  آموزش مکالمه زبان

بهترین راه برای یادگیری صحبت کردن به زبان جدید

یکی از بخش‌های مورد علاقه من در Memrise استفاده برنامه از ویدیوهای کوتاه است تا نشان دهد مردم محلی چگونه عبارات مختلفی را در مکالمه بیان می‌کنند. من دوره فرانسوی را امتحان کردم و درس اول به تنهایی به من اجازه داد به لحن صدا و تلفظ معمولی گوش دهم و همچنین ترجمه تحت اللفظی عبارت را به من نشان داد و کاربرد جنسیتی آن را توضیح داد. این برنامه همچنین به شما کمک می کند تا الگوهای زبان را شناسایی کنید تا بهبود مهارت های خود را آسان تر کنید.

دکمه بازگشت به بالا