عمومیکسب و کار ویژه

بهترین رنگ پنجره آلومینیومی

تعمیر رنگ و شیشه‌ای در ساختمان‌های تجاری بسیار رایج هستن. با اینکه آلومینیوم نسبت به چوب و فلز و … بسیار مقاومه، ولی این احتمال وجود داره که بر اثر بی‌احتیاطی باعث خسارت بو اغلب در ورودی‌های اصلی نصب میشن. اگه این نوع درب‌ها رو در مشاغل خود دارین. ممکنه با خراشیدن یا خرد شدن درب‌ها به مرور زمان متوجه برخی مشکلات بشین. تو این مقاله تمام آموزش‌های لازم واسه تعمیر و نگهداری از درهای آلومینیومی اومده.

 

رفع خط و خش در تعمیر رنگ درب آلومینیومی

واسه تعمیر رنگ درب آلومینیومی باید در نظر داشته باشین که رفع خط و خش نسبتاً آسونه و ابتدا باید با آب و صابون تمیز شه. سپس خراش رو خشک کنین و اون رو بازرسی کنین. تا ببینین آیا عمق اون به اندازه‌ای هست که فلز در رو خراب کرده باشه. اگه اینطور نبود، می‌تونین کمی رنگ به اون اضافه کنین. و یک تعمیر معمولی رو انجام بدین، مانند زمانی که رنگ وسیله نقلیه خود رو خراشیدین!

اکثر درب‌های آلومینیومی با روکش پودری پوشونده شدن. پوشش پودری معمولاً یک ماده اپوکسی یا پلی‌استر هست که روی سطح آلومینیوم پخش میشه و سپس اجازه میده تا سفت شه. پوشش‌های پودری دارای سطوح مختلف براق هستن ، برخی از پوشش‌ها صاف و برخی دیگر براق هستن. با خرده فروش خود صحبت کنین تا میزان براق بودن درب رو ببینین.

قیمت پنجره دوجداره هافمن به عوامل زیادی مانند سبک و مصالح بستگی دارد. بسیاری از وب سایت ها لیستی از قیمت پنجره دوجداره هافمن خود را ارائه می دهند ، اما این هزینه ها معمولاً هزینه یک پنجره اصلی خارج از قفسه و اغلب بدون هزینه نصب است. در سراسر ایران ، محصولات پنجره هافمن  براساس اندازه و سلیقه و خانه شما سفارشی می شوند ، به همین دلیل است که نمیتوانیم  قیمت آنلاین را برای کلیه محصولات درج کنیم  زیرا عوامل موثر زیادی  وجود دارد.

رفع خط و خش بر روی فلز در تعمیر رنگ درب آلومینیومی

اگه خراش وارد فلز شده ، یک ترکیب تعمیر خونگی مانند یک مفصل یا مواد پرکننده گچ خریداری کنین. در حالیکه این ترکیبات معمولاً برای انواع تعمیرات داخلی استفاده میشن. از یک ماده سولفات کلسیم ساخته شدن، که مانند آلومینیوم بسیار سخت خشک میشه. اگه از پرکننده استفاده میکنین، سپس با چاقوی بتونه لایه نازکی از پرکننده رو داخل و روی ترک پخش کنین. اجازه بدین پرکننده سفت شه و سپس از مقداری کاغذ سنباده برای صاف شدن پرکننده استفاده کنین.

تعمیر رو با یک لایه نازک از رنگ خود به پایان برسونین. اگه می‌خواین تعمیر رنگ درب آلومینیومی با درب ترکیب بشه، سپس با یه قلم مو نازک رنگ بزنین. به‌دنبال برس‌هایی با برچسب فوق‌العاده نازک، سطح بالا یا نوک تیز باشین. این‌ها همه انتخاب‌های خوبی هستن.

تعمیر دندانه های در تعمیر رنگ درب آلومینیومی

اگه موقع تعمیر رنگ درب آلومینیومی، متوجه فرورفتگی درها شدین، ممکنه به مواد بسیار با دوام‌تری برای تعمیر نیاز داشته باشین. میتونین از ترکیبات مبتنی بر رزین استفاده کنین که معمولاً برای تعمیر وسایل نقلیه استفاده میشه. این ماده برای ترمیم فرورفتگی‌هایی که عمق اونها بین یک هشتم اینچ تا یک چهارم اینچه به بهترین وجه مورد استفاده قرار می‌گیره. در حالیکه میشه تعمیرات بزرگتری انجام داد، میتونین انتظار خرابی تعمیر رو داشته باشین. به عبارت دیگه، این ترکیب به مدت طولانی به آلومینیوم نمی‌چسبه. سرانجام از درب دور میشه.

با افزودن مقدار مساوی پرکننده و ترکیب سفت‌کننده روی یک تکه مقوا یا پلاستیک شروع کنین. برای مخلوط کردن پرکننده از یک چوب همزن چوبی یا سایر وسایل غیر فلزی استفاده کنین. وقتی کاملاً مخلوط شد، از یک چاقوی بتونه برای پرکننده فیلتر به داخل فرورفتگی استفاده کنین. مطمئن شین که اون رو صاف کرده و سپس حدود دو تا چهار ساعت صبر کنین تا مواد خشک بشن. سپس منطقه رو صاف کنین.

اتمام رنگ آمیزی در تعمیر رنگ درب آلومینیومی

پس از اتمام تعمیر رنگ درب آلومینیومی، می‌تونین یه‌قسمت رو رنگ‌آمیزی کنین یا میتونین کل در رو رنگ آمیزی کنین. این بستگی به اندازه آسیب و میزان رنگ آمیزی نقطه‌ای داره. اگه تصمیم به رنگ آمیزی مجدد اون دارین، از رنگ اسپری درجه یک اکریلیک خارجی برای فلز استفاده کنین. همچنین میتونین از رنگ‌های اکریلیک ساخته شده برای مواد همه نوع یا همه منظوره استفاده کنین.

این نوع رنگ‌ها جلوه‌ای صاف ایجاد میکنن. قبل از استفاده از رنگ ، مطمئن شین که ابتدا بازوی پنوماتیک و لولا در رو برداشتین. اگه احساس میکنین نمیتونین این کار رو به تنهایی انجام بدین، می‌تونین با خدمات تعمیر یا   در منطقه خود تماس بگیرین.

بنابراین ، زمان تغییر فرا رسیده. خبر خوب اینه که اگه برنامه‌ریزی کنین، آماده شین و دوباره برنامه‌ریزی کنین، رنگ‌آمیزی درهای آلومینیومی می‌تونه بسیار ساده باشه! در این پست ، برخی از نکاتی رو که باید بخاطر بسپارین و نکاتی رو که باید هنگام شروع به رنگ آمیزی مجدد در نظر بگیرین، مورد بررسی قرار می‌دیم.

نحوه رنگ‌آمیزی درب آلومینیومی

اولاً ، در و قاب مورد نظر برای رنگ‌آمیزی باید کاملاً تمیز بشه و ما فقط با یه پاک کردن سریع صحبت نمی‌کنیم باید تمیز شه! دلیل این امر این نیست که ما در زمینه تمیز کردن کار خاصی انجام می‌دیم . بلکه باعث میشه رنگ بسیار راحت‌تر به آلومینیوم بچسبه و جلوه‌ای نرم تر ارائه بده. میتونین از آب گرم و صابون برای تمیز کردن درها و قاب‌ها، در کنار یه اسفنج سنگین یا حتی یک برس برای پاک‌کردن هرگونه آلودگی و زباله استفاده کنین.

با این حال ، پاک کننده چربی نیز میتونه به تمیز کردن درها و سایر محصولات تمیز‌کننده مبتنی بر آمونیاک کمک کنه. هرگونه زنگ یا لکه‌ای که قابل مشاهده هست رو بکشین و پاک کنین تا باقی مونده اون پاک بشه. پس از تمیز کردن درب ، قبل از حرکت به مراحل بعدی، در رو با آب تمیز پاک کنین و در رو کاملاً خشک کنین. هم‌چنین در این مرحله حذف هرگونه دستگیره/دستگیره درب ، و هم‌چنین ضربه گیر یا شماره و … در نهایت ، هرگونه لوازم جانبی درب که نباید رنگ‌آمیزی بشه، مهمه.

در حالت ایده‌آل ، توصیه می‌کنیم درب رو برای آماده سازی و رنگ‌آمیزی روی سطح کار افقی قرار بدین.با این حال ، اگه این امکان پذیر نیست ، مطمئن بشین که یه پارچه رو زیر درب و اطراف اون قرار بدین تا کف و دیوارها و غیره از یک هدف نقاشی شده جلوگیری کنن!تعمیر رنگ درب آلومینیومی خیلی آسونه.

آماده‌سازی راه زیادی رو طی می‌کنه

موقع تعمیر رنگ درب آلومینیومی، سطح آلومینیومی که قبلاً رنگ آمیزی نشده نیاز به رنگ‌آمیزی داره. این امر تضمین می‌کنه که رنگ به مدت قابل توجهی روی آلومینیوم بچسبه و بمونه. پرایمرهای اسپری بیشترین استفاده رو دارن. با این حال ، میتونین پرایمر رو با قلم مو یا غلتک بمالین. در نهایت ، این چیزیه که شما با اون احساس راحتی می‌کنین. نکته مهم در هنگام آماده‌سازی اینه که بدنبال پوشش یکنواخت باشین، تا جایی که ممکنه از شکاف و قطره جلوگیری کنین.

اگه درب و قاب قبلاً دچار درد شدن ، فقط در صورتی که رنگ در رو به‌طور کامل تغییر بدین. یا اگه رنگ فعلی بشدت خراب شده باشن، یک پرایمر لازمه. پرایمر قبل از حرکت باید کاملاً خشک بشه (توصیه می‌کنیم که پرایمر را حداقل 6 ساعت خشک کنین). توجه: اگه در یا قاب شما در مکان‌هایی ناهموار یا ناهموار بنظر میرسه. ماسه روان میتونه به صاف شدن وسایل کمک کنه. یک بلوک سنباده یا کاغذ سنباده به رفع هر گونه نقص کمک میکنه.

درب آلومینیوم و پنجره نیاز به رنگ مناسب برای درخشش بسیار جذابه. در انبار و اتاق نشیمن شما ، قاب درهای آلومینیومی کثیف شده هست. قسمت‌های بیرونی در و پنجره دارای توده‌ای از چربی شیمیایی هست. بنابراین ، مردم مجبورن درهای آلومینیومی رو برای ایجاد جلای طبیعی رنگ آمیزی کنن. بهسازی خونه هم‌چنین شامل رنگ‌آمیزی مناسب پنجره و در هست. ارزش خونه رو افزایش میده. وقتی انجام بدین می‌فهمید که تعمیر رنگ درب آلومینیومی آسونه.

از بهترین رنگ آمیزی درب/پنجره آلومینیومی استفاده کنین

امروزه میگن حدود 80 درصد افراد اقتصادی دوست ندارن درها و پنجره‌ها رو تعویض کنن. اونها میتونن راه حل ساده DIY رو برای رنگ آمیزی ساختارهای درب/پنجره آلومینیومی انتخاب کنن. تکمیل فلز بسیار هیجان انگیز هست. قاب پنجره‌های آلومینیومی روشن بنظر میرسن. باعث شادابی خونه شما میشن.

اساساً پنجره‌های ترکیبی مبتنی بر سیستم ترکیبی مبتکرانه برای کارکردن خوبه. تقویت بیشتر ، انعطاف‌پذیری بی‌نظیر و ویژگی‌های کشویی برای نگهداری آسون هست. قاب‌های پنجره آلومینیومی محکم و کشویی نباید خش داشته باشن. هنگام نقاشی طاقچه‌های پنجره ، نمای بیرونی ، سیستم‌های قفل داخلی و دسته‌ها ، باید به اون توجه کنین. رنگ اضافی اسپری روی درها/پنجره‌ها قدرت رو کاهش میده. بنابراین ، مقدار کمی رنگ اپوکسی یا اسپری رو تو ناحیه خاصی بمالید. اگه مناسب درب یا پنجره آلومینیومی پیچیده شماست ، به نقاشی ادامه بدین.

 

دکمه بازگشت به بالا