عمومیکسب و کار ویژه

چگونه پنجره دوجداره را رگلاژ کنیم؟

تنظیم پنجره دو جداره به معنای تنظیم دقیق لولاها، یراق آلات و ارسی های پنجره است. خبر خوب این است که به طور کلی تمام درب ها و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیومی قابل تنظیم هستند. در این مقاله سعی کردیم علاوه بر توضیحاتی در مورد نحوه تنظیم، در دوره های تصویری به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید برخی از مشکلات پنجره های دوجداره را حل کنید، مثلاً افتادن شیشه های دوجداره می دانید. درمان پنجره دوجداره چیست؟ با ما بمان

کنترل پنجره دوجداره تک می باشد

برای این کار ابتدا باید درب لولای در و پنجره تک حالته را باز کرده و سپس با کلید آلن یا پیچ گوشتی درپوش را رها کرده و حرکت دهید. برای تنظیم، باید لولای شروع پنجره تک حالته را به صورت افقی و عمودی حرکت دهید. با چرخاندن پیچ در جهت عقربه های ساعت، اهرم بالا می رود. همچنین اگر در جهت عقربه های ساعت بچرخد به سمت پایین حرکت می کند. جهت های افقی و عمودی را موازی با موقعیت مناسب و صحیح برای باز و بسته شدن تنظیم می کنیم. در صورت لزوم باید از لولاهای قابل تنظیم استفاده شود. لولاهای قابل تنظیم علاوه بر تنظیم ساده دارای ظرفیت بار 200 کیلوگرمی بوده و نقش مهمی در عایق کاری پنجره های تک کیسه ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: پنجره upvc در کرج

تنظیم پنجره دو جداره دو طرفه

پنجره های دوجداره upvc با لولاهای کوچک؛ قابل تنظیم با اهرم لولا و لولا بالا. براکت پایینی با قابلیت نصب لولا با دو پیچ با سوراخ شش ضلعی ارائه شده است. اما روی لولا در بالای لولا پیچی وجود ندارد، بنابراین می توانیم پیچ این قسمت را در بالای محل اتصال ببینیم و دهانه را ببندیم. برای تنظیم ابتدا درپوش پایینی را بکشید تا پیچ ها با سوراخ های شش گوش آشکار شوند. برای بالا و پایین بردن اهرم از پیچ عمودی و برای حرکت به چپ و راست از پیچ دوم استفاده می شود.

کنترل پنجره دوتایی

در پنجره کشویی، برخلاف پنجره های لولایی، حرکت قاب چرخشی نیست، بلکه در جهتی اتفاق می افتد که در طرفین تقسیم شده است. پروفیل پنجره دوجداره کشویی دارای ریل هایی است که از طریق غلتک ها به صورت افقی باز و بسته می شوند. در واقع غلتک های پنجره کشویی به صورت «تک ریلی» و «دو ریلی» وجود دارد که باعث تفاوت در تنظیم آن ها می شود. برای تنظیم شیشه دوجداره ابتدا باید لولای شیشه دوجداره را باز کنید. پیچ عمودی سوراخ ها را به سمت بالا و پایین حرکت دهید. پیچ دوم پنجره را در جهت چپ و راست موازی با پیچ عمودی پنجره حرکت دهید.

چیدمان پنجره های آلومینیومی دو شیشه

درب و پنجره های یو پی وی سی در طول زمان نسبت به پنجره های آلومینیومی پایداری کمتری دارند. دلیل این امر استفاده غیرقانونی از پنجره ها در نصب اولیه و وجود خطا و بلایای طبیعی است.

در و پنجره های آلومینیومی اغلب مانند درب و پنجره های پی وی سی نصب می شوند، اما این کار به مهارت بیشتری نیاز دارد. زیرا ساخت آلومینیوم درب و پنجره از پیچیدگی و تجربه و تخصص خاصی برخوردار است. پنجره های شیشه ای آلومینیومی در مقایسه با پنجره های استاندارد upvc کار سخت تری هستند و نیاز به زمان و هزینه بیشتری دارند.

راه اندازی پنجره دو جداره

تنظیم پنجره چیست؟

چیدمان پنجره دوجداره UPVC

مهمترین نقش درب و پنجره دوجداره جلوگیری از گرما و سرما و همچنین آلودگی صوتی و نگهداری از پنجره های دوجداره می باشد. کنترل پنجره های UPVC می تواند کیفیت و کارایی اولیه پنجره ها را بازگرداند تا این پنجره ها در صرفه جویی انرژی ساختمان نقش داشته باشند. ویندوز را می توان به طور معمول از نقاط مختلف به شرح زیر پیکربندی کرد:

تنظیم اتصالات پنجره

تنظیم شیشه

بیشتر بخوانید: نحوه تعویض دستگیره در پنجره دوجداره

تنظیم تجهیزات

واشرها و لولاها یکی از موارد کلیدی در بحث مقررات شیشه دوجداره هستند و مجری باید از درست کارکردن آنها مطمئن شود وگرنه تعمیر یا تعویض خواهد شد.

ابتدا باید پوشش لولا را برداریم، برای این کار پنجره را باز می کنیم، سپس با استفاده از پیچ گوشتی یا کلید پوشش را آزاد کرده و ادامه می دهیم. و در هر دو مرحله عمودی و افقی یک قانون ایجاد می کنیم

1. تنظیم افقی لولای بازشو

در تنظیم افقی، لولای باز در یا پنجره با لولای دوتایی باید به محور افقی و عمودی متصل شود. با حرکت در امتداد محور عمودی، سوراخ تنظیم افقی را با استفاده از یک کلید آلن 5 میلی متری باز و بسته می کنیم. با باز و بسته شدن پیچ، لولای بازشو درب یا پنجره UPVC به صورت افقی حرکت می کند. پیچ را حرکت می دهیم تا شکاف با بستن لولای بازشو به بالا ثابت شود.


تنظیم پنجره های دو جداره

ارائه پنجره های دو شیشه

2. لولای بازشو عمودی

برای تنظیم عمودی، ابتدا درپوش لولای در و پنجره دوجداره را باز کنید. سپس پیچ را با کلید آلن می چرخانیم، پیچ را در جهت عقربه های ساعت می چرخانیم، اهرم بازشو به سمت بالا و خلاف جهت عقربه های ساعت به سمت پایین حرکت می کند.

نکته مهم: تنظیم هر دو جهت افقی و عمودی را به صورت موازی انجام می دهیم تا لولای بازشو پنجره به حالت باز و بسته شدن مناسب و صحیح برسد.

پنجره پنجره را تنظیم کنید

بخش مهم پنجره دوجداره شیشه آن است که تاثیر زیادی در مسائل کنترلی دارد. پنجره ها را با استفاده از شیشه مخصوص زیر شیشه برای ثابت نگه داشتن شیشه ثابت می کنند و با توزیع وزن شیشه در تمام قسمت های پنجره شیشه دوجداره تقویت می شود.

قانون پنجره دو جداره – شیشه

رگولاتور پنجره دو جداره – شیشه

ارائه خدمات تعمیر پنجره دوجداره از طریق سیتی ویند

خدمات ارائه شده توسط ویترین شهر با توجه به تجربه پرسنل این مجموعه در کمترین زمان ممکن انجام می شود. کلیه خدمات تعمیر و تنظیم پنجره به دلیل استفاده از یراق آلات با کیفیت و دقت در فرآیند تنظیم شامل گارانتی و تضمین کیفیت می باشد.

خدمات ارائه شده توسط City Window

جلسه

گرفتن

مقررات

تغییر دادن

تعمیرات و تغییرات درب و پنجره UPVC عبارتند از:

تعویض اتصالات معیوب و آسیب دیده

تعویض لولای درب و پنجره پی وی سی

برای تنظیم پنجره ها و تغییر جهت پنجره بازشو اضافه کنید

تنظیم پنجره های دوجداره و تنظیم کلیه قطعات آن

رفع مشکلات باز و بسته شدن پنجره های دوجداره

اطراف پنجره دوجداره را تمیز و آب بندی کنید

تعویض و تعمیر کرکره و دستگیره پنجره

تعویض لاستیک اطراف در و پنجره

تعویض و تعمیر لولا

تعویض و تعمیر پنجره های pvc

در و پنجره های قدیمی استیل، چوبی و آلومینیومی را برش داده و با درب و پنجره های جدید جایگزین کنید.

E…

تعمیر پنجره یو پی وی سی یکی از مشاغلی است که تخصص و تجربه در آن حرف اول را می زند و بدون شک افرادی که در این زمینه تخصص ندارند تنها به مشکلات و افزایش هزینه تعمیرات و تنظیمات می افزایند. تمامی قسمت های پنجره دوجداره باید به درستی تنظیم شده و در صورت عدم امکان تعمیر، تعویض شود تا کارایی 100% برگردد.

تنظیم درب و پنجره، اصلاح عیوب، تنظیم لولا و دستگیره، بهینه سازی فرآیند باز و بسته شدن در و پنجره، تعمیر مکانیزم پنجره و جلوگیری از خرابی درب و پنجره، لولای متحرک. پنجره نصب لولا و تعویض لولاهای شکسته تعویض و نصب درب و پنجره برش درب و پنجره های آهنی و چوبی آلومینیومی قدیمی و تعویض با پنجره جدید آب بندی تخصصی درب و پنجره.

پنجره دوجداره صاف بازشو در مازندران

سوراخ های روانکاری شامل تنظیم و تعمیر وسایل، جابجایی لولاها، نصب و تعویض لولاهای شکسته و تنظیم پنجره های دوجداره است.

عایق کاری پنجره دوجداره در مازندران

پنجره های عایق دوجداره آب بندی ویژه درب و پنجره، رفع مشکلات صوتی پنجره های ساختمان، آب بندی و عایق رطوبتی در و پنجره و … را ارائه می دهد.

قوانین پنجره دوجداره چیست؟

پنجره دوجداره را چه زمانی باید تنظیم کرد؟

ویندوز باید دو بار در حین نصب و بعد از نصب تعمیر شود:

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در مورد نصب پنجره دوجداره بدانیم؟

در حین نصب تنظیم کنید

در واقع نصب کننده ویندوز بلافاصله پس از نصب باید موارد زیر را بررسی و تنظیم کند.

برای ورود و خروج هوا و صدا نباید بین باز و ثابت فاصله وجود داشته باشد.

باز کردن پنجره باید نرم و راحت باز شود.

هیچ تفاوتی بین شکل پنجره و دیوار نباید وجود داشته باشد.

شیشه پنجره باید کاملا محکم شود.

تغییرات پس از نصب

اگر پنجره توسط افراد مجرب نصب شده باشد. به طور قابل توجهی نیاز به تغییرات پس از نصب را کاهش می دهد. البته بعد از مدتی استفاده در برخی موارد باید افتادگی پنجره دوجداره را ترمیم کرد تا مانند روزهای اول به خوبی کار کند و کاملا عایق شود. اما اگر در زمان نصب پنجره به درستی و توسط متخصصان مجرب نصب نشده باشد، در مدت زمان کوتاهی، گاهی اوقات یک ماه پس از نصب، لازم است آن را تنظیم کنید (یا به قول خودشان چرخش – درایو)!

کنترل پنجره دوتایی

مقررات برای شیشه دوجداره

در هنگام قانون گذاری چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد؟

در فرآیند ایجاد پنجره دوجداره نباید هیچ فاصله ای بین دهانه و چارچوب وجود داشته باشد و در صورت باقی ماندن باید قاب پنجره را تنظیم کرد. در صورت وجود فاصله بین پنجره و دیوار هنگام نصب باید با استفاده از فوم و چسب مخصوص بسته شود.

نصب پنجره های دوجداره توسط افراد حرفه ای نیاز به تنظیمات بعدی را کاهش می دهد. و این امر اهمیت نصب پنجره دوجداره را ثابت می کند که تیم نصب پنجره در شهر متشکل از افراد واجد شرایط و با تجربه می باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی هافمن در کرج

عدم تعمیر پنجره دوجداره upvc می تواند مشکلاتی از جمله; کاهش باز شدن، مشکل در باز و بسته شدن پنجره، نیاز به جابجایی آسان، فاصله بین باز و بسته شدن، مشکل در تعویض بازشو و عملکرد آن نامناسب است.

مزایای پنجره های دوجداره

نسبت کیفیت پنجره را به اصلی تنظیم کنید

عیوب عایق را به طور کامل از بین می برد

عملکرد صحیح پنجره ها و کرکره های UPVC

مدت زمان کنترل پنجره upvc چقدر است؟

زمان مورد نیاز برای تعمیر اجزای پنجره به سه عامل مهم بستگی دارد. مساوی با:

نوع پنجره برای تنظیم

ابعاد و ارتفاع

تعمیرکار متخصص

شاید در نگاه اول پنجره های دو جداره چندان پیچیده نباشند. اما وقتی از دید طراح، سازنده و نصاب به آن نگاه می کنیم، جزئیاتی دارد که باید تنظیم شود.

دکمه بازگشت به بالا