اقتصادیکسب و کار ویژه

بهترین مارک لنت ترمز ام وی ام 315

بازرگانی مدیران تیم وارد کننده تخصصی لوازم یدکی ام وی ام و چری به صورت مستقیم و بدون واسط در ایران است. تیم بازرگانی مدیران تیم به عنوان یکی از قدیمی ترین وارد کنندگان لوازم یدکی ام وی ام و چری در ایران مفتخر است بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. لنت ترمز ام وی ام 315 یکی از قطعات مصرفی خودرو بشمار می‌آید. قطعات مصرفی عموما باید به صورت دوره‌ای و پس از پایان عمر مفیدشان تعویض و با محصول نو جایگزین شوند، تا عملکرد و بهره‌وری بالاتری داشته باشند.

نمایندگی فروش قطعات ام وی ام در تهران و شهرستان‌

با افزایش استقبال فروش از خودروهای چینی و مونتاژی در کشور، امروزه بسیاری از افراد خودروهایی نظیر ام وی ام و چری را به عنوان گزینه‌هایی اقتصادی بشمار می‌آورند. یکی از مزایای این خودروها در شرایط حال حاضر کشور دسترسی ساده‌تر به قطعات یدکی آنها می‌باشد.

در حال حاضر نیز مجموعه‌های بزرگی نظیر اتو یدک به واردات و عرضه قطعات این خودروها می‌پردازند در نتیجه شما می‌توانید لنت ترمز و بسیاری از اجزای مصرفی ام وی ام 315 را به صورت بدون واسطه از ما خریداری کنید. برای ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره   اقدام نمایید.

بهترین مارک لنت ترمز ام وی ام 315

در حال حاضر فروشگاه های مختلف گزینه های متعددی را به عنوان بهترین مارک لنت ترمز ام وی ام 315 به افراد معرفی می‌کنند. اما آنچه واضح است این است که مناسب‌ترین انتخاب برای افراد استفاده از محصول اورجینال است. زیرا در غیر این صورت مجبور جایگزینی زودهنگام آن خواهید شد. مشخصات بهترین لنت ترمز شامل موارد زیر می‌باشد. در نتیجه با رعایت این موارد می‌توانید خریدی رضایت بخش داشته باشید.

  • عمر طولانی: یک لنت ترمز خوب باید بتواند برای مدت طولانی استفاده شود و از نیاز به تعویض زودهنگام جلوگیری کند.
  • کارایی: لنت ترمز باید در هنگام ترمز کردن با وارد کردن فشارکافی، خودرو را به صورت مناسبی متوقف و یا از سرعت آن کم کند.
  • عملکرد و بازدهی ثابت: لنت ترمز باید در طول زمان، توانایی انجام عملکرد مشابه با حفظ کارایی خود را داشته باشد.
  • ضربه‌گیری کم: این قطعه باید با داشتن ضربه‌گیری کم، برای ترمز کردن صاف و بدون صدا کار کند.
  • پایداری حرارتی: لنت باید پایداری حرارتی بالایی داشته باشد تا در طول زمانی که ترمز کار می‌کند، تغییر شکل کمی داشته باشد.
  • کاهش صدا: لنت ترمز نباید بیشتر از حد استاندارد در زمان کار صدا ایجاد کند و تولید صدای بیش از حد نشانه خرابی آن است.
  • دوام بالا: لنت باید در برابر خرابی‌های ناشی از فشار، رطوبت و آلودگی مقاومت خوبی داشته باشد.

فروش ویژه لنت ترمز جلو ام وی ام 315

لنت ترمز جلو و عقب در برخی خودروها از صفات ظاهری و متریالی متفاوتی برخوردار هستند. در نتیجه انتخاب‌ها می‌تواند متفاوت باشد. برای داشتن انتخابی مناسب بهتر است تا از یک فرد متخصص کمک و مشاوره بگیرید تا کالایی پربازده و مناسب را خریداری کنید. در این زمینه اتو یدک می‌تواند به شما بهترین مشاوره خرید را بدهد. جهت خرید لنت ترمز ام وی ام 315 و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن با شماره تلفن   تماس بگیرید.

قیمت لنت عقب ام وی ام ۳۱۵ چقدر است؟

در حال حاضر با توجه به نواسانات قیمت قطعات یدکی در بازار و عدم ثبات نرخ ارز می‌توان تعرفه‌های متفاوتی را بسته به برند انتخاب شده، جنس آن، محل فروش کالا و همچنین کیفیت آن به افراد ارائه داد. اما اگر قصد دارید انتخابی بصرفه و با کیفیتی مناسب را داشته باشید پیشنهاد ما ارتباط با گروه اتو یدک می‌باشد. زیرا بدین وسیله می‌توانید هر آنچه نیاز دارید را به صورت بدونواسطه و مستقیم خریداری کنید.

علاوه بر آن در زمان خرید لنت ترمز ام وی ام 315 مشاوره دریافت خواهید کرد و از مزایایی همچون ارسال فوری و همچنین تضمین اصالت و سلامت کالا نیز بهره‌مند خواهید شد. جهت اطلاع از بروزترین قیمت‌ها با کارشناسان ما در تماس باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تعرفه‌ها آگاه شوید.

زمان تعویض لنت ترمز MVM 315

زمان تعویض لنت ترمز ام وی ام 315 بر اساس نوع رانندگی و نحوه استفاده  از خودرو تعیین می‌شود. با این حال می‌توان بر اساس بررسی‌های دوره‌ای این زمان را به درستی تشخیص داد. اما به طور کلی گفته می‌شود زمانی که ضخامت این قطعه به کمتر از 2 تا 3 میلی‌متر برسد زمان جایگزینی آن فرا رسیده است. در حقیقت بهتر است پس از 20000 تا 40000 کیلومتر حرکت و در حدود بازه زمانی 2 تا 3 سال این قطعه به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت لزوم تعویض شود.

خرید لنت ترمز عقب ام وی ام 315

لنت ترمز عقب ام وی ام 315 دارای شکل ظاهری متفاوتی نسبت به لنت‌های جلو می‌باشد. این قسمت نیز وظیفه مهمی در برابر کنترل سرعت خودرو و همچنین ایست آن در زمان گرفتن ترمز را دارد. یکی از مولفه‌هایی که در این رابطه بیشترین اهمیت دارد مقاومت لنت‌های عقب در برابر حرارت است. به همین خاطر اگر جنس با کیفیتی را برای این بخش انتخاب کنید می‌توانید تا چندین سال از آن استفاده نمایید.

فروش اینترنتی لنت ترمز MVM 315

با رونق بیش از پیش خرید و فروش اینترنتی هم اکنون افراد می‌توانند قطعات مورد نیاز خود را برای خودروی ام وی ام از اتو یدک به صورت غیر حضوری خریداری کنند. فروش تلفنی لوازم یدکی ام وی ام 315 این امکان را فراهم می‌کند تا افراد بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشند و جزئیات دقیق‌تری را درباره محصولات بدست بیاورند تا در نهایت خرید رضایت بخشی داشته باشند.

همچنین فروش غیر حضوری لنت ترمز MVM 315  امکان خدمات رسانی گسترده‌تر به تمامی نقاط ایران را فراهم می‌کند و بدین وسیله می‌توان با ارسال قطعات، خواسته جمع بیشتری را مشتریان را برآورده کرد. اما اتو یدک برای راحت کردن خیال افراد از بابت اعتماد کردن به مجموعه و دریافت کالای اورجینال، اصالت تمامی قطعات را تضمین کرده است و حال شما می‌توانید با خیال راحت سفارش خود را پس از دریافت مشاوره رایگان ثبت نمایید.

لنت ترمز چه مدل‌های دیگری از برند ام وی ام یا چری در اتو یدک موجود است؟

خوشبختانه در حال حاضر لنت ترمزها و لوازم یدکی موجود در مجموعه ما از تنوع بالایی از مدل‌های قدیمی گرفته تا جدید، برخوردار است. شما می‌توانید لنت ترمز و قطعات سایر مدل‌هایی نظیر موراد زیر را نیز بوسیله ما سفارش دهید.

نحوه خرید و سفارش محصولات

جهت سفارش لنت ترمز ام وی ام 315 لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره قطعه ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شمارهو ارتباط با مشاوران فروش؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی به صورت کارت به کارت واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید. لنت ترمز یکی از قطعات اصلی و کلیدی خودرو است که مصرفی بوده و بعد از مدتی تمام می‌شود. باید بدانید که خودروهای مختلف سیستم لنت مخصوص به خود را دارند و هنگام خرید لنت باید به این نکته دقت کنید.

مشخصات لنت ترمز ام وی ام 315

قبل از اینکه درباره خرید لنت ام وی ام 315 توضیح دهیم، بد نیست ابتدا کمی با این خودرو و سیستم ترمز آن و نقش آشنا شویم. خودروی چری فولوین (Chery Fulwin) که در ایران با نام ام وی ام 315 شناخته می‌شود و معروف است، یکی از قیمت مناسب‌ترین خودروهای چینی موجود در بازار است. خودروی چری فولوین در ایران توسط شرکت مدیران خودرو اکنون در ایران مونتاژ می‌شود و خدمات فروش و پس از فروش این خودرو نیز در انحصار همین شرکت است.

قیمت لنت ترمز ام وی ام 315

در بخش قبل با تاریخچه تولید خودروی ام وی ام 315 و ورود آن به بازار ایران آشنا شدیم. همان‌طور که گفتیم سیستم لنت ترمز ام وی ام 315 در محور جلو از نوع دیسکی و در محور عقب از نوع کاسه‌ای است. زمانی که چراغ هشدار تعویض لنت خودروی شما روشن می‌شود و یا سر و صدای مکرر از خودرو می‌شنوید، باید برای تعویض و خرید لنت ترمز اقدام کنید. قیمت لنت ام وی ام 315 از برندهای مختلف با هم متفاوت است. از جمله عوامل مهمی که در تعیین قیمت لنت ترمز MVM 315 تاثیرگذار هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزش برند سازنده
  • کشور تولیدکننده لنت
  • مواد اولیه استفاده شده در تولید لنت
  • نوع لنت ترمز
  • قدرت لنت

برندهای لنت ترمز ام وی ام 315

برندهای مختلفی لنت ترمز خودروی ام وی ام 315 را تولید و روانه بازار می‌کنند، اما استفاده از لنت ترمز اصلی یا جنیون در کارکرد سیستم ترمز خودرو نقش مهمی دارد. در نتیجه قبل از اینکه برای خرید لنت ترمز خودروی ام وی ام 315 اقدام کنید، باید با تفاوت قطعات اصل یا جنیون با قطعات تقلبی آشنا شوید.

منظور از لنت ترمز اصلی یا جنیون لنتی است که دقیقا مشابه لنت اولیه استفاده شده در خودرو است و عموما هم توسط خود تولیدکننده خودرو ساخته و روانه بازار می‌شود. این در حالی است که قطعات تقلبی کیفیت لازم را ندارند و می‌توانند منجر به افزایش تصادفات شوند. هنگام خرید لنت ترمز با توجه به نکات زیر می‌توانید لنت ترمز اصلی را از تقلبی تشخیص دهید:

  • کیفیت بالای بسته‌بندی
  • بررسی لوگوی شرکت تولیدکننده روی لنت
  • کیفیت ساخت لنت خریداری شده
  • خرید از فروشگاه‌های مطمئن

لنت ترمز سرامیکی

لنت ترمز سرامیکی یکی از انواع لنت ترمز خودرو است که از نیمه عمر و دوام بالایی برخوردار است. علاوه بر این کیفیت این لنت بسیار بالا بوده و میزان قیمت آن هم از دیگر انواع لنت ترمز بالاتر است.

لنت ترمز نیمه‌ فلزی

از دیگر انواع لنت ترمز ماشین که با نام‌های دیگری از جمله لنت ترمز کم فلز، نیمه سینتری و نیمه متالیک شناخته می‌شود. در ساخت این نوع لنت ترمز میزان بسیار کمی فلز به کار رفته است و حدودا 40 درصد مس در آن‌ وجود دارد که منجر به افزایش اصطکاک و دوام این لنت ترمز می‌شود.

شرکت‌های مختلفی برای خودروی ام وی  ام 315 لنت ترمز نیمه فلزی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. در ادامه بهترین برندها لنت ترمز MVM 315 را به شما معرفی می‌کنیم. نگران نباشید در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام مدیران تیم، مجموعه‌ای از قطعات خودرو، ابزارآلات خودرو و لوازم جانبی خودروهای ام وی ام را پیدا خواهید کرد

یکی از بهترین برندهای لنت ترمز برای خودرو ام وی ام 315، توسط شرکت پارس تولید می‌شود که یک محصول صادراتی است. لنت ترمز عقب ام وی ام 315 و همچنین لنت ترمز جلو خودرو ام وی ام 315 از برند پاس در بازار وجود دارد. از ویژگی‌های این لنت ترمز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری با محیط زیست
  • مقاومت بالا در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی
  • نیمه عمر بالا
  • عدم خوردگی دیسک چرخ
  • کمک به ترمزگیری به موقع متناسب با شرایط جاده و سرعت خودرو

لنت ترمز جلو ام وی ام 315  از برند باندیکس یکی از بهترین برندهای لنت ترمز خودرو ام وی ام رندهای لنت ترمز خودرو ام وی ام 315 است. از ویژگی‌های این لنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاقد آزبست
  • بدون صدا
  • قدرت ترمزگیری بالا
  • عدم آسیب‌رسانی به دیسک ترمز

تفاوت ظاهری لنت ترمز ام وی ام 315

شاید فکر کنید لنت ترمز ام وی ام 315 برندهای مختلف با هم فرق دارد، در حالی که این چنین نیست. لنت ترمز خودرو ام وی ام 315 همه برندها شبیه به هم بوده و تنها کیفیت و قیمت لنت‌ها از برندهای مختلف با هم فرق می‌کند. برخی برندها از مواد اولیه باکیفیت‌تری برای تولید لنت استفاده می‌کنند و همین باعث افزایش قیمت لنت‌های آن‌ها می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا