عمومیکسب و کار ویژه

بهترین مارک های سرویس آشپزخانه ایرانی و خارجی

سرویس حبوبات چی بخرم؟ بهترین مارک سرویس حبوبات آشپزخانه چیه؟ سرویس (اورانوس)چه رنگی بگیرم؟ شما قصد خرید سرویس اورانوس آشپزخانه را دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا جواب همه سوالات خود را بدانید.

آشپز خانه قلب هر خانه است.مرتب بودن آشپزخانه نیازمند وسایلی است. که علاوه برکارایی بالا هماهنگی و ست رنگ، جنس و کیفیت بسیار مهم است. خانم های با سلیقه همیشه دوست دارند. بهترین‌ها را برای خانه و آشپزخانه خود داشته باشند. داشتن سرویس آشپزخانه با کیفیت و پرکاربرد از بهترین جنس و کیفیت کمک می‌کند. تا برای آشپزی به سادگی ابزار لازم را بدونه به هم ریخته‌گی در دسرس داشته باشند.

پدر و مادران، نوعروسان از حساسیت بیشتری نسبت به خرید وسایل اصلی که برای کامل شدن جهیزیه را دارند. و وسایلی با کیفیت و عالی را برای مقدمات زندگی مستقل فراهم کنند. یکی از وسایل مهم و پر کاربرد که مواد غذایی و آشپزخانه عروس را سر وسامان میدهد. سرویس حبوبات آشپزخانه است . ما در این مطلب نکات پیش از خرید و مواردی که برای خرید را باید مد نظر بگیرید را جمع آوری کرده و بازگو می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین سرویس آشپزخانه را انتخاب کنید.

نکاتی که پیش از خرید سرویس آشپزخانه باید بدانید

به دلیل پراکندگی نوع محصولاتی که در این سرویس قرار دارند. سعی براین داریم همه را مورد بررسی قرار دهیم.

سرویس حبوبات آشپزخانه شامل چه وسایلی است؟ و چه طرح هایی دارند؟

سرویس آشپزخانه طوری طراحی شده که معمولا درون یک استند یا روی هم قرار می‌گیرند. باقرار دادن آنها روی هم چیدمانی زیبا دارند. و فضای کمتری را اشغال می‌کنند این یکی از مزیت‌های این سرویس می‌باشد. انتخاب سرویس آشپزخانه مجموعه بسیار کاملی از بانکه‌ها در سایزهای مختلف و سطل برنج، سطل زباله، سرویس کفگیر ملاقه، پاسماوری،….را با هم در طرح و ست هماهنگ شده باهم می توانید داشته باشید. با قرار دادن این وسایل آشپزخانه‌ای مرتب دارید و به آسانی تمام وسایل و مواد غذایی در دسرس هستند.

سرویس حبوبات استیل خوبه یا پلاستیک؟

این سرویس‌های حبوبات از طرح‌ها مختلف و جنس‌های پلاستیک فشرده، استیل ضد زنگ تولید شده‌اند. که هر کدام مزیت و معایب خود را دارند. معمولا دو جداره ساخته شده‌اند. تا نم و رطوبت که در آشپز خانه وجود دارد به مواد غذایی نرسد. اما شما هنگام خرید ابتدا سلیقه و هزینه خود را در نظر بگیرید. سپس با توجه به جنس‌های مختلف و کارایی، وزن یا این که چند پارچه بودن سرویس برایتان مهم است. کالای مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید.

رنگ سرویس حبوبات آشپزخانه

این سرویس ها در طیف رنگی مختلف،تیره و روشن که شما می‌توانید با سلیقه‌‌ خود و با توجه به رنگ دیگر وسایل آشپزخانه مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کنید. این ست‌های زیبا با رنگهای شاد (صورتی، سفید،آبی روشن …..)قابل تهیه هستند.

بهترین مارک سرویس حبوبات آشپزخانه

مارکهای مختلف این سرویس‌ها شامل: لیمون، شفق، اورانوس، ام جی اس ، همارا…….تمام برندهای معتبر این امکان را فراهم آورده‌اند. که شما با اطمینان کامل این کالا ها را خریداری نمایید و با خیال آسوده مورد استفاده قرار دهید.

4- سرویس حبوبات جدید آشپز خانه شامل :

این بانکه‌ها در دو یا چند سایز مختلف است. با خریدن سرویس کامل حبوبات دیگر نیاز ندارید به طور جداگانه تهیه کنید و استفاده از این بانکه باعث نگهداری بهتر و نرسیدن نم و رطوبت آشپزخانه به قند و شکر می‌شود.

سطل برنج این سرویس دارای پیمانه هستند. که در درون سطل تعبیه شده است. که با فشار دادن پیمانه به تعدادی که برنج نیاز دارید به آسانی میتوان برنج برداشت. و نیازی نیست درب بزرگ سطل را برای هر بار مصرف برنج باز کنید. گنجایش سطل هم در مارک‌های مختلف فرق دارد. قبل از خرید به گنجایش سطل برنج هم توجه کنید.

معمولا برای همه سرویس‌ها 6 عددی در نظر میگیرند. شما باید به جنس دسته دقت کنید که عایق نسوز باشد تا هنگام استفاده حرارت را انتقال ندهد.

این مدل سطل‌ها دارای مزیت دوجداره بودن هستند. کار خالی کردن زباله را راحت کرده و پدالی که برای سطل قرار داده شده بسیار کاربرد دارد.

دارای قابلیت وزن به کیلو و گرم هستند. و در بعضی از سرویس‌ها دارای کاسه می‌باشند که برای وزن کردن مایعات بسیار کاربردی است. و با زدن دکمه برگشت صفر میشود در دو نوع عقربه ای و دیجیتال می‌باشند.

ادویه جات باید در ظرف های نقلی و کوچک نگهداری شوند که درپوش آنها به راحتی باز و یا بسته شوند. از این رو این برای این مدل سرویس ادویه روی درب آنها سوراخ هایی قرار داده شده که با چرخاندن در میتوان به راحتی از ادویه ها استفاده کرد. و چون جای ادویه ها کوچک هستند بیشتر دارای پایه استند هستند. تا کنار هم قرار بگیرند و به آسانی در کنار اجاق قرار گیرند.

قیمت سرویس‌ حبوبات آشپز خانه

آشپزخانه محیطی است. مرتب بودنش بسیار مهم است. با استفاده از سرویس آشپزخانه نظم و ترتیب را در آشپزخانه خود داشته باشید.

این سرویس با ویژگی سایز بندی که دارد به راحتی کنار هم جای گرفته و فضای کمی که اشغال می‌کند. در آشپزخانه‌های کوچک هم قابل استفاده هستند. مواد غذایی را در ظرف‌های نگهدارنده این سرویس می‌توان مدت بیشتری نگهداری کرد.

نکته آخر در مورد قیمت این سرویس ها چون در پکیج های چند پارچه‌ای هستند . بستگی به سرویس چند پارچه دارد. هر فردی با توجه به هزینه‌های از پیش تعیین شده سرویس مورد نظر خود را تهیه ومورد استفاده قرار دهد.

سرویس آشپزخانه اورانوس 17 پارچه مدل کلاسیک

  • سطل برنج سایز 40×30 سانتی متر • سطل زباله سایز 40×30 سانتی متر • سطل قند وشکر سایز 25×20 سانتی متر • سرویس حبوبات 4عدد سایز 23×30 سانتی متر • سرویس ادویه 6 عدد سایز 12×7سانتی متر • سرویس چایخوری 3 عدد سایز 15×10 سانتی متر

سرویس آشپزخانه 17 پارچه اورانوس مدل مجیک

سطل پدالی 12 لیتری با درب آرام بند-ظرف نگهداری برنج پنجره دار ( با پیمانه)-ظرف نگه داری قند و شکر (2عدد)-سرویس حبوبات (4 عدد)-سرویس چایخوری (3 عدد)-سرویس ادویه (6 عدد)

سرویس آشپزخانه اورانوس 17 پارچه مدل کلاسیک

  • سطل برنج سایز 40×30 سانتی متر • سطل زباله سایز 40×30 سانتی متر • سطل قند وشکر سایز 25×20 سانتی متر • سرویس حبوبات 4عدد سایز 23×30 سانتی متر • سرویس ادویه 6 عدد سایز 12×7سانتی متر • سرویس چایخوری 3 عدد سایز 15×10 سانتی متر

سرویس آشپزخانه 18 پارچه اورانوس مدل استوانه

سرویس آشپزخانه 17 پارچه اورانوس کد 8037

بسیار با کیفیت و شیک قابل شست و شو ضد زنگ – دارای دستگیره در دو طرف جنس بدنه ورق گالوانیزه

سرویس آشپزخانه 17 پارچه اورانوس مدل بامبو چوبی

در های چوبی این محصول به وسیله مگنت های اهنربایی به روی بانکه ها محکم میشود.

سرویس آشپزخانه 19پارچه اورانوس مدل صادراتی

64x43x45 سانتی‌متر سانتی‌متر

رنگبندی محصول : سفید با درب استیل کرم با درب طلایی تیتانیوم با درب دودی مشکی با درب طلایی اجزای سرویس شامل : • سطل برنج با ظرفیت 20 لیتر سایز 40×30 سانتی متر • سطل زباله با ظرفیت 12 لیتر سایز 40×30 سانتی متر • 2 عدد ظرف قند وشکر با ظرفیت 4 لیتر سایز 25×20 سانتی متر • ظرف حبوبات 4عدد با ظرفیت 1.5 لیتر و سایز 23×30 سانتی متر • سرویس ادویه 6 عدد با ظرفیت 0.350 لیتر و سایز 12×7سانتی متر • سرویس چایخوری 3 عدد با ظرفیت 1 لیتر سایز 15×10 سانتی متر تخته گوشت صادراتی 1 عدد جای دستمال حوله رو کابینتی 1 عدد

سرویس آشپزخانه 17 پارچه اورانوس مدل مجیک

سطل پدالی 12 لیتری با درب آرام بند ظرف نگهداری برنج پنجره دار ( با پیمانه) ظرف نگه داری قند و شکر (2عدد) سرویس حبوبات (4 عدد) سرویس چایخوری (3 عدد) سرویس ادویه (6 عدد)

سرویس آشپزخانه 15 پارچه اورانوس مدل استوانه

سرویس آشپزخانه  15 پارچه اورانوس مدل بل شیپ

سطل پدالی 12 لیتری ظرف نگهداری برنج ظرف نگهداری قند و شکر (2عدد) سرویس حبوبات (4عدد) سرویس ادویه (4 عدد) سرویس چایخوری (3عدد) رنگ درب این محصول طلایی میباشد.

سرویس آشپزخانه 17 پارچه اورانوس مدل Classic کد 2-710

یک عدد ظرف برنج با ابعاد: 24 × 24 × 38 سانتی‌متر و وزن: 1700 گرم دارای پیمانه پلاستیکی دارای سطل پلاستیکی داخلی یک عدد سطل زباله با ابعاد: 38.5 × 24 × 35 سانتی‌متر و وزن: 2000 گرم دارای سطل پلاستیکی داخلی ظرفیت: 12 لیتر 4 عدد بانکه سایز 1 با ابعاد: 22 × 11 × 11 سانتی‌متر و وزن: 355 گرم مناسب برای نگهداری حبوبات 2 عدد بانکه سایز 2 با ابعاد: 16 × 11 × 11 سانتی‌متر و وزن: 285 گرم مناسب برای نگهداری چای، قند و… 6 عدد جای ادویه با ابعاد: 12.5 × 7 × 7 سانتی‌متر و وزن: 135 گرم دارای قاشق پلاستیکی 2عدد ظرف شکر با ابعاد: 17 × 25.5 × 25.5 سانتی‌متر و وزن: 730 گرم ظرفیت: 3 کیلوگرم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! بهترین سرویس آشپزخانه

بهترین سرویس های آشپزخانه استیل در کنار نگهداری مواد غذایی، با توجه به تعداد پارچه می توانند شامل ترازوی آشپزخانه، سطل زباله، پاسماوری، جای ادویه، جای حبوبات و … باشند. این سرویس ها طبیعتاٌ برای هر آشپزخانه ای مناسب بوده و البته برای سرویس جهیزیه و عروس قابلیت استفاده دارند. این محصولات در دو مدل سرویس آشپزخانه استیل و سرویس آشپزخانه پلاستیکی تولید و توزیع می شوند. در این مطلب قصد داریم بهترین سرویس های آشپزخانه و سرویس حبوبات جدید بازار ایران را بر اساس نظرات مردم به حضور شما معرفی کنیم تا کمکی برای انتخاب هر چه بهتر شما عزیزان باشد. همچنین با استفاده از ویژه   می توانید خریدی با قیمت مناسب تر داشته باشید.

لیست بهترین سرویس آشپزخانه های پرفروش و برتر بازار

سرویس آشپزخانه از جمله پر کاربرد‌‌ترین وسایلی است که در هر آشپزخانه‌‌ای وجود دارد. این سرویس‌‌ها انواع مختلفی داشته که در این مطلب به بیان آن پرداختیم، همچنین نکاتی را بیان کردیم تا در صورت خرید بتوانید آنها را مورد استفاده قرار دهید.

سرویس آشپزخانه استیل ۲۰ پارچه فونیکس مدل Barcelona

یکی از بهترین سرویس آشپزخانه استیل خارجی برای فونیکس (Phoenix) است که تمام محصولات آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد و رنگ بدنه کیفیت خوبی دارد و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. این سرویس ۲۰ پارچه استیل دارای ۶ عدد جای ادویه به همراه استند، ۱ عدد بانکه خیلی بزرگ، ۱ عدد بانکه بزرگ، ۴ عدد بانکه متوسط، ۳ عدد بانکه کوچک، سطل برنج و سطل زباله خواهد بود. سطل زباله این محصول، پدالی و مجهز به آرام بند است که می تواند به آرام بسته شدن درب بعد از رها کردن پدال منجر شود. همچنین فونیکس برای این سرویس خود ترازوی آشپزخانه در نظر گرفته است تا به هر چه کامل تر شدن این سرویس کمک کرده باشد. مخصوصا این سرویس جهت جهزیه نو عروسان با رنگ های شاد و متفاوت کاملا مناسب به نظر می رسد.

سرویس آشپزخانه استیل ۲۳ پارچه اورانوس کد ۲۳۰۰۰۱

یکی از بهترین سرویس آشپزخانه اورانوس جدید این مدل بوده که جنس آن از فلز ضد زنگ و رنگ کوره ای با ماندگاری بسیار بالا می باشد این سرویس حبوبات جدید اورانوس بسیار زیبا مناسب جهیزیه و زینت بخش خانه ی شما می باشد. اگر دکوراسیون آشپزخانه تان مشکی/نقره ای است ما به شدت این سرویس آشپزخانه استیل مشکی را پیشنهاد می دهیم.

سرویس آشپزخانه استیل ۱۷ پارچه اورانوس کد ۵۰۰۵

بهترین سرویس آشپزخانه اورانوس نقره ای سفید این مدل است که درب آن از جنس بامبو بوده و علاوه بر ظاهری چشم‌نوازش دارای مجموعه‌ای از ظروف کاربردی برای نگهداری انواع حبوبات، برنج، قند‌ و شکر، ماکارونی، انواع ادویه‌جات، مواد غذایی خشک، ظرف نگهدارنده نان و حتی سطل زباله است. جنس این محصول از فلز است که بسیار در برابر ضربه و فشار مقاوم است. این سرویس زیبا‌ی آشپزخانه استیل قابلیت شست‌و‌شو دارد. اگر به دنبال بهترین سرویس آشپزخانه استیل عروس هستید این محصول با رنگ بندی شیک بهترین انتخاب برایتان می باشد.

سرویس آشپزخانه استیل ۲۰ پارچه وون مدل bismark

یکی از بهترین سرویس ظروف آشپزخانه وون این محصول زیبا و چشم نواز است که دارای دارای مجموعه‌ای از ظروف کاربردی برای نگهداری انواع حبوبات، برنج، قند‌ و شکر، ماکارونی، انواع ادویه‌جات، مواد غذایی خشک، ظرف نگهدارنده نان و حتی سطل زباله است. جنس آن از فلز ضد ضربه می باشد.

ست ۶عددی بدون درز است که قابلیت استفاده برای مایعات مانند روغن زیتون را دارد و دارای یک سطل برنج به ظرفیت ۲۰ کیلو برنج است. همچنین قابلیت شستشو دارد. پیشنهاد ما به نو عروسان خوش سلیقه این سرویس آشپزخانه استیل زیبا و کارامد است.

سرویس آشپزخانه استیل ۱۳پارچه وون مدل a812

یکی از بهترین سرویس های ۱۳ پارچه آشپزخانه از شرکت وون است که علاوه بر ظاهری شیک در رنگ بندی های زیبا عرضه شده و ظروف کاربردی برای نگهداری انواع حبوبات، برنج، قند و شکر، ماکارونی و مواد غذایی خشک در سایز‌های مختلف است. همچنین دارای سطل زباله می باشد. جنس این محصول از فلز ضدزنگ با ماندگاری بسیار بالا ساخته‌شده‌ است.

سرویس جهیزیه آشپزخانه استیل ۳۰ پارچه جی فی نی مدل ۰۲

یکی از بهترین سرویس آشپزخانه استیل خارجی جهیزیه این مدل ۳۰ پارچه است که جنس بدنه از استیل ضد زنگ ساخته شده و رنگ و لعاب کوره ای روی آن موجب شده تا ضمن بالا بردن استحکام ، این ست از زیبایی خاصی بهرمند شود. قیمت این سرویس آشپزخانه استیل کمر باریک در حال حاضر با توجه به تخفیفی که بر روی آن اعمال شده بسیار مناسب می باشد.

این سرویس آشپزخانه استیل سفید دارای ۳ عدد بانکه سایز ۱، ۴ عدد بانکه سایز ۲ که برای نگهداری مواد غذایی پر استفاده خود مثل چایی، قهوه، قند و… می توانید روی آن ها حساب کنید. این محصول مشتمل بر ۲ ظرف شکر با ۲ سایز مختلف، ظرف برنج، ۴ جای ادویه مختلف و سطل زباله خواهد بود.

از دیگر ویژگی های آن ارائه دو ست آشپزی ۸ تکه (۱ عدد پیتزابر، ۱ عدد پوست‌کن، ۲ عدد درباز کن، ۱ عدد رنده، ۱ عدد کفگیر سرو کیک، ۱ عدد صافی و ۱ عدد استند) و ۷ تکه (۲ عدد کفگیر، ۲ عدد قاشق، ۱ عدد ملاقه، ۱ عدد چنگال اسپاگتی و ۱ عدد استند) را تعداد پارچه های این محصول را تکمیل می کند.

سرویس آشپزخانه استیل ۳۰ پارچه جی فی نی (استیل اصل) کد G30S

بهترین سرویس آشپزخانه استیل جی فی نی ایتالیا ۳۰ پارچه که دارای ۴ عدد سرویس حبوبات، ۳عدد بانکه پاسماوری، ۴ عدد جای ادویه، ۲ عدد سطل قند و شکر، ۱ عدد سطل برنج، ۱ عدد سطل زباله خواهد بود. ۷ عدد ابزار اشپزخانه، ۸ عدد کفگیر و ملاقه پارچه های این سرویس را تکمیل می کند و البته که یکی از بهترین سرویس های آشپزخانه استیل این برند است.

سرویس آشپزخانه پلاستیکی ۲۲ پارچه لیمون مدل دایره ۰۰۱

سرویس حبوبات جدید لیمون یکی از بهترین سرویس آشپزخانه پلاستیکی است که که علاوه بر ظاهری چشم نوازش دارای مجموعه ای از ظروف کاربردی برای نگهداری انواع حبوبات، برنج، قند و شکر، ماکارونی، انواع ادویه جات ومواد غذایی خشک می باشد. این محصول بسیار سبک و قابل شستشو بوده و دستگیره های تعبیه شده بر روی این ظروف علاوه بر زیبایی چشمگیر، سهولت در باز و بسته نمودن درب را به همراه دارد.

سرویس آشپزخانه ۱۰ پارچه بهاز کالا کد ۱۶۲۹۰۰۰۹-۱۶۲۹۰۰۸۹

اگر می خواهید یک سرویس حبوبات جدید ارزان و زیبا، باکیفیت و استحکام بالا بخرید ما به شما بهترین سرویس آشپزخانه بهاز کالا را پیشنهاد می دهیم. این ست های ۱۰ تا ۲۲ پارچه با توجه به کارایی که دارند نسبت به قیمت تکی محصولات بهاز کالا به صرفه تر است. بهتر است یک مجموع کاملی داشته باشید تا تک به تک این محصولات را در طول زمان خریداری کرده و در آخر ببینید پول بیشتری پرداخت کرده اید! این سرویس ها شامل سطل ها و قوطی های مناسب برای ذخیره کردن مواد غذایی هستند که از ورق های بهداشتی استاندارد تهیه شده اند.

سرویس ۸ پارچه آشپزخانه استیل اورمزد مدل M8

یکی از بهترین سرویس آشپزخانه استیل اورمزد این مدل است که بدنه این سرویس از ورق استیل ضد زنگ با گرید بالا یا ورق آهن با روکش رنگ کوره ای الکترواستاتیک ساخته شده است. درب ها کاملا قابل شست و شو، نشکن، ضد خش و مقاوم در برابر ضربه بوده و از طرفی تمیز کردن آن بسیار راحت است. این سرویس استیل از سطل زباله پدالی ۵.۵ لیتری، سطل برنج با ظرفیت ۷ کیلو، سطل قند با ظرفیت ۶ کیلویی، سطل شکر با ظرفیت ۴ کیلویی، چهار عدد سرویس حبوبات با ظرفیت ۱ کیلو تشکیل شده است.

سرویس آشپزخانه استیل چیست

سرویس آشپزخانه شامل یکسری وسایل کاربردی و غیربرقی است که اولین انتخاب‌های عروس خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه می‌باشد. این ست‌ها زیبا، باکیفیت، مدرن، کاربردی، بادوام شامل سطل برنج( با پیمانه یا بدون پیمانه) سطل قند و شکر، جاحبوباتی، جای ادویه، جاقاشقی، ترازو آشپزخانه، سطل زباله، پک های قاشق و چنگال و … می‌باشد. با خرید بهترین سرویس آشپزخانه تمام ادویه و حبوبات شما در یک جا جمع شده‌اند، دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن هرکدام، همه‌ی کابینت‌ها را بگردید، پس عملا در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود و غذای شما خیلی سریع‌تر آماده خواهد شد.

اجزای سرویس آشپزخانه استیل

سرویس حبوبات شامل ظروفی معمولا در یک اندازه یکسان یک کیلوگرمی تا نیم کیلوگرمی هستند و کاملا مناسب برای نگهداری حبوبات مانند نخود، لوبیا، عدس، لپه و… طراحی و تولید شده اند. جنس سرویس حبوبات با دیگر اجزای سرویس آشپزخانه استیل یا پلاستیکی یکسان می باشد.

برای نگهداری ادویه جات مختلف کاربرد دارد و معمولا بر روی پایه یا استندی نگهداری می‌شود. می‌توانید انواع ادویه، نمک، فلفل و .. را درون آن قرار دهید.برخی از آنها در قسمت جلویشان سوراخ‌هایی تعبیه شده است که کار ریختن انواع ادویه را در غدا راحت می‌کند.

از آنجایی که برنج رطوبت محیط را به خود جذب می‌کند پس بهتر است در ظرف مخصوصی نگهداری شود. سطل مخصوص برنج در این سرویس‌ها دارای ویژگی رطوبت گیر می‌باشد و برنج در آن به هیچ عنوان خیس نخواهد شد.

در بیشتر مواقع یک بسته ماکارونی کامل برای دو نفر زیاد می باشد از طرفی اگر بخواهید آن را در فضای باز قرار دهید دچار آلودگی می‌شود.  پس تنها راه قرار دادن ماکارونی در سطل مخصوص نگهداری آن است تا در معرض آلودگی قرار نگیرد و با خیال راحت درب ظرف بسته شود.

نام دیگر این ظروف پاسماوری می‌باشد، چراکه همواره در کنار سماور قرار دارند. به کمک این ظروف مقدمات آماده‌سازی چای همیشه در دسترستان خواهد بود.

یکی از اصلی ترین اجزای سرویس آشپزخانه همین وسیله است که بر روی یک استند آویزان می شوند. جنس دسته آن ها معمولا از نسوز است.

معمولا نان در اثر رطوبت کپک می‌زند و تازگی خود را از دست می‌دهد. درب این ظرف‌ها یا به صورت کشویی و یا به صورت کرکره‌ای بسته خواهد شد و رطوبت را به خود گرفته و مانع از ورود هوای مرطوب به داخل نان ها می‌شود.

اگر علاقه مند به شیرینی پزی هستید قطعا به وسیله ای نیاز دارید تا بتوانید مواد لازم را به صورت دقیق اندازه گیری کنید. این ترازو‌ها در دو مدل دیجیتالی و عقربه‌ای در بازار موجود هستند. طبیعی است که اگر ترازو دیجیتال باشد، قیمت سرویس هم بالاتر می‌رود‌.

در برخی از سرویس‌های آشپزخانه سطل دستشویی هم دارند.ظاهر این سطل‌ها در اندازه و شکل سطل زباله می‌باشد.

بیشتر سرویس‌های آشپزخانه مجهز به سطل زباله هستند و به صورت پدالی که در قسمت پایین آنها تعبیه شده، باز و بسته می‌شوند.

مرکز خرید عمده بطری های فانتزی درجه یک

فروش عمده ی بطری پلاستیکی

در هنگام خرید عمده بطری پلاستیکی و درب بطری پلاستیکی باید به موارد دقت کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

اولین نکته ای که در هنگام خرید عمده بطری پلاستیکی باید به آن توجه کنید این است که از ان برای چه موادی می خواهید استفاده کنید، زیرا رنگ بطری ها با توجه به مصارف آنها متفاوت است.

نکته دیگر ابعاد درب بطری می باشد، در هنگام خرید حتما به ابعاد درب بطری مورد نظر توجه کنید، به عنوان مثال شما از بطری که می خواهید از آن نگهداری خیارشور استفاده کنید باید ابعاد درب آن به قدری باشد که به راحتی بتوانید مواد را داخل آن بریزید. اما اگر بخواهید برای تولید نوشیدنی بطری تهیه کنید، اگر ابعاد درب بطری کمی کوچکتر هم باشد مشکلی پیش نخواهد آمد.

اما برای خرید درب بطری پلاستیکی نکته‌ای که در ابتدا باید به آن توجه کرد، درب بطری با ابعاد دهانه ی بطری برابر باشد و مدل درب بطری خریداری شده متناسب با کاربرد بطری باشد.

تمامی مواد نام برده توسط رویال پلاستیک کارن در کشور تولید می‌شوند و منشا ساخت آن معمولا از ماده اولیه خام طبیعی مثل سلولز، ذغال، گازوئیل، نمک و البته نفت خام تولید می شوند.

سخن پایانی

بلوط در این مطلب به معرفی بهترین سرویس آشپزخانه برای راحتی کاربران عزیز در هنگام پخت و پز در آشپزخانه پرداخت. شما با خرید این محصول آشپزخانه منظم تر و زیباتری خواهید داشت. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد. سپاس گزاریم که تا آخر همراه ما بودید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید آیا شما از خرید سرویس آشپزخانه استیل یا بطری پلاستیکی فانتزی راضی هستید؟ از چه برند و چه جنسی استفاده می کنید؟

 

دکمه بازگشت به بالا