علم و سلامت

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان چیست؟

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان چیست؟ متخصصان پوست و زیبایی چه کرم ها و پودرهایی را برای استفاده روزانه توصیه می کنند؟ برای خرید کرم پودر با مواد موثر برای سلامت پوست به کدام برند مراجعه کنیم؟ اینها سوالاتی هستند که با خواندن این مقاله می توانید به بهترین وجه به آنها پاسخ دهید.

کرم پودرها مهمترین لوازم آرایشی هستند که در تماس مستقیم با پوست بوده و اثرات زیادی برای سلامتی دارند. اگر کیفیت کرم پودر را نادیده بگیرید، باید منتظر پیری و مشکلات پوستی مانند چین و چروک، آکنه، خشکی و حتی چین و چروک باشید. پزشکان و متخصصان کرم پودرهایی را توصیه می کنند که ترکیبات آن کمترین آسیب را به پوست وارد می کند و می تواند بهترین عملکرد را برای سلامت پوست شما داشته باشد.

1- کرم پودر مدل L’OREAL INFALLIBLE 24H

مدل کرم پودر لورآل Infallible اولین محصولی است که با نام بهترین کرم پوست ارائه شده توسط متخصصین پوست به شما معرفی می کنیم، این محصول مناسب استفاده روزانه و رنگ آن روشن و ماندگار بوده و عیوب پوستی مانند جوش، کک و مک و کک و مک. پوست این کرم پوست بدون چربی است و دارای SPF18 زیادی در آن است. این کرم پودر توسط پزشکان به عنوان یک ضد آفتاب اضافی برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید توصیه می شود. یکی دیگر از ویژگی های این محصول ضد آب بودن آن است و رطوبت و طبیعی بودن فوق العاده ای به پوست می دهد.

2- کرم پودر NARS

کرم پودر نارس یکی دیگر از محصولات پرطرفدار است که عرق، گرما و رطوبت را در بافت خود منعکس می کند. بنابراین، اگر تحرک زیادی دارید و پوست شما دائماً در حال دویدن است، این محصول برای شما مناسب است و توسط متخصصان پوست توصیه می شود. این محصول از ترکیب هندوانه، تمشک و سیب تهیه شده است تا سلامت پوست شما را به بهترین شکل ممکن تضمین کند. اضافه کنیم که این محصول برای انواع پوست مناسب است. در نهایت باید گفت که مات کردن، پوست غیر پوستی، آبرسانی، ماندگاری طولانی، فاقد پارابن و سولفات… از دیگر ویژگی های خوب این کرم پودر توصیه شده توسط پزشکان است.

3- Make up factory cc krema v prahu

کرم پودر سی سی میکاپ فابریک محصولی آلمانی مناسب برای انواع پوست می باشد. این محصول حاوی SPF10 است که از پوست شما در برابر اشعه های خشن خورشید محافظت می کند. کرم پودر بدون پارابن توصیه شده توسط پزشکان. روکش بالایی که نه تنها برای استفاده روزمره، بلکه برای مناسبت های مهم نیز قابل استفاده است و مناطق مورد توجه را پوشش می دهد و با یک دست جلوه زیبایی ایجاد می کند. علاوه بر این، از آنجایی که در تنفس پوست اختلال ایجاد نمی کند، مهم است که باعث ایجاد مشکلات پوستی مانند لک و آکنه نشود. مواد تشکیل دهنده این کرم پودر کاملا طبیعی بوده و برای کسانی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند بسیار مناسب است.

4- روغن گابرینی مات HD

اگر به دنبال کرم پودر بدون چربی هستید، ما کرم پودر مات گابرین اچ دی را پیشنهاد می کنیم که برای آرایش مات انتخابی عالی است! این محصول ساختاری سالم دارد و ماندگاری طولانی مدت آرایش شما را تضمین می کند.

5- کرم پودر مدل های دوپوش استی لادر

یکی دیگر از بهترین محصولاتی که می توانیم در لیست بهترین کرم پودرها از نظر پزشکان معرفی کنیم، کرم پودر دوبل استی لادر است که با ماندگاری بالا و کیفیت عالی از سلامت پوست شما مراقبت می کند. مواد تشکیل دهنده این محصول توسط متخصصان جهانی پوست آزمایش شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به عدم چربی، ضد آکنه و ضد آکنه بودن آن اشاره کرد. با استفاده از این کرم پودر روند پیری پوست به تعویق می افتد و شادابی و سلامت پوست خود را خواهید دید.

6- AIRMAT بورژوا poedercream

کرم پودر بورژوازی AIRMAT حاوی spf10 می باشد که یکی از دلایل اصلی لقب کرم پودر پیشنهادی پرشیا است. این محصول می تواند برای مدت طولانی بدون تغییر ظاهر روی پوست شما بماند، بنابراین نیازی به تجدید آرایش خود در طول روز ندارید. با خرید این محصول متوجه می شوید که این کرم پودر در رنگ های متنوعی عرضه می شود. این محصول یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست های حساس و مستعد آکنه است و می توانید آن را از فروشگاه های معتبر و فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

7- کرم پودر مات فلورمار مدل پوشش کامل

یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط برند فلورمار که اغلب در راس بهترین کرم پودر قرار می گیرد، کرم پودر مات فلورمار پرفکت کاور است که با عصاره بادام و روغن زیتون انتخاب خوبی برای حفظ سلامت پوست شماست. این کرم برای انواع پوست مناسب است و حاوی SPF15 می باشد. در نهایت باید بگوییم که ظاهر این کرم مات است و پوشانندگی بالایی دارد، می تواند انتظارات شما را از یک کرم پودر برآورده کند.

8- پودر مدلینگ مات مات میبلین دریم در پرایمر

آخرین محصولی که به عنوان بهترین کرم پودر از دیدگاه پزشکان و متخصصان پوست ارائه می کنیم موس مات میبلین دریم حاوی پرایمری است که با بافت سبک و ماندگاری عالی می تواند شما را شگفت زده کند. این کرم پودر با بافتی سبک، مرطوب کننده و بدون چربی مناسب پوست های خشک، نرمال تا چرب و حساس می باشد.

به انتهای مقاله بهترین کرم پودر توصیه شده توسط پزشکان رسیدیم. اگر محصولی هست که بتوان از آن به عنوان یک کرم پودر عالی و مناسب برای پوست سالم استفاده کرد و موفق به ارائه آن نشدیم در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید تا با کمک شما این مقاله کاربردی را بیشتر کنیم. همچنین اگر قصد خرید کرم پودر را دارید میتوانید از فروشگاه اینترنتی موراشین خرید کنید.

دکمه بازگشت به بالا