عمومیکسب و کار ویژه

بوتان یا ایران رادیاتور ، کدام بهتر است؟

تفاوت پکیج ایران رادیاتور و بوتان؟

برای مقایسه محصولات این دو برند ابتدا باید تفاوت محصولات را در ویژگی های اصلی پکیج بشناسیم. خب پکیج ها دارای سه ویژگی هستند که کارکرد آن ها را تغییر میدهد. یعنی وقتی می خواهید پکیج بخرید ابتدا باید بدانید می خواهید پکیج شما کدام یک از این ویژگی ها را داشته باشد. 1- ظرفیت حرارتی پکیج 2- فن دار یا بدون فن بودن 3- تک مبدل یا دو مبدل بودن

ظرفیت حرارتی پکیج

به نقل از پارسه پکیج این یعنی راندمان حرارتی پکیج چقدره که براساس متراژ واحد سنجیده میشه واحدهایی تا متراژ 120 متر از ظرفیت حرارتی 24 هزار البته جدیدا ظرفیت 22 هزار هم وارد بازار شده که تا متراژ 110 رو جواب میده برای متراژ بالای 120 متر هم از پکیج هایی با ظرفیت 28 هزار استفاده میشه در این مورد ایران رادیاتور و  بوتان ایران هیچ فرقی با هم ندارند. هر دو شرکت پکیج هایی با ظرفیت های مختلف متناسب با نیاز مشتریان ارائه می کنند.

پکیج فن دار یا بدون فن

ایران رادیاتور یا بوتان ؟ . قدیم همه ی پکیج ها بدون فن بودن بعد از گذشت زمان برای تخلیه دود و گازهای تولیدی پکیج فن به دستگاه اضافه شد. فن دار شدن پکیج هزینه تولید دستگاه را بالا برده بنابراین اگر موقع مقایسه ببینید قیمت یکی بیشتر از دیگری است ابتدا مطمئن شوید که آیا هر دو دستگاه مورد مقایسه فن دار هستند یا نه در ایران رادیاتور مدل هایی که در آن ها حروف ff هست یعنی دارای فن هستند و مدل هایی که در کد آن ها cf به کار رفته یعنی بدون فن است. در پکیج بوتان اون مدل هایی که حرف s در آخر کد دارند فن دار هستند و اون مدل هایی که خرف i در آخر کد دارند از نوع بدون فن هستند

پکیج دو مبدل و تک مبدل

لیست خطاهای پکیج بوتان و تفاوت اصلی این دو مدل پکیج سیستم گرم کردن آب مصرفیه . در ایران رادیاتور پکیج هایی که با حرف B شروع میشه تک مبدله و پکیج هایی که با حرف E, M, K. L شروع میشه دو مبدلن اکثر پکیج های شرکت بوتان دو مبدل هستند سیاست کاری این شرکت تولید پکیج های دو مبدل هست.

مزایای پکیج های ایران رادیاتور و بوتان

سیستم ضد یخ زدگی نمایشگر عیب یاب دیجیتال ایران رادیاتور مدل هایی با کد L و K و در بوتان مدل ورونا دارای عیب یاب دیجیتال هستند سیستم توربولاتور این سیستم کمک پکیج دچار رسوب نشود. شرکت بوتان در مدل پارما از این سیستم بهره برده است هیدرولیک ست ایران رادیاتور از هیدرولیک ست برنجی استفاده میکنه که ترکیبی از مس و روی است و مقاومت بالایی دارد ولی بوتان از هیدرولیک ست پلیمری استفاده میکنه که رسوب گیری دیرتری دارد.

پکیج ایران رادیاتور بهتره یا بوتان؟

با توجه به این ویژگی هایی که گفتیم هر دو شرکت بوتان و ایران رادیاتور محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه میکنند خدمات پس از فروش خوبی دارند اما محصولات از نظر ظاهری کمی متفاوت هستند که مشتری با توجه به سلیقه خود می تواند هر یک را انتخاب کند

ظرفیت حرارتی پکیج

به نقل از پارسه پکیج یکی از ویژگی‌های پکیج‌ها که در قیمت پکیج اثرگذار است، ظرفیت حرارتی پکیج است. هر چه ظرفیت پکیج، بیشتر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود. پکیج‌های بوتان یا ایران رادیاتور در ظرفیت‌های مختلفی ساخته می‌شوند. مشتری می‌تواند با توجه به متراژ منزلش و میزان موردنیاز آب گرم مصرفی، پکیج موردنظرتان را انتخاب کنید.

ساختمان‌های با متراژ ۱۲۰ مترمربع، پکیج با ظرفیت ۲۴ هزار مناسب است. پکیج با ظرفیت ۲۲ هزار برای ساختمان‌های با متراژ ۱۱۰ متر مناسب است. برای منازل ۱۸۰ متر و ۲۷۰ متر به ترتیب از پکیج‌های با ظرفیت ۲۸ هزار و ۳۵ هزار مناسب است.

شما می‌توانید برای پکیج مناسب با متراژ آپارتمانتان و اینکه کدام پکیج بوتان یا ایران رادیاتور مناسب است با مشاوران ما در تهران سرویس‌کاران در این خصوص مشورت کنید.

پکیج فن دار ایران رادیاتور یا بوتان

درگذشته پکیج‌های بوتان و ایران رادیاتور بدون فن تولید می‌شد اما با پیشرفت روزافزون پکیج‌ها، امروزه پکیج‌های بوتان و ایران رادیاتور، به‌صورت فن دار تولید می‌شوند. فن در پکیج باعث افزایش ایمنی و کارکرد بهتر آن می‌شود.

برای مقایسه اینکه صدای کدام پکیج ایران رادیاتور یا بوتان صدای کمتری دارد باید شناسه‌های زیر را در نظر بگیرید.

در بین انواع مدل‌های پکیج‌های ایران رادیاتور، مدل‌هایی که در کد آن‌ها از حروف FF استفاده‌شده است، دارای فن هستند و محفظه احتراق آن‌ها از نوع بسته است که صدای آن‌ها نسبت به سایر پکیج‌های فن دار کمتر است. مدل‌هایی که در کد آن‌ها حروف CF استفاده‌شده است، بدون فن هستند.

در میان مدل‌های پکیج بوتان آن‌هایی که دارای حرف s در آخر کدشان است نوع فن دار هستند و مدل‌هایی از پکیج بوتان که حرف i در آخر کدشان دارند از نوع بدون فن هستند. شما می‌توانید هنگام خرید پکیج از کارشناسان تهران سرویس‌کاران، برای انتخاب پکیج بهتر راهنمایی بگیرید.

گرمایش پکیج بوتان بهتر است یا ایران رادیاتور

ازلحاظ گرمایش میان پکیج‌های بوتان و ایران رادیاتور، تفاوت چندانی ندارد و هر دو برند پکیج ازلحاظ آلیاژی در یک رده قرار دارند. و ازنظر گرمایش بستگی به متراژ ساختمان، دو جداره بودن یا نبودن پنجره‌ها و پره‌های رادیاتور دارد

 

دکمه بازگشت به بالا