علم و سلامت

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد قنادپور مدیرعامل گروه توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری و همچنین امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان معاون فنی رئیس جمهور به سخنرانی پرداختند. . در این نشست سردفتران به سوالاتی در خصوص جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متنوع پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست با بیان اینکه شرکت تارا با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار در Cnerici Industrial به توسعه تجارت و فناوری تارا معرفی شده است، گفت: تارا از سال 1400 فعالیت جدی خود را آغاز کرده است. شرکت. این سازمان شروع کرده است و اکنون به طور جامع در مورد مراقبت و نیازهای جمعیت امروزی، ارائه راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه اقتصادی مردم و فلسفه اساسی خود که سلامت اقتصادی طبقه متوسط ​​را ارتقا می دهد، فکر می کند.

سید حامد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، کالای شرکتی، وفاداری سازمانی و جدیداً خدمات اعتبار خرد را ارائه می دهد و در مدت کوتاهی که از راه اندازی این سرویس می گذرد با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. ” “این اتفاق افتاد.”

وی گفت: در بخش خدماتی و سازمانی، تارا بیش از صد شرکت و شرکت در کشور را در زمینه خدمات مالی و مالی اعطا کرده و بیش از هزار میلیارد دلار اعتبار تحویل داده است.

تارا به برخی از امکانات و مزایایی که این اپلیکیشن را توسعه داده است، اشاره می کند: «پشتیبانی متحد گروه صنعتی Cnei مبتنی بر تامین دارایی ها و نقاط فروش و تجربه 50 ساله»، «تجربه کاربری «ویژه و بی بدیل»، تمدید کارت اعتباری 460 شهر ایران و بیش از 4500 امتیاز حضوری و غیرحضوری در بخش‌های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، تجهیزات، دارو و دارو. و خدمات بهداشتی و درمانی «بیمه و …»، «مصالحات و کمیسیون ها قابل قبول نیست»، «اصلاحات نسبی جان انسان ها» و …

مدیرعامل تارا در پایان گفت: سازوکار ما برای ایجاد آموزش‌های اقتصادی و بازپرداخت پولی که به هر کاربر وام داده می‌شود، اتکای کامل به آن‌ها است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر هوشیار خواهد بود. کاربر به یاد خواهد آورد.” “

“ما باید به تارا قول بدهیم که او هنوز در ابتدای تکامل خود است، هم از نظر کاربری و هم از نظر خدمات، و همچنین برنامه هایی که برای نوید نتایج هیجان انگیز تا پایان امسال و سال های آینده انجام شده است.” او گفت. شعار تارا با عنوان “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر جامع امروز در عمل به منظور رسیدگی و نیازهای مردم توسعه می یابد و می توان از این خدمات در راستای کسب و کار دین استفاده کرد. آنها را می توان به عنوان “برندها و جوامع” تعبیر کرد.

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که به تشریح علت و چگونگی شکل گیری، ماهیت و توسعه این اپلیکیشن و انتظارات برای آینده پرداخت.

وحید شمخی با بیان اینکه تارا در سال گذشته برای پرداخت های شرکتی و مقطوع راه اندازی شد، گفت: امروز برای معرفی و راه اندازی سرویس جدیدی از تارا به نام «وام خرد» یا «حالا بخر، بعد پرداخت کن!» معروف در جهان.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد این اوراق، سفته، ضامن یا فاقد وثیقه است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند کمتر از نیمی از مراحل ثبت نام را طی کنند. . ساعت.، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را تکمیل کرده و به ازای 5 میلیون دلار تا سقف 500000 یورو اعتبار دریافت می کنند و از 4500 نقطه فروش حضوری و غیرحضوری در سراسر کشور خرید می کنند. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرش تارا سریع است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا نیازهای اقتصادی کوتاه مدت و میان مدت را مدیریت کنند و با درک بیشتر از نظر مالی زندگی کنند و از آنجایی که اقتصاد تورمی ایران پس از دو ماه عملا نتیجه داده است، بر اساس نرخ بهره است. .»

برای استفاده از این سرویس تنها به نام، شماره تلفن همراه و کارت ملی خودپرداز (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری استفاده کنندگان از آن را راه اندازی می کند که به عنوان اولین سازوکار در کشور برای تکیه بر اعتماد مطلق عمل می کند و راهبرد افزایش می یابد. در عین حال شاید لازم باشد فرهنگ و نگرش خود را در ایران تغییر دهیم تا مجبور نباشیم همه چیز را با پول بخریم و برای تغییر فرهنگی به آن اعتبار بدهیم (مانند سایر کشورهای جهان).

تارا از آثار اعتباری خرد رونمایی کرد

معاون توسعه و نوآوری وزیر تارا در بیانیه دیگری با بیان اینکه نیمی از دریافتی های اعتباری باید 30 روز بعد بازپرداخت شود و مابقی باید 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: بیشتر و بیشتر می شود.

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات گروه توسعه تجارت و فناوری تارا نیز به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و یکی از اهدافی را که آژانس های مخاطب برای دستیابی به خدمات تارا به کار می گیرند، دانست. بهبود آنها یک برنامه نیروی انسانی هنجاری است.”

برای پوشش بهتر نیازها و کمبودهای خانواده‌های ایرانی، در تلاش هستیم تا گیرنده‌های تارا را در بخش‌ها و دسته‌های مختلف توسعه دهیم.»

حسن مختاریان، معاون مجموعه فناوری در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و تاثیر مضاعف در خدمات مالی، گفت: آن است.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پاداش با تارا را می توان به صورت آفلاین و نه از راه دور انجام داد. “معماری این نرم افزار استفاده از میکروسرور است که به راحتی می توان آن را توسعه داد و در فناوری ها و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کرد.”

در پایان این نشست تارا به سوالات مدیران رسانه های ارتباطی پاسخ داد.

شایان ذکر است که برند کیف الکترونیکی تارا از هر خرید 3 درصد بازده نقدی دارد که برای تمامی گیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی مزایای مستمر قابل توجهی را به کاربران خود ارائه می دهد. علاوه بر این، پشتیبانی با شماره 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

همایش رسانه ای کاربردی تارا (360 درجه راهکارهای دیجیتال برای افزایش رفاه اقتصادی) ساعت 14 در برج گلرنگ خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی با حضور نمایندگان رسانه های ارتباطی و سایر حاضرین خاطره انگیز است. و مهمانان

دکمه بازگشت به بالا