اقتصادی

ماجرای دعوت سهام‌داران یک شرکت بورسی برای اعطای وکالت‌نامه

دیروز ، در آستانه دومین اجلاس سالیانه جامعه ، شرکت کنندگان در اتحاد با زرین مدن آسیایی از سوی یکی از شرکای اصلی دعوت شدند تا اعضای جدید هیئت مدیره و عوامل هیئت مدیره را تعیین کنند. و آنها درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین متحدان هستند.

به گزارش تی تی آنلاین دیروز ، یکی از شرکای اصلی معدن زرین در آسیا در یک تماس ، او اعلام کرد که از حقوق سهامداران محافظت می کند و از آنها می خواهد که ماده 102 قانون اصلاحی ، بخشی از قانون تجارت را اجرا کنند و موفقیت آنها را در انتخاب نمایندگان کارآمد و ورود به هیئت مدیره افزایش دهند. غلبه بر مسائل و قرار دادن وکالت اسناد رسمی. بنابراین ، مطابق بند 103 قانون مذکور ، ما قبل از انتصاب مجدد در مجمع عمومی سالانه با بیش از یک رأی ، از کسانی که متحد محسوب می شوند ، کمک می خواهیم. اعضای هیئت مدیره شخصی

همچنین سهامدارانی که هنوز وکالت برای رسیدگی به موضوعات فوق را نداده اند ، می توانند وکالتنامه را از طریق گزارش پیوست با نامگذاری و ارسال وکالت نامه تسلیم کنند. ارمغان فولاد جم در اسرع وقت در حال انجام است.

در همین راستا ، گروهی از شرکتهای کوچک که تی تی آنلاین سهامداران مستقیم آنها هستند ، در خانواده شرکت Zarrin Mining Asia (سهامی عام) این شرکت اعلام کرده اند. ارمغان فولاد جم (سهامی خاص) به بهانه حضور در مجمع عمومی شهرستان و مانع از مبارزات انتخاباتی ، دعوت عمومی را فراخواند و بعداً وکالتنامه را از متحدان خود دریافت کرد.

به گفته آنها ، تنها پس از مدت کوتاهی ، زمانی که ارتباط برقرار شد ، متأسفانه برخلاف ادعاها ، این گروه خرید حمایتی انجام ندادند و همانطور که شواهد نشان داد ، کل خرید در سال 1300 و برابر با سیصد هزار. 800000 سهم در حالی که سهامداران عمده آنها چندین سال از احزاب خود حمایت کرده اند و با حمایت سهامداران عمده آنها ، بیش از 60 میلیون حزب فروخته شده است ، بنابراین عدم حمایت عاطفی و عاطفی از مشارکت ثابت کرد که این گروه فقط به دنبال آن هستند. زیرا آرامش بین متحدان ایجاد تفرقه و تفرقه است و بنابراین باعث ترویج و جدایی می شود

در طرف دیگر نامه به شرح زیر پیشنهاد شده است: “سایر شرکا متعهد هستند ، ما منافع خود را از مشارکت جدا نمی کنیم و به عنوان شریک در موفقیتهای آینده و آینده شرکت زرین معدن آسیا ، باید به آنها یادآوری کنیم که بدون بررسی مناسب و آگاهی از روند توسعه ، در رویداد خانواده مشارکت می کنند و برای این گروه خانوادگی ریسک می کنند ، علاوه بر ریسک سرمایه ، دعاوی بیشتری را نیز تشویق می کند. بدیهی است ، در چنین شرایطی ، انتظار نمی رود جامعه ای که اختلافات و تنش ها در آن نفوذ کرده است ، به تولید و توسعه مطلوب خود می رسد و از نظر سود ، رشد قیمت ، ارزش و جایگاه در صنعت و بازار سرمایه و در فرآیند مالی. بنابراین از همه سهامداران عاقل و بزرگ می خواهیم که با تصمیمات منصفانه و هوشمندانه خود به شرکت نزدیک باشند و حق شرکت بازرگانی ارمغان فولاد جانی را در این بحران بدانند و این هیئت مدیره را حفظ کند. به آرامش بیشتر از قبل و پرهیز از دادن وکالت به جامعه ای بالاتر سودمندتر خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا