اقتصادی

تحویل اراضی ساخت ۱۱۰ هزار واحد نهضت ملی به بنیاد مسکن

قرار است 400 هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن توسط بنیاد انقلاب اسلامی ساخته شود که تاکنون 110 هزار واحد آن تامین شده است.

به گزارش تی تی آنلاین، مشارکت در نهضت طراحی 4 میلیون واحدی انقلاب اسلامی 400 هزار واحد مسکونی ملی است. به گفته حمیدرضا سهرابی، مدیرعامل بنیاد مسکن شهری، آنها 110 هزار واحد زمین دارند. معرفی و به بنیاد تحویل داده شد. همچنین حدود 62000 متقاضی به این کشور وارد می کنیم.

سهرابی در اوایل اسفندماه به تی تی آنلاین گفته بود که اولین پروژه ها در قم بر پایه مسکن ساخته می شود در ژوئن 1401 افتتاح شد.

طبق آخرین گزارش آن، این پروژه تنها توسط حدود 60 هزار متقاضی که در مراحل مختلف اجرا مجوز پایه را دریافت می کنند، تعیین شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن تصریح کرد: در تفاهم نامه ای که بین بنیاد انقلاب اسلامی و شهرداری تهران منعقد شد، حدود 10 هزار واحد در مناطق شهری با اولویت در حال ساخت ساخته می شود. تهران و در خردادماه 7000 دستگاه دیگر به روی زمین رانده می شود.

بنیاد مسکن تقریباً در همه شهرها به جز تهران مسئولیت اجرای نهضت ملی انسان را بر عهده دارد. در کلان شهرهای قم، کرمانشاه و اصفهان طرح نهضت ملی مسکن با اعطای تسهیلات 400 میلیون تومانی در حال تکمیل است. همچنین اجرای نهضت نهضت ملی مسکن در برخی از مراکز استان ها با گچ بری سیصد هزار تومان و در سایر شهرستان ها با گچ بری سیصد هزار تومان در شهرهای زنجان و سیرجان توسعه می یابد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا