علم و سلامت

تمرینات بدنی مفید برای تسکین درد آرتریت

آرتریت می تواند عملکرد افراد را دشوار کند، به خصوص زمانی که درد عمومی آنها به حدی شدید است که حتی نمی توانند کارهای روزانه خود را به راحتی انجام دهند.

به گزارش تی تی آنلاین ورزش و فعالیت بدنی می تواند برای مقابله با فعالیت بدنی بیماران مبتلا به آرتریت دیده شود، اما می تواند به سلامت جسمی و روانی نیز کمک کند. از تقویت عضلات اطراف مفاصل تا افزایش تحرک، تمرینات مفصلی مناسب برای افرادی که از بیماری های خودایمنی رنج می برند بسیار مفید است. علاوه بر این، ورزش برای سلامت روان مفید است.

هندوستانیا تایمز یک حرکت قصر را پوشش می دهد که در تسکین درد آرتریت موثر است. این تمرینات ممکن است با شدت متوسط ​​شروع شود و شدت آن به تدریج افزایش یابد.

پیاده روی: پیاده روی ساده ترین و راحت ترین ورزش است. این تمرین مخصوصا برای افرادی که درد زانو و کمر دارند مفید است. با راه رفتن روی یک سطح صاف می توانید به آرامی و به تدریج به سمت سطوح ناهموار و شیب دار حرکت کنید.

یوگا: یوگا بهترین راه برای تمرین کشش است. تمرینات کششی را می توان در بسیاری از نواحی غیر از زانو و کمر برای تسکین درد مفاصل انجام داد. می توانید از تمریناتی که به راحتی انجام می دهید شروع کنید و به تدریج شدت خود را افزایش دهید. قبل از شروع حرکات کششی، لازم است بدن را گرم کنید و هر تمرین را دو تا سه بار انجام دهید.

پیلاتس: پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. این روش بر روی عضلاتی که تعادل و تحرک را بهبود می بخشند، کار می کند. پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند.

دوچرخه سواری: دوچرخه سواری یک بازی با شدت متوسط ​​است و برای بهبود سلامت قلب و عروق عالی است. نگرانی در مورد سلامت قلب و عروق به ویژه در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید مهم است.

تمرینات قدرتی: تمرینات قدرتی ترکیبی از تمرینات با شدت متوسط ​​تا زیاد است که علائم آرتریت را هدف قرار می دهد. تمرینات قدرتی به افزایش توانایی بی هوازی، کاهش درد آرتریت و مدیریت کاهش وزن کمک می کند. به طور کلی، تمرین استرس می تواند به جلوگیری از اثرات ساعات طولانی اوقات فراغت در طول روز کمک کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا