اقتصادی

تنوع سازی در ترکیب منابع صندوق با باز پس گیری مطالبات

عضو هیأت مدیره و مدیران منتخب صندوق توسعه ملی سرمایه گذاری های خارجی گفت:

به گزارش تی تی آنلاین، روابط ملی برای توسعه صندوق ملی، نهمین نشست از سلسله برنامه های توسعه ویژه و علمی- علمی صندوق ملی با همکاری مدرسه حکومتی شهید بهشتی با موضوع «ثروت و اصول صندوق ملی سانتیاگو» به صورت آنلاین با حضور آنلاین است. حسین عیوضلو رضا محمدی معاون برنامه های توسعه سرمایه گذاری صندوق های ملی خارجی، اعظم هوشنگی رئیس ستاد مبارزه با پولشویی و نیروی انتظامی، نگین حیدری زاده رئیس سازمان سرمایه گذاری صندوق های خارجی کشور و محمدمهدی بخشی. کارشناس آمار و سیاست، منشی است.

وی در ابتدای جلسه در خصوص فلسفه وجودی صندوق های ثروت ملی، یکی از اعضای هیات عامل و معاون توسعه صندوق ملی سخنرانی کرد. دارایی، سهام عمومی، و غیره، و دارایی صندوق حداقل به صورت نقدی است.

حسین عیوضلو با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در پیشروی دارایی‌های کتابخانه‌ای و کتابخانه‌ای ملی این مناطق دیده شده است، گفت: ارزش‌گذاری منظم و متعادل‌سازی برای کاهش ریسک و افزایش بازده سرمایه‌گذاری، حفظ نیاز است. نقدشوندگی دارایی‌ها، لزوم حفظ تنوع در دارایی‌های سهام و شرایط اقتصادی، طراحی استراتژی‌های مختلف سرمایه‌گذاری برای ارزهای مختلف و حرکت به سمت سرمایه‌گذاری در سرمایه‌گذاری و سهام، طلا و ارزهای خارجی، دستاوردهای اصلی تنوع در پوند پول. .

وی افزود: تنوع طلبی املاک آذربایجان در استفاده از دلار استرالیا، اوراق قرضه دولتی، سرمایه گذاری در ترکیه و همچنین به کارگیری آژانس های خارجی در تسویه خزانه داری اجرایی شده است.

عیوضلو عیوضلو با بیان اهمیت تنوع بخشی به توسعه صندوق های ملی گفت: ایران توسعه مزارع ملی را خاص تر و بیشتر شبیه به یک بانک تجاری کرده است و بر تنوع دارایی ها به ویژه ظرفیت پرداختی که نشان دهنده کمبود پرتفوی است، تاثیری نداشته است. تنوع بخشی برای تامین مالی ایران

وی با اشاره به اینکه در توسعه ملی مزارع دارایی با نقدینگی بالا وجود ندارد، افزود: کمبود دارایی بالا و نقدینگی خوب در توسعه ملی مزارع بسیار محسوس است.

عضو هیئت مدیره و معاون اجاره خارجی با اشاره به رویکرد و توسعه صندوق جدید گفت: با رویکرد جدیدی که هیئت امنا را با موفقیت همراهی می کند، حرکت به سمت تامین مالی داخلی و خارجی یکی از اهداف اصلی مودیان است. برای اطمینان از حداکثر درآمد اقتصادی و درآمدی، ریسک را بررسی می کنیم و در چارچوب استانداردهای لازم، تصمیمات سرمایه گذاری گرفته می شود.

وی در ادامه به سه مؤدی در سه بخش تثبیت، توسعه و حفاظت گزارش داد و افزود: به طور مستمر به دنبال افزایش و صیانت از منابع و اثربخشی صندوق هستیم.

عیوضلو گفت: “بزرگترین رویکرد در Principles of Santiago قرار گرفتن در معرض اطلاعات و شفافیت است که با موفقیت ساختمان تصمیم گیری مزرعه جدید و برگزاری مجموعه ای از جلسات اخیر را ایجاد کرده است که نشان می دهد مزرعه در رویکرد جدیدی قرار دارد.” هدف آن اطلاع رسانی به مردم و مدیران از اموال بیت المال است که مصونیت خاصی را نیز برای بیت المال ایجاد می کند.

معاون وزیر امور خارجه صندوق توسعه سرمایه گذاری ملی، رویکرد سوم سانتیاگو به اصول را مدیریت ریسک عنوان کرد و افزود: در گذشته اشتباهاتی صورت گرفته و تمامی اوراق بهادار گرفته شده توسط بانک ها به عنوان بانک واقعی به عنوان مثال برای بانک ها دیده نشده است. با 300 میلیون دارایی”. بیش از 2 میلیارد دلار تعهدات انجام شده که مغایر با اصول مدیریت ریسک است.

نوع دیگری از صندوق ملی، پول را در معرض خطر و مبادله ثابت در نظر گرفته است: تبدیل نرخ ارز به پرداختی در یک دوره، 7 میلیارد دلار به خزانه خسارت وارد کرده و پس از آن احتمال نوسانات ارزش خزانه وجود دارد. هر یک از سه وسیله مبادله در برابر دلار است. مبنای ارزیابی یارانه های خزانه داری باید با دقت بیشتری برخورد شود که این امر مستلزم حرکت به حساب های مستقل خزانه داری است و حساب های صندوق باید مانند ارزها تلقی شود. که ممکن است یک موسسه باشد; نوریم.

عیوضلو در ادامه بر بررسی فعالیت‌های منابع مالی در اقتصاد سیاسی ملت بر اساس اصول سانتیاگو تاکید کرد و تصریح کرد: باید در تصمیم‌گیری‌های کمیسیون‌های مجلس و دارایی و غیر ارزیابی‌کننده صندوق‌های توسعه ملی بررسی‌های لازم صورت گیرد. سیستم ذخیره ارزی

او گفت: «طبق اصول سانتیاگو، ساختار خزانه داری با وظیفه ایمن نگه داشتن آن سازگار نیست. کشیدن از چشمه ها آسان نیست.

حسین عیوضلو در ادامه افزایش دادخواست مودیان را مانعی برای بیت المال در زمان کنونی دانست و گفت: در این زمان تا زمانی که قانون احیا شود، می توانیم ترکیب اموال بیت المال را تغییر دهیم.

یکی از اعضای هیات مدیره توسعه صندوق ملی در ادامه این نشست تخصصی سه هدف اصلی توسعه مزارع در سرمایه گذاری خارجی را تشریح کرد و افزود: تقویت همکاری های منطقه ای به ویژه با کشور همسایه ایران در اولویت است. یک موسسه

وی با اشاره به برگزاری دومین نشست تشکیل صندوق های سرمایه گذاری اکو در اردیبهشت ماه سال آینده گفت: امیدواریم با ورود به حوزه سرمایه گذاری در بازارهای مالی و مالی و کشاورزی فراساحلی به سمت تنوع بخشی خزانه داری برویم.

معاون توسعه سرمایه گذاری خارجی صندوق ملی با تاکید بر مدیریت پرتفوی سبد توسعه صندوق ملی گفت: اگر پرتفوی حساب های پولی متفاوت و مستقل از خزانه بانک مرکزی است، آن را برآورد نکنید.

به گفته وی استقلال حساب های بانک مرکزی به طرق مختلف قابل توسعه و گسترش است. گام اول شفاف سازی حساب ها و تلاش برای اخذ ارزش اموال مودیان نزد بانک مرکزی است. در سطح دوم می توان از یک بانک معتبر داخلی و خارجی به عنوان دلال ثروت برای مودیان استفاده کرد.

همچنین در ادامه این نشست، نگین حیدری زاده – کارشناس مدیریت سرمایه گذاری خارجی توسعه صندوق ملی، اخلاق، سانتیاگو و چگونگی ایجاد آن، افزود: در سال 1387 گروه منابع مالی ملی با همکاری صندوق بین المللی ضرابخانه تشکیل شد. برخی از فرآیندهای آن

وی با بیان اینکه قطعنامه های فوق در سانتیاگو تصویب شده و اصول سانتیاگو اعلام شده است، گفت: ایران از ابتدا در جلسات منظم شرکت کرده است.

حیدری زاده با اشاره به موسسات مالی سانتیاگو در سال 2009 گفت: اعضای فعلی اکو 41 ملیت و اعضای انجمن ملی مزارع هستند که شفافیت و پاسخگویی در اولویت است.

سانتیاگو این اصول را یکی از اهداف اعضای دولت ها عنوان کرد و افزود: اصول سانتیاگو با اثبات اینکه او یک سرمایه گذار خصوصی و به دور از دلایل سیاسی است، به کاهش نگرانی های بین المللی در مورد سرمایه گذاری خارجی در صندوق های ملی کمک می کند.

کارشناس مدیریت سرمایه گذاری خارجی صندوق توسعه ملی بیان می کند: اصول سانتیاگو دارای 24 اصل و 10 زیرمجموعه اصلی است که اولین آن ساختار حقوقی شامل اهداف و هماهنگی سیاست های اقتصادی به همراه ساختار نهادی و مدیریتی کلیدی است. و سومین محور اصلی چارچوب سرمایه گذاری و مدیریت ریسک.

در ادامه این نشست رضا محمدی مدیر قراردادها و پیگیری اظهارات و نظارت بر توسعه مصرف مزرعه ملی گفت: سانتیاگو اخیراً در اختیار مزارع بخش سرمایه گذاری صحبت کرد. شرایط، شرایط و خطرات سرمایه گذاری، ایجاد و تملک مؤسسات مالی در داخل و خارج از کشور برای تعیین حق مؤلف و نحوه مدیریت ریسک، سود، منافع، تعهدات و دلایل مناسب برای جمع آوری حق اعمال و اعمال خزانه. ; بنابراین، از ابتدای سانتیاگو یک سفر طولانی است.

مهدی غضنفری در پی بررسی های مطرح شده توسط رضا محمدی اعلام کرد که این نمایندگی هنوز وارد فرآیند سرمایه گذاری به معنای واقعی کلمه از جمله ریسک پول و پرداخت های اعتباری نشده است.

رئیس ستاد ملی توسعه صندوق ها با بیان اینکه در تمام دنیا موسسات مالی پرریسک و شرکت های بیمه اوراق بهادار را تضمین می کنند، گفت: در حال حاضر به جز بانک های عامل کانال دیگری برای همکاری با فاندو وجود ندارد. آنها همچنین باید به دنبال تقویت سازمان های بیمه ای مناسب برای به اشتراک گذاشتن خطرات احتمالی ماندن در صندوق باشند.

وی با اشاره به اینکه سانتیاگو از ماده 18 این اصول پیروی نکرده است، گفت: ما باید یک موسسه بسازیم و صندوق را تا حد امکان خطرناک نگه داریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا