علم و سلامت

توصیه‌های وزارت بهداشت برای پیشگیری از ابتلا به کرونا هنگام مراجعه به آرایشگاه

از صحبت با توصیه های وزارت بهداشت برای جلوگیری از بیماری عروق کرونا قلب هنگام مراجعه به آرایشگاه ها.

به گزارش تی تی آنلایندکتر. سیما سادات لاری گفت: آرایشگران در مناطقی هستند كه احتمال عدم رعایت برنامه بهداشتی در آنها زیاد است و ممكن است منجر به افزایش تعداد 19 مرد كوید شود.

وی افزود: آنچه باعث می شود به ما توصیه کنیم اگر در بیماری های قلبی عروقی مانند بیماری ها ، دیابت ، فشار خون بالا و حتی سیستم ایمنی بدن است ، از آرایشگاه حتی الامکان خودداری کنند.

لاری ادامه داد: همچنین در صورت بروز علائم سرماخوردگی مانند تب ، سرفه ، گلودرد و تنگی روح خدا ، لازم است از حضور در آرایشگاه خودداری شود قبل از رفتن به آرایشگاه ، یک قرار ملاقات تلفنی یا آنلاین بگذارید ، و به سختی ممکن است لازم نباشد که آنها را دنبال کنید ، بنابراین صاحب آرایشگاه های تهویه مطبوع نیست.

لاری گفت: “اطمینان حاصل کنید که حداقل افراد دیگری در آنجا قرار گرفته اند و یک متر از آنها دور است.” همچنین از حوله ، شانه ، قیچی و موچین شخصی استفاده کنید. در صورت نیاز به خدمات مشترک ، مطمئناً قبل از تمام تجهیزات مورد استفاده ضد عفونی می شود همچنین از آرایشگر خود بخواهید که از محافظ عینک ، ماسک و پرده در کار استفاده کند ، در عین حال ، به بیان صحیح ، از خوردن متخصصان آرایشگری جلوگیری کنید.

وی تأکید کرد ، لازم نیست کارت پرداخت بصورت آنلاین یا توسط یک خواننده انجام شود. گزارش نمی تواند در محیط آرایشگاه در سراسر جهان و پروتکل های 190 قصور کند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا