علم و سلامت

توقف تزریق ۱.۶۳ میلیون دُز واکسن آلوده مدرنا در ژاپن

به گزارش شفاف ، ژاپن تزریق 1.63 میلیون فنجان واکسن مدرن کرونا را امروز (پنجشنبه) یک هفته پس از دریافت گزارش آلودگی در برخی از ویال های واکسن متوقف کرد.

مقامات ژاپن و مودرنا گفته اند که هیچ مشکلی در ایمنی یا کارآیی واکسن ها مشخص نشده است و تنها به عنوان احتیاطی برای تزریق واکسن به حالت تعلیق درآمده است ، اما این امر باعث شده است که چندین شرکت ژاپنی از واکسن های خود به عنوان یک موسسه استفاده کنند. امروز رفت. برای لغو.

یک گزارش مدرن تأیید کرده است که “ذرات خارجی” در ویال های واکسن کووید -19 وجود دارد. این شرکت در حال بررسی گزارش ها است و هنوز با شریک خود تاکدا که در حال ارائه واکسن برای توزیع در ژاپن است ، دست و پنجه نرم می کند.

این مقام وزارت بهداشت ژاپن گفت که تاکدا برای اولین بار در 16 آگوست از ویال های آلوده مطلع بود. این تأخیر به این دلیل بود که تاکدا به دنبال زمان بود تا اطلاعات مربوط به کاسه آلوده و استانهایی که در آن توزیع شده بود را جمع آوری کند.

به گزارش شفاف ، به نقل از رویترز ، شرکت فعلی اعلام کرده است که این آلودگی می تواند به دلیل تحقیقات در یکی از خطوط تولید واکسن در اسپانیا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا