علم و سلامت

تویوتا یاریس کراس با توان هیبریدی و حالت رانندگی چهارچرخ معرفی شد

2021 روش کراس اوور تویوتا صنعت فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

نیسان در ابتدا نقشه کراس اوور جدیدی را که در ماه مارس در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد ، برنامه ریزی کرد. پول ، بلکه برای تغییر خودروساز رونمایی خود مجبور شد با یک افتخار بسیار بیرون بیاید. این شرکت اعلام کرده است که این ماشین برای چند هفته تا ماهها به تعویق نمی افتد. اما تویوتا برنامه ریزی شده است که متقاطع جدید و Yaris جدید به ارمغان می آورد.

تویوتا کراس

UsedTrucks: 2560 gt 240 mm از طول خودرو بین چرخها ، که ممکن است یک تقاطع مضاعف باشد ، دارای یک YARIS کلی 4.180 میلی متر جدید است. 90 میلی متر 20 میلی متر گسترده تر و بلندتر از مدل قبلی خود است. با این حال ، این اتومبیل 100 کمتر از Toyota HR است. یک سیاست عاقلانه باعث می شود که Mercometer خریدار را به سمت اجرای نیسان حرکت کند زیرا آنها نمی آیند ، ح ج. همچنین ، در مقایسه با لندکروزر اصلی ، و فضایی برای یک کراس اوور بزرگتر از همه دشمنان وجود دارد.

تویوتا کراس

خریداران می توانند از چرخ های 18 اینچی YARIS عبور کنند ، گفت: رنگ طلای هوا با بارگیری آسان و بارگیری آن ، سر نشت را آسان می کند. پس از باز کردن صندوق عقب می توان تجهیزات زیادی را به دو قسمت تقسیم کرد. حتی دارای کمربند برای جلوگیری از حرکت صندلی هنگام رانندگی وسایل نقلیه است. Land Cruiser همچنین از حالت رانندگی Cross AWD (درایو تمام چرخ) پشتیبانی می کند که موتور سه سیلندر مجهز به 1.5 لیتری دارای اهمیت بسیار زیادی برای صرفه جویی درایور قدرت قابل توجه در شرایط بارانی یا برفی است.

تویوتا کراس

قدرت کل 116 اسب بخار این اتومبیل ، که زیاد نیست ، اما انتظار یک کراس اوور آن خودروی بین شهری را ندارید. تویوتا ادعا می کند چرخ های جلو در صورت انتشار 120 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر.

motor1.com

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا