علم و سلامت

‌توییتر ایلان ماسک قابل اعتمادتر یا ترسناک‌تر؟/ ترامپ و تروریستها به توییتر برمی گردند؟

او همچنین در یک سخنرانی TED در ماه آوریل گفت: “تویتر به یک خیابان شهری تبدیل شده است، بنابراین برای مردم بسیار مهم است که حقیقت را بپذیرند و احساس راحتی کنند که در چارچوب قانون صحبت کنند.”

او روز پنجشنبه نامه‌ای ارسال کرد و گفت که می‌خواهد مکانی باشد که «می‌توان در آن طیف وسیعی از نظرات را به شیوه‌ای سالم و بدون خشونت مورد بحث قرار داد». البته او همچنین گفت: «بدیهی است که توییتر نمی تواند تبدیل به کتاب همه جهنم شود. جایی که می توانید هر چیزی را بدون عواقب بگویید!»

البته، بسیاری از دیدگاه‌های او این سوال را مطرح می‌کنند که آیا توییتر در تلاش است تا حساب‌های کاربری را تعدیل کند تا خشونت، سخنان نفرت‌انگیز و سایر محتوای توهین‌آمیز را حذف کند؟ اما آیا این واقعیت که هیئت مدیره جدید مانع اضافه شدن دائمی می شود، آیا توییتر می خواهد بار دیگر از تروریست ها، سوء استفاده کنندگان و حامیان آنها استقبال کند؟ در مورد حضور دونالد ترامپ که بسیاری را تشویق به حمله به کنگره کرده است، چطور؟

اگرچه «ماسک» در بهار اعلام کرد که «ممنوعیت فعالیت دونالد ترامپ در توییتر را لغو می کند» اما اشاره ای به ترامپ نکرد و گفت که دیگر به این شبکه اجتماعی بازنمی گردد. ماسک نیز می خواهد از آن استفاده کند. توییتر به عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند؛ سیاست های تجاری و دولتی شامل راه حل های مالی قانع کننده است. در مدت کوتاهی مشخص خواهد شد که چه رویکردی “ثروتمندترین در جهان” خواهد بود.

23302

دکمه بازگشت به بالا