حوادث

جمع‌آوری بیش از ۳۰۰۰ معتادمتجاهر در تهران/ بازداشت حدود ۷۰۰ موادفروش

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از جمع‌آوری بیش از ۳۰۰۰ معتادمتجاهر و دستگیری حدود ۷۰۰ خرده فروش موادمخدر طی یک هفته گذشته خبرداد.

به گزارش تی تی آنلاین، سرهنگ حسین باباپور با اشاره به اجرای طرح‌ پاک‌سازی مناطق آلوده و دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر و نیز جمع آوری معتادین متجاهر از سطح محلات تهران که طی یک هفته اخیر برگزار شد، گفت: واحدهای عملیاتی پلیس‌ مبارزه با موادمخدر پایتخت در جریان اجرای این طرح سه هزار و ۱۴۶ معتاد متجاهر را جمع‌آوری کرده و به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد منتقل کردند. 

وی با بیان اینکه در جریان اجرای این طرح ۶۹۴ خرده‌فروش و توزیع کننده موادمخدر نیز در شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند، گفت: همچنین در این طرح متهمان ۱۸۹ کیلو و ۳۵۲ گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران یگان امداد و پیشگیری در اجرای این طرح مشارکت داشتند، گفت:‌ طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران و همچنین برخورد با جرائم مرتبط با موادمخدر در اطراف مدارس و دانشگاه‌ها با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا