علم و سلامت

انهدام باند فروش رمدسیویرهای تقلبی در تهران

رئیس پلیس فتای تهران از مرگ یک کره زمین فروش داروهای تقلبی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش تی تی آنلاین سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت: اخیرا مردی با مراجعه به پلیس فتای تهران گفت که آمپول رامسویر را برای مقابله با کرونا در فضای مجازی خریداری کرده اما به پزشک معالج تحویل داده است. متوجه شد که این آمپول ها قابل استفاده هستند.-ناسازگار و به صورت دستی پر می شوند.

این بازیگر در ادامه صحبت های خود درباره ابتلای همسرش به ویروس کرونا، پرس و جو در ترفند سایبری، با مردی ناشناس در اینستاگرام آشنا شد که خود را یکی از واردکنندگان این بطری ها معرفی کرد و پس از صحبت های اولیه، او را آزاد کرد. . پزشک معاینه کرد و تشخیص داد که این داروها به هیچ وجه قابل استفاده نیستند.

رئیس پلیس فتای سرگرد تهران افزود: کارشناسان پلیس فتای سرگرد تهران تحقیقات خود را آغاز کرده و با روش های علمی و اقدامات فنی، مردی را در فضای مجازی شناسایی و مجرمان را کشف و باند چهار نفره را تشکیل دادند. در فضای مجازی اینستاگرام، اینستاگرام حذف شده و داروهای بی مصرفی می فروشند که مردم به داروهای تاج نیاز دارند.

گودرزی خاطرنشان کرد: مجرمان پس از احراز هویت متهمان و پس از محاکمه قبل از محاکمه، در نهایت با پر کردن بطری های خالی پزشکی قانونی “رمد سیور” با مواد بی مصرف و فاسد در مخفیگاه خود وارد عمل شدند. بیش از 45 هزار نفر در یکی از مناطق جنوب تهران مواد مخدر کمیاب و کمیاب دستگیر شدند و تعداد زیادی از افراد در این جیب های پر از مواد مخفی شده بودند.

اتباع رئیس پلیس فتا تهران: لازم به ذکر است خرید و فروش هرگونه مواد مخدر در فضای مجازی ممنوع است و علاوه بر جرم و جنایت، اکثر افراد کلاهبردار نیز هستند، بسیاری از این افراد مطلقاً مواد مخدر ندارند و از آنجایی که یک بررسی ساده در فضای مجازی اطلاعاتی را ارائه می دهد و به طور معمول داروهای کمیاب را به دست می آورد. همچنین شهروندان باید در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی به مقامات فتا اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا