اقتصادی

حسین زهی: مردم باید بتوانند حداقل از 6 ماه قبل بلیط قطار یا هواپیما رزرو کنند

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی تاکید کرده است: وقتی مسافر یا مسافر داخلی بتواند در ماه های آینده سفر مسافری را انجام دهد قطعا هدف از سفر و بازدید از مقاصد گردشگری تایید می شود.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با تی تی آنلاین، با اشاره به لزوم افزایش دوره قبلی بلیت قطار و هواپیما، خاطرنشان کرد: امروز همه کشورهایی که در زمینه گردشگری، حمل و نقل ناوگان به ویژه هواپیما و قطار موفق هستند. ” در این کشورها مردم و گردشگران در سال آینده فرصت سفر دارند و می توانند برای خود بلیط تهیه کنند.

وی افزود: متاسفانه در کشور ما این امکان وجود ندارد و رقابتی بین شرکت های حمل و نقل فعال منطقه وجود ندارد. بلیط ها برای مدت کوتاهی با قیمت ثابت خریداری می شوند و از قبل از ورزش برای مدت طولانی خودداری کنید، زیرا ممکن است بلیط های امروز کمی ارزان تر از ماه های اخیر باشد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید با جدیت به این معضل رسیدگی کند و طی چند ماه آینده مردم از بلیت جلوتر باشند. از سوی دیگر این بررسی نقش موثری در جذب گردشگر و افزایش صنعت گردشگری دارد. زمانی که یک مسافر یا مسافر داخلی بتواند در ماه های آینده سفر مسافری را انجام دهد، برنامه ای مطمئن برای سفر و بازدید از مکان های شهر ایجاد می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: به نظر من باید هر چه زودتر یک تمهید مطمئن در این زمینه فراهم شود و این امکان وجود داشته باشد که از چند ماه قبل بلیط اولیه قطار و هواپیما در اختیار گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا