عمومیکسب و کار ویژه

خرید انواع عایق الاستومری با قیمت ارزان

عایق های الاستومری دسته ای از مصالح ساختمانی جدید هستند که امروزه در طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع عایق الاستومری نوعی عایق با ساختار سلول بسته است که دارای مزایا و خواص فراوانی همراه با عایق الاستومری و سایر مزایای انواع آن مانند عایق لوله الاستومری (لوله عایق الاستومری) می باشد. در واقع عایق الاستومری نوعی عایق حرارتی و برودتی غیر سخت و غیر متخلخل از انواع EPDM و NBR می باشد که در حال حاضر به دلیل خواص عالی آن و نیاز به استفاده از عایق در صنعت ساختمان می باشد. استفاده از منابع انرژی بیش از گذشته مورد توجه مدیران پروژه های ساختمانی قرار گرفته است.

اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد عایق الاستومری به عنوان پیش زمینه ای از موضوع عایق الاستومری لوله ای سخنی به میان بیاوریم می توان این گونه گفت که عایق الاستومری به سبب ماهیت ساختاری و سلول بسته بودن آن امکان جذب رطوبت و بخارات را به هیچ وجه نداشته و به همین دلیل این عایق در زمره محصولات پاک و بهداشتی به شمار می رود که امکان بهره گیری در فضاهایی که به رعایت بهداشت و بالا بودن میزان آن نیاز دارند، وجود دارد. این برتری موجب می شود که هیچ گونه عوامل بیماری زا در عایق الاستومری و انواع آن امکان رشد و تکثیر را نداشته باشند.

مزایای خرید عایق الاستومری لوله ای

علاوه بر این مزایا از دیگر مشخصات فنی عایق الاستومری می توان موارد زیر را برشمرد که سبب گسترش روزافزون آن شده اند و جایگزین مناسبی برای عایق های نسل قدیم مانند پشم شیشه به شمار می آید :

عایق های الاستومری به آسانی تمیز گشته، سطح نرمی دارند که در عین منعطف بودن امکان پارگی نداشته و حتی اگر در مواردی قسمتی از آن پاره شود باز هم مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد.

عایق الاستومری و انواع آن به منظور عایق کاری سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، کانال های تجهیزات لوله ها و اتصالات آن ها و بسیاری دیگر از موارد مشابه به کار گرفته می شود.

عایق الاستومری برخلاف عایق پشم شیشه هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نکرده، سازگار با انسان و محیط زیست او می باشد و در برابر عوامل خارجی نیز مقاوم می باشد.

عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه ضخامت کمتری داشته، اجرای آن آسان تر و بهتر است، ماندگاری بالا تر که در اثر گذشت زمان نیز از بین نمی رود و در فضا نیز پخش نمی شود.

عایق الاستومری بازه تحمل دمایی از 110+ تا 80- درجه سانتیگراد را دارا می باشند که علاوه بر این ضریب انتقال حرارتشان هم بسیار کم و نزدیک w/mk 032 در دمای صفر درجه سلسیوس می باشد. این عایق های الاستومری از گسترش آتش نیز جلوگیری کرده و همچنین عایق صوت نیز می باشند.

عایق الاستومری لوله ای در انواع خود در دو شکل عایق لوله ای یا فوم لوله ای به شکل لوله بوده که همانطور که پیش تر نیز اشاره شد به منظور عایق کاری لوله های آب موجود در انواع ساختمان ها، لوله های سرمایش و گرمایش، لوله های 5 لایه به منظور ممانعت از یخ زدگی و چگالش آب سرد  به کار برده می شود. عایق الاستومری جایگزین فوم های سفید و عایق پشم شیشه می باشد و معایب آن ها را نیز ندارد. ضمنا عایق الاستومری روکش آلومینیوم از زنگ زدن لوله های فلزی جلوگیری کرده و از این طریق سبب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

در واقع عایق الاستومری لوله ای نوعی عایق الاستومری نسوز تیره رنگ بوده که در صورت به کارگیری در فضاهای داخلی به هیچ گونه پوشش یا محافظی نیاز نداشته اما در صورت استفاده در فضاهای خارجی به یک جدار پوشش دهنده مانند ورق آلومینیومی که در ضخامت های مختلف موجود می باشد نیاز پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که این پوشش آلومینیومی در ضخامت های متنوع و به منظور محافظت از عایق در برابر عوامل آسیب زننده مانند ضربات فیزیکی سبب افزایش عمر مفید عایق خواهد شد.

خرید انواع عایق الاستومری لوله ای

قیمت خرید انواع عایق الاستومریک لوله ای در سه نوع در بازار موجود است که عبارتند از:

عایق الاستومری لوله ای ساده

عایق الاستومری لوله ای ساده، محافظ بسیار خوبی در برابر عوامل بیماری زا مانند کپک ها، کندانس و هدررفت انرژی بوده و از آن می توان در عایق کاری لوله کشی داخلی استفاده کرد. این نوع عایق الاستومری در سایزها و ضخامت های مختلفی موجود بوده و برای انواع لوله های فولادی، مسی و چندین لایه قابل استفاده می باشد.

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

همانطور که قبل تر نیز توضیح داده شد وجود روکش آلومینیوم بر روی این نوع عایق الاستومری لوله ای سبب به کارگیری آن در سیستم های لوله کشی و خطوط انتقال سیالات و گازها و غیره که در معرض تابش نور مستقیم خورشید می باشند، شده است و در واقع همان عایق الاستومری ساده با روکش آلومینیوم می باشد. ضخامت روکش آلومینیوم موجود بر روی آن از 130 میکرون تا 230 میکرون متغیر بوده که قابلیت مسلح شدن با نخ فایبرگلاس را نیز دارد.

یکی از بهترین وب سایت ها در زمینه خرید و فروش و نصب انواع عایق الاستومری سایت الموت تهویه می باشد. با کلیک بر روی این لینک می توانید از این سایت دیدن نمایید.

عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و پروتکت سیلور

این نوع عایق الاستومری لوله ای غیرمتخلخل که در اغلب موارد در عایق کاری فضاهایی به کار می رود که به مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه یا سایش نیاز دارند، یکی از بهترین و قوی ترین انواع عایق می باشد که قابلیت به کارگیری برای کلیه لوله ها را نیز دارد و تمامی این موارد بر مزایا آن می افزاید.

در پایان و پس از ذکر تمام ویژگی های این محصول، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در سرزمین عزیزمان ایران شرکت های متعددی اقدام به تولید و واردات عایق الاستومری کرده اند  به منظور دریافت لیست قیمت و نحوه فروش عایق الاستومری و عایق الاستومری لوله ای می باید با بخش فروش شرکت از طریق اطلاعات مندرج در سایت ارتباط برقرار کرد.

دکمه بازگشت به بالا