علم و سلامت

خطر کرونا تمام نشده است

تی تی آنلاین / کار کردن وی که در یک کلمه حرف آخر را می زند ، در آخرین مورد در مورد Covid-19 هیاهو ، استان فارس ، دانشگاه علوم پزشکی شیراز معاون آموزشی دارد ، باید صرفه جویی کرد با وجود کاهش تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها ، و چهارمین موج این افزایش ناگهانی پس از ترک آن ، و 14 شهر گوشت کوچک ، اما آنها برای شما مناسب هستند ، در شرایط حاد یا قرمز واقع شده اند.

دکتر. عبدالرسول همانت گفت: از زمان شیوع اولین آزمایشگاه این بیماری ، 835405 مورد آزمایش آزمایش تشخیصی مولکولی در استان آماده شده است و با بررسی نمونه ها ، بیماران از ابتدای پروژه شهید حاج قاسم سلیمان ، 94598 آزمایش سریع I ، 241،594 مثبت تشخیص داده شدند اعتماد ندارند ، از این تعداد 13483 به عنوان بیماران مثبت و بیماران با 255،077 Covid 19 در استان پس از شروع شناسایی شده اند.

به گفته تی تی آنلاین با شهادت اخلاص علوم پزشکی شیراز ، به همانت گفته شد که مجموع عدد مثبت است و یک مورد سو to ظن به علائم بیمار ، که در حال حاضر در یکی از بیمارستانهای استان هستند ، در بیمارستانها است. به عنوان 2،123- و او اضافه می کند: “از این تعداد: 338 نفر به بیمار بخاطر فقر یک وضعیت جسمی”. این را به بخشهای مراقبت ویژه ICU ببرید.

شیراز ، معاون وزیر علوم پزشکی در ادامه اعلام کرد که مرگ در میان 17 نفر دیگر است. بازدید کنندگان از این بیماری در 24 ساعت گذشته ، تعداد کل مرگ و میر از 19 نفر از ابتدای بیماری (4) 40 نفر است و گفت: “با موفقیت از در حال حاضر 2281525 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس به منظور بهتر کردن فارس.

رعایت پروتکل های ایمنی ، به ویژه در شب شکرگذاری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز سریعاً به اطاعت و عبادت می پردازد ، این به معنای ماه مبارک رمضان و طرفداران ایمنی بهداشت است و از مردم می خواهد پروتکل های ایمنی را به ویژه در شب قدم و استفاده مداوم از بدن افراد دنبال کنند. دیگران در اطراف شما روز لیالی القدر را به یاد می آورند ، مخصوصاً برای اجتماعات آن گروه ها.

همانت به فارسی هشدار داد ، چهار شهر با وضعیت بسیار شدید 10 شهر در وضعیت قرمز 21 شهر با وضعیت نارنجی که شهر در وضعیت زرد قرار دارد زیرا مراسم شب های قدم می تواند هنگام استفاده از برنامه های تلویزیونی در خانه به طور متفاوتی برق داشته باشد و در پشت بدن حداقل به مدت یک و نیم متر از فرد و با استفاده مداوم از رسانه ها. همچنین از خوردن و توزیع مواد غذایی و مشارکت در این کتاب ها خودداری کنید.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا