علم و سلامت

درخواست گله‌مندانه زهرا نعمتی از مسئولان شهری به‌مناسبت روز جهانی معلولین

دارنده مدال طلای بازی های پارالمپیک توکیو به مناسبت “روز جهانی تیراندازی با کمان برای افراد دارای معلولیت” از مسئولان شهری خواست تا به مشکلات و مشکلات معلولان رسیدگی کنند.

به گزارش تی تی آنلاین و به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، زهرا نعمتی اظهار کرد: سیاست گذاران اصلی دولت های ایران! به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت، از طرف معلولان، سالمندان، کودکان و عموم مردم ایران با شما صحبت می کنم.
من سالها در شهرستانها بودم. متاسفم که سالها صبر کردم. سال‌هاست که با چشمان خودم می‌بینم که چگونه پدر و مادری که عصا دارد به سختی به آنها فاش می‌کند که در حال عبور است. مادر و پدر راه رفتن کودک را به سختی از روی ستاره ها پرتاب کردند، و در بیشتر موارد، حتی یک برنده ساده را بررسی کردند. ما هرگز نمی توانیم آنها را بشناسیم.
این حق هر کشوری است که بتواند به راحتی از آن استفاده کند. اما این نمی تواند برای مردان ما باشد. سال هاست که می گویم طبیعی است که عابر پیاده روی پل هایی بکشد که همه بتوانند از آن عبور کنند. حالا از بازیگران شهری می پرسم چند خط عابر پیاده در محدوده شما از مناطق شهری شما برای رسیدن به این نردبان هاست؟
این یکی از سوالات ماست. می دانم و می دانم که در سال های گذشته پول های کلانی در راه بوده است. ما را بساز یعنی پیر و معلول و پسر را با این هزینه ها دیده ایم؟
اگر چیزی در مورد ما گفته شود یا اعتباری پرداخت شود یا تبلیغی برای ما ساخته شود چه؟
روزهاست که شهر را تمام کرده‌ام و عکس‌هایمان را روی دیوارها و دیوارها دیده‌ام که روزی به ما تبریک می‌گفتند.

د.سرگرد، هر گونه تبریک و تهنیت را از مسئولین خود بخواهید، مسئولین فقط به فکر هموار کردن راه برای یک شهروند هستند تا بتواند ساده ترین کارهای روزمره خود را انجام دهد. مادر به فکر راه‌حلی است تا کودک بتواند قدم بزند یا لحظه‌ای بگذراند.
من می دانم که وظیفه من این است که از شما بخواهم با ایالت های فلج ما که به هیچ وجه بی سرپرست نیستند شهری بسازید.
فقط اگر فکر می کنید که هیچ کس مجبور نمی شود در خانه بماند، که درد بزرگی است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا