علم و سلامتکسب و کار ویژه

درمان عدم نعوظ صبحگاهی

نعوظ صبحگاهی که به آن نعوظ شبانه نیز می گویند، یک پدیده کاملاً سالم و طبیعی در مردان است که نشان دهنده عملکرد جنسی خوب افراد است. بیدار شدن در صبح یک شاخص بسیار مفید است و ثابت می کند که قلب، رگ های خونی و سیستم عصبی به درستی کار می کنند. اما از طرفی بیدار نشدن یا بیدار نشدن صبحگاهی حاکی از وجود مشکل در سلامت جنسی افراد است. اکثر مردان هنگام نعوظ احساس سفتی و سفتی آلت تناسلی می کنند. مردان بدون در نظر گرفتن سن خود این سفتی را تجربه خواهند کرد و عدم وجود آن نشانه وجود مشکل در آلت تناسلی است. بنابراین برای درمان باید به اورولوژیست مراجعه کنند. در این مقاله ازفروشگاه زوجیم می خواهیم در مورد عدم وجود یا عدم نعوظ صبحگاهی و بیماری های احتمالی صحبت کنیم.

نعوظ صبحگاهی چیست؟

طلوع صبح یک اصطلاح عامیانه برای طلوع شب است. مردانی که در شب نعوظ دارند بیشتر احتمال دارد که گهگاه صبح با نعوظ از خواب بیدار شوند. اکثر افراد صبح هنگام بیدار شدن متوجه نعوظ خود می شوند، این افراد معمولاً سه تا پنج بار در طول شب نعوظ دارند. نعوظ صبحگاهی در تمام گروه های سنی مردان از جمله کودکان و نوجوانان اتفاق می افتد که طبیعی است و هیچ نشانه ای از مشکل جنسی وجود ندارد. در واقع، نعوظ در صبح نشان می دهد که مردان عملکرد جنسی طبیعی دارند و جریان خون به آلت تناسلی به درستی انجام می شود.

چه عواملی باعث نعوظ صبح می شود؟

پزشکان هنوز علت سرگیجه شبانه را مشخص نکرده اند. با این حال، در حال حاضر نظریه هایی وجود دارد که نشان می دهد چندین عامل مختلف در نعوظ صبحگاهی دخیل هستند. برای خرید داروی تقویت نعوظ با ما تماس بگیرید.

تحریک ذهنی

ارتباطات شبانه اغلب نتیجه تفکر در مورد خواب است. خواب انسان شامل خواب شفاف (سبک ترین مرحله خواب) و خواب شفاف (عمیق ترین مرحله خواب) است. وقتی بدن از مرحله خواب عمیق خارج می شود، وارد مرحله خواب سبک می شود. در خواب سبک، سیستم عصبی پاراسمپاتیک فعال است و بسیاری از عملکردهای غیرارادی بدن مانند ایستادن وجود دارد. حتی دیدن یک خواب جنسی و محرک می تواند باعث نعوظ در مراحل عمیق خواب شود.

تغییرات هورمونی

ترشح هورمون تستوسترون در طول شب به میزان قابل توجهی افزایش می یابد که به گفته بسیاری از محققان یکی از دلایل نعوظ صبحگاهی است.

تحریک جنسی

چشمان مردم گرچه بسته است، اما از حوادث اطراف خود آگاهند. بنابراین، اگر او یا همسرش به طور تصادفی به اندام تناسلی دست بزند، احتمال اینکه بلافاصله نعوظ رخ دهد، زیاد است.

آرامش خاطر

هنگامی که از خواب بیدار می شوید ، بدن هورمون ها را برای جلوگیری از نعوظ آزاد می کند ، اما در هنگام خواب میزان این هورمون ها کاهش می یابد و احتمال نعوظ صبح افزایش می یابد.

چه کسی صبح را می سازد؟

مردان در هر سنی نعوظ صبحگاهی و قرا تجربه می کنند. زیرا در هر سنی شایع است و نشانه گردش خون و سیستم عصبی در داخل و اطراف آلت تناسلی است. این امکان برای پسران جوان وجود دارد که از سن 6 یا 8 سالگی نعوظ صبحگاهی داشته باشند، حتی مردان 60 تا 70 ساله نیز می توانند نعوظ را تجربه کنند. مردان را می توان سه تا پنج بار بدون هیچ ارتباطی با رویا یا رویاهای شما ساخت. در صبح، چند دقیقه پس از بیدار شدن از خواب، تجمع کاهش یافته و از بین می رود.

نشانه عدم نعوظ در صبح چیست؟

هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید، اگر عضلات صاف شده باشند، نشان دهنده سالم بودن جریان خون و عملکرد سیستم عصبی در عضلات است. همچنین، نعوظ در صبح نشان می دهد که شما قادر به ساختن و حفظ آن در هنگام بیدار شدن هستید. اکثر مردم به دلیل بیدار نشدن در صبح دچار گرفتگی عضلات می شوند. به همین دلیل ممکن است اتفاقی در بدن افتاده باشد که سیستم عصبی و جریان خون به درستی کار نکند. اگر اضافه وزن دارید، فشار خون بالا، فشار خون بالا، دیابت، افسردگی یا کمبود جسمانی دارید، مهم است که برای درمان و مصرف قرص افزایش سایز مردان به پزشک مراجعه کنید. زیرا از جمله عواملی هستند که باعث عدم نعوظ در صبح می شوند.

مصرف مسکن ها و برخی از داروهای ضد افسردگی می توانند از نعوظ صبح جلوگیری کنند. با افزایش سن، نعوظ صبحگاهی کمتر می شود، اما اگر جوان هستید و صبح ها نعوظ ندارید یا ناگهان قطع شده است، باید به پزشک مراجعه کنید. زیرا نشان دهنده اختلال در بدن است.

در صورت عدم نعوظ در صبح چه باید کرد؟

اگر صبح یا بعد از ظهر نعوظ ندارید ، ایده خوبی است که با یک پزشک مشورت کنید. اختلال عملکرد جنسی در اکثر موارد قابل درمان است. استفاده از داروهایی مانند سیلدنافیل و آوانافیل که توسط پزشک تجویز می شود می تواند عملکرد جنسی را به میزان قابل توجهی بازگرداند و نعوظ را در صبح و بعد از ظهر آسان تر کند. استفاده از این داروها باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی و بافت می شود. گاهی اوقات تغییر سبک زندگی می تواند عملکرد جنسی را بهبود بخشد و بر عدم نعوظ صبحگاهی غلبه کند. این تغییرات سبک زندگی را امتحان کنید:

در طول روز فعالیت های بدنی مانند ورزش انجام دهید تا قلب سالمی داشته باشید و صبح ها بتوانید نعوظ داشته باشید.

اضافه وزن و چاقی یکی از دلایل عدم رابطه جنسی در صبح است. اکنون وزن بدن خود را حفظ کنید.

نوشیدن مشروبات الکلی می تواند باعث اختلال در عملکرد جنسی و اختلال نعوظ صبحگاهی شود. به همین دلیل توصیه می شود مصرف الکل را محدود کنید.

افرادی که زیاد سیگار می کشند بیشتر از دیگران از نعوظ صبحگاهی رنج می برند. بنابراین به این افراد توصیه می شود سیگار را ترک کنند یا مصرف را کاهش دهند.

دکمه بازگشت به بالا