عمومیکسب و کار ویژه

درمان لبخند لثه ای با لیزر

اصلاح طرح لبخند لثه‌ای با لیزر یکی از روش های اصلاح طرح لبخند لثه ای یا بهتر است بگوییم، بهترین روش اصلاح آن است. دکتر محمد عاطفت جهت  لثه ای با لیزر در اصفهان به خوبی می‌تواند به شما کمک کند تا مشکل شما برطرف شود. استفاده از لیزر روشی بدون درد، سریع، بدون خونریزی و روشی غیر تهاجمی می‌باشد. استفاده از لیزر جهت اصلاح طرح لبخند لثه ای برای کسانی که از انجام جراحی واهمه دارند و علاقه ای به روش های جراحی و تهاجمی دارند، بهترین روش است.

وقتی لثه‌های شما آنطور که باید متقارن نباشند، لثه‌ها برخی از دندان‌ها را می‌پوشانند، که باعث می‌شود زیبایی لبخند شما را از بین ببرد. خوشبختانه، کانتورینگ لثه می تواند راه حل بسیار موثری برای اصلاح لبخند لثه ای با تغییر شکل خط اطراف دندان‌های شما باشد.

مزایای اصلاح طرح لبخند لثه ای با لیزر

کانتور کردن لثه (لیفت لثه) نه تنها به لبخند شما زیبایی می بخشد، بلکه توانایی شما را برای مراقبت صحیح از لبخندتان نیز بهبود می بخشد. هنگامی که کانتورینگ لیزری را انتخاب می کنید، این مزایا حتی بیشتر می شود. استفاده از لیزر در مقایسه با درمان سنتی مبتنی بر چاقوی جراحی، به طور قابل توجهی خطوط دقیق تری را ایجاد می کند که نتایج واقعی تر و از نظر زیبایی نیز جذابیت بیشتری ایجاد می کند.

لیزر همچنین باعث از بین بردن باکتری ها در طول اصلاح خط لثه شما می شود تا احتمال عفونت یا بیماری لثه پس از عمل شما کاهش یابد.

بیشتر بخوانید : سوالات رایج و متداول ایمپلنت دندان

مزایای روش اصلاح طرح لبخند لثه‌ای به وسیله لیزر به شرح زیر است:

  •  روش بدون درد
  • خونریزی کمتر
  • بدون نیاز به بخیه
  • بدون بریدگی
  • تروما [آسیب] کمتر به بافت
  • کاهش خطر عفونت
  • کاهش حساسیت
  • زمان پروسه کمتر
  • ناراحتی کمتر پس از درمان
  • بهبودی سریعتر
  • تحریک زیستی بافت ها

لیفت لثه با لیزر که به نام ژنژیوکتومی نیز شناخته می‌شود، نوعی جراحی دندان است که توسط دندانپزشکان زیبایی انجام می‌شود که در آن بافت لثه اضافی اطراف دندان‌های آسیب‌دیده را برداشته و خط لثه را بالا می‌برند تا تعادل و زیبایی میان لثه و دندان ها به وجود آید.

اصلاح لبخند لثه ای با لیزربدون درد و خونریزی - دکتر سیده مریم حاکم زاده

لیزر لثه معمولا روی دندان‌های جلویی انجام می‌شود، چرا که دندان‌های جلویی دندان‌هایی هستند که هنگام لبخند زدن بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرند. از آنجایی که جراحی با تکنولوژی لیزر غیرتهاجمی انجام می شود، خونریزی کم یا بدون خونریزی در طول عمل و ناراحتی بسیار کمی پس از آن وجود دارد.

برای انجام لیفت لثه با لیزر برای ، باید با دکتر محمد عاطفت، متخصص مشورت کنید تا مشخص شود آیا شما کاندید مناسبی برای انجام اصلاح طرح لبخند با لیزر هستید یا خیر. در طول این ملاقات، او معاینه معمولی از دندان‌ها و لثه‌های شما انجام می‌دهد و همچنین درباره اینکه کدام دندان‌ها از لیفت لثه با لیزر بیشتر سود می‌برند، صحبت می‌کند. اگر او تشخیص دهد که شما واجد شرایط این روش هستید، شما را برای ویزیت دوم برنامه ریزی می کند.

در مرحله دوم، دکتر بی حسی مورد نیاز را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما قبل از جراحی راحت هستید. سپس، او از فناوری لیزری نوآورانه خود برای تغییر شکل لثه های شما استفاده می کند. در برخی موارد، ممکن است از یک ابزار برش برای برداشتن بافت اضافی لثه استفاده کند.

پس از انجام عمل، او به شما توصیه می کند که چگونه از لثه های خود به بهترین شکل مراقبت کنید تا بتوانید بلافاصله پس از جراحی از لبخند جدید خیره کننده خود لذت ببرید.

هزینه اصلاح طرح لبخند لثه ای با لیزر

هزینه جراحی لثه با لیزر برای درمان لبخند لثه‌ای بر اساس عوامل مختلفی متغیر است. عواملی که شامل میزان کاری که نیازاست بر روی لثه و دندان‌های شما انجام شودو همچنین شهر محل زندگی شمانیز تاثیر گذار است.

همچنین به احتمال زیاد بیمه آن را پوشش نمی دهد. چرا که اصلاح لبخند لثه ای با لیزر یک عمل زیبایی محسوب می شود. شما می‌توانید جهت اطلاع از هزینه اصلاح لبخند لثه ای با لیزر با مرکز لبخند تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

بهترین دندانپزشک جهت اصلاح خط لبخند با لیزر در اصفهان

جهت اصلاح طرح لبخند لثه ای با لیزر لبخند خود را به بهترین شکل ممکن می‌توانید احیا کنید. با تکنولوژی پیشرفته لیزر رویکرد کلی نگر به مراقبت از دندان، شما تضمین می‌کنید که ظاهری که همیشه آرزویش را داشتید به دست آورید تا بتوانید با خیال راحت و با اطمینان لبخند بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش لیزر لثه و تعیین وقت مشاوره،  تماس بگیرید.

 

دکمه بازگشت به بالا