عمومیکسب و کار ویژه

راهنمای انتخاب بهترین هتل انتالیا برای ماه عسل

آنتالیا ترکیه ترکیبی باشکوه از سواحل دریا و طبیعت کوهستانی است و علاوه بر مناظر طبیعی چشم نواز گزینه های متعددی از هتل، رستوران و مراکز خرید درجه یک را پیش روی شما قرار می دهد. بنابراین همه چیز در آنتالیا برای گذراندن یک ماه عسل شیرین مهیاست. اگر می خواهید یک ماه عسل رویایی و به یادماندنی در آنتالیا برای خود بسازید باید به دنبال یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل باشید. در این مقاله از 15 هتل خوب در آنتالیا مناسب ماه عسل معرفی شده است که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل باشد.

هتل کلوب پریو در رکسوس بلک | Club Prive By Rixos Belek

این مجموعه یکی از منحصر به فردترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل زوج ها به شمار می آید. هتل کلوب پریو دارای دو زمین تنیس، یک مرکز تناسب اندام پیشرفته، یک منطقه سلامتی با سونا و حمام است.

خانه کلوب غذاهای ارگانیک سرو می کند و استراحتگاه ساحلی تنقلات و غذاهای دریایی دارد. رستوران اصلی غذاهای دریایی، سالاد و پاستا سرو می کند. این هتل دارای امکانات ویژه برای عروس و دامادهایی است که به تازگی ازدواج کرده اند برخی از این امکانات شامل دکوراسیون ویژه اتاق، صبحانه در اتاق و عکاسی است.

این هتل 5 ستاره که در ساحل واقع شده است، یکی از منحصر به فردترین اقامتگاه های ترکیه به حساب می آید و همیشه در فهرست بهترین هتل های 5 ستاره رتبه بندی می شود. ساختمان اصلی به صورت نیم دایره ای در اطراف استخر ساخته شده است که در بین آن جزایر سبز قرار دارند و در قسمت ورودی استخر های دیگری نیز وجود دارند. بین ساختمان اصلی هتل و ساحل، ویلاهایی در امتداد خط ساحلی قرار دارند.

در این هتل همه چیز برای یک ماه عسل به یادماندنی آماده است. این هتل دارای یک اسپا لوکس و مرکز تندرستی، پارک آبی با 10 سرسره آبی و یک زمین گلف 18 سوراخه و زمین های گلف نزدیک دیگر است. در این هتل 7 رستوران وجود دارد که از بین آن ها برخی با سرویس آلاکارته غذاهای ترکی، مدیترانه ای، بین المللی و ژاپنی سرو می کنند. علاوه بر این دکوراسیون ویژه اتاق ماه عسل و جکوزی در بالکن را هم در نظر بگیرید.

هتل کنکورد دلوکس | Concorde De Luxe

این هتل اسپا که در ساحل لارا واقع شده است، دارای محوطه استخری زیبا با درختان نخل و سرسره های آبی است. اتاق های مهمان این هتل دارای امکانات تهویه مطبوع، بالکن و چشم انداز دریای مدیترانه هستند. اتاق های بزرگ با مبلمان مدرن تزئین شده اند. آن ها همچنین مجهز به تلویزیون ماهواره ای، وای فای رایگان، حمام خصوصی با یک سشوار می باشند.

هتل کنکورد دلوکس دارای 7 رستوران و بار است. رستوران داوینچی غذاهای ایتالیایی با منوی آلاکارته ارائه می دهد. این هتل همچنین دارای یک خانه استیک، بار هاوانا و یک بار ساحلی با صندلی های آفتاب گیر و چشم انداز رو به دریاست.

مهمانان می توانند در ساحل خصوصی استراحت کنند یا در یک زمین نورگیر تنیس بازی کنند. اسپا هتل ماساژ و رسیدگی به پوست بدن را ارائه می دهد. همچنین یک استخر سرپوشیده و اتاق بازی با سالن بولینگ و بیلیارد در دسترس مهمانان قرار دارد.

هتل کنکورد دلوکس در 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است و میز پذیرش 24 ساعته و پارکینگ رایگان در محل از جمله خدمات آن می باشند. اگر به دنبال یک هتل خوب در آنتالیا برای ماه عسل خود هستید هتل کنکورد دلوکس یکی از بهترین ها است.

هتل سلکتیوم لاکچری | Selectum Luxury

این هتل شیک 5 ستاره در فاصله 4 کیلومتری از بلک واقع شده است و دارای یک پارک آبی با 8 سرسره آبی، استخرهای روباز متعدد، یک منطقه سلامتی، 12 زمین تنیس، یک زمین فوتبال کوچک و 10 زمین گلف در محوطه است. در ساحل پرچم آبی اختصاصی خود هتل، یک اسکله با تراس آفتابگیر مستقیماً به دریا منتهی می شود.

و مدیترانه ای همراه با انتخاب های متنوع شامل خانه استیک، یک سوشی بار، یک رستوران با منوی آلاکارته که غذاهای دریایی و ماهی سرو می کند، در دسترس مهمانان هتل قرار دارند.

مهمانانی که برای گذراندن ماه عسل این هتل را انتخاب کرده اند می توانند از امکاناتی همچون تزئینات ویژه اتاق ماه عسل، پذیرایی با شکلات، کیک خوش آمدگویی و سرو میوه بهره مند شوند.

هتل رویال هالیدی پالاس یک گزینه عالی برای مسافران و به خصوص زوج هایی است که برای ماه عسل به آنتالیا سفر می کنند زیرا محیطی لوکس همراه با امکانات رفاهی متعدد طراحی شده به منظور بهبود اقامت آن ها در اختیارشان است. اتاق های مهمان یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، یک مینی بار را شامل می شوند و اینترنت رایگان در دسترس همه مهمانان قرار دارد.

شما می توانید از برخی از امکانات ارائه شده توسط هتل شامل سرویس اتاق و یک دربان استفاده کنید. علاوه بر این، مهمانان می توانند از یک استخر و صبحانه رایگان لذت ببرند. به عنوان یک گزینه اضافی، پارکینگ رایگان در دسترس مهمانان قرار می گیرد.

هتل رکسوس داون تاون آنتالیا | Rixos Downtown

هتل 5 ستاره لوکس رکسوس داون تاون واقع در مرکز شهر آنتالیا و در ساحل کنیالتی، 2 بار کنار ساحل و یک خواربارفروشی را ارائه می دهد. این هتل با ساحل شنی سیاه، کابانای ساحلی رایگان و صندلی ‌های آفتاب ‌گیر، مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن است. در آنجانا، اسپای محلی، به رفلکسولوژی، مانیکور/پدیکور، و رایحه درمانی بپردازید. رستوران Rixos Lounge، دارای غذاهای بین المللی است. کلاس های ایروبیک در باشگاه ارائه می شوند. این ملک همچنین دارای تراس، فروشگاه در محل و 3 کافی شاپ/کافه است. با وای فای رایگان در اتاق خود در ارتباط باشید و مهمانان می توانند امکانات دیگری مانند باغ و زمین بازی پیدا کنند.

با انتخاب این هتل برای ماه عسل از چشم انداز رو به دریا و کوه های تائوروس لذت ببرید و یک ماه عسل خاطره انگیز برای خود رقم بزنید.

این هتل 5 ستاره لوکس که در ساحل لارا واقع شده را می توان با خیال راحت در لیست بهترین هتل های آنتالیا ویژه ماه عسل قرار داد. این هتل دارای 4 رستوران آلاکارته و یک اسپا بزرگ است. اسپا در لیماک لارا شامل حمام ترکی/بخار، استخرهای سرپوشیده و جکوزی است. طیف وسیعی از درمان های آرامش بخش از جمله ماساژ کامل بدن، صورت و پدیکور همگی در دسترس هستند.

اتاق های دارای تهویه مطبوع در هتل و اقامتگاه لیماک لارا آنتالیا دارای مبلمان مدرن با تاثیر از معماری ترکی است. این اتاق ها شامل یک اتاق نشیمن بزرگ با تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق ها جکوزی و تراس با چشم انداز دریا دارند. مهمانان پس از ورود یک سبد میوه رایگان در اتاق پیدا خواهند کرد.

مهمانان به ویژه زوج هایی که این هتل را برای ماه عسل خود انتخاب کرده اند می توانند از غذاهای بین المللی در رستوران های موجود در هتل، از جمله غذاهای هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی نهایت لذت را ببرند. غذا را می توان در داخل ملک یا در فضای باز مصرف کرد. هتل دلوکس تنها 10 دقیقه از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است.

مجموعه هتل 5 ستاره باکلاس در نزدیکی بلک توسط جنگل های کاج احاطه شده است و دارای مناطق سرسبز و باغ های زیبا است. 33 ویلا خصوصی آژور به صورت خانه های نیمه مستقل دوطبقه در زمینی به مساحت 32000 مترمربع واقع شده اند و همگی دارای یک حمام و جکوزی می باشند. از طبقه همکف به تراس و استخر مشترک آب دریا ارتباط وجود دارد.

تنیس، بیلیارد، بولینگ و ورزش‌ های آبی مختلف تنوع را در اختیار مهمانان قرار می دهند، در حالی که دوستداران گلف از نزدیکی زمین ‌های گلف بلک لذت می برند. مینی کلاب مهمانان کوچک تر را سرگرم می کند. پنج رستوران که 4 مورد از آنها به صورت آلاکارته هستند، غذاهای ترکی، مدیترانه ای، فرانسوی و ایتالیایی و همچنین غذاهای خاورمیانه ای را سرو می کنند.

اگر برای ماه عسل در این هتل اقامت داشته باشید می توانید از امکانات ویژه ای که برای ماه عسل در نظر گرفته شده مانند صبحانه در اتاق، اسپا و شام در محیطی رمانتیک استفاده کنید.

لارا باروت یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای سپری کردن ماه عسل است، در این هتل می توانید همراه با همسرتان از غذاهای خوشمزه موجود در 8 رستوران هتل لذت ببرید، لحظات آرامش بخشی را در اسپا و سونا سپری کرده و در سواحل خصوصی هتل عکس های به یادماندنی بگیرید. همچنین می توانید والیبال ساحلی، اسکواش، تنیس و مینی گلف بازی کنید.

اتاق های هتل آکرا وی دارای مبلمان مدرن چوبی و یک قسمت نشیمن با تلویزیون ماهواره ای است. یک کتری برقی برای چای/قهوه و مینی بار در هر اتاق موجود است. برخی از اتاق ها دارای بالکن مبله با چشم انداز دریا هستند.

مهمانان می توانند کروسان های خوشمزه را به همراه یک فنجان قهوه یا چای میل کنند. مهمانان می توانند طیف وسیعی از غذاهای ترکی و بین ‌المللی را در بسیاری از گزینه ‌های غذاخوری هتل از جمله رستوران اصلی، رستوران غذاخوری عالی، براسری، بار استخر، بار لابی، اسنک بار و شیرینی ‌پزی امتحان کنند.

هتل آکرا وی در 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و دارای پارکینگ اختصاصی رایگان در محل است. فعالیت‌ های تفریحی نزدیک شامل بولینگ و ورزش ‌های آبی است.

این هتل دارای یک استخر روباز عظیم است که مساحتی بیش از 5000 متر مربع زمین را به خود اختصاص داده است. همچنین دارای یک زمین فوتبال با اندازه اصلی، 4 زمین تنیس و یک زمین بسکتبال است.

تایتانیک دلوکس لارا در اسپا خدمات کامل، درمان ‌های کلی بدن شامل ماساژ و جلسات رایحه درمانی را ارائه می ‌کند. درمان های مختلف مراقبت از پوست نیز در دسترس هستند.

تایتانیک دلوکس لارا کمتر از 13 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین، کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از خط ساحلی شنی آنتالیا که دارای مسابقات والیبال است فاصله دارد.

چند توصیه برای داشتن یک ماه عسل عاشقانه در آنتالیا

در سفر به انتالیا با شریک زندگی خود سعی کنید از غذاهای خوشمزه لذت ببرید، در مناظر طبیعی آنتالیا خاطرات مشترک بسازید و عکس های زیبا بگیرید. حالا که با بهترین هتل های آنتالیا که برای ماه عسل مناسب هستند آشنا شدید بد نیست کمی هم در مورد کارهایی که می توانید در آنتالیا به همراه شریک زندگی خود انجام دهید بدانید.

کوه تاهتالی آنتالیا که به آن کوه خدایان هم گفته می شود در ارتفاع 2365 متری از سطح دریا قرار گرفته و دارای چشم انداز تماشایی از دریا، جنگل و کوه است. از پنجره های بزرگ تله کابین کوه تاهتالی به تماشای منظره باشکوه جنگل های کاج و غروب آفتاب بپردازید و از آن لذت ببرید. همچنین می توانید خودتان را به یک غذای خوشمزه در رستوران واقع در قله کوه تاهتالی مهمان کنید.

سخن آخر

انتخاب بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل شاید کمی دشوار به نظر برسد، اما آنتالیا مملو از هتل‌های مناسب برای این دوران شیرین از زندگی است. در این مطلب، تنها تعدادی از بهترین هتل‌ها را معرفی کردیم تا با اطلاعات بیشتر و دید بهتر، تصمیم خود را برای رزرو بگیرید. باز هم مانند همیشه، همه چیز بستگی به سلیقه و علایق شما و همسرتان دارد. اگر علاقه دارید ماه عسل لوکس و متفاوتی را تجربه کنید؛ انتخاب میان هتل‌های پنج ستاره آنتالیا برای شما بهترین گزینه خواهد بود، اما اگر آرامش، فضاهای باستانی و زیبا و امکانات متوسط اما لذت‌بخش برای شما جذاب‌تر است،  و هتل‌های منطقه کاله ایچی یا شهر قدیمی آنتالیا، بهترین انتخاب هستند.

دکمه بازگشت به بالا