عمومیکسب و کار ویژه

راهنمای خرید و نکات دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

راهنمای خرید دستگاه پرکن مایعات

همان طور که میدانید به دلیل انواع محتلف از جمله دستگاه پرکن مایعات غلیظ، و…. بسیار کار سخت و دشواری است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و خرید این دستگاه با شرکت ماشین سازی خدری تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

به دلیل انواع دستگاه پرکن  شما باید قبل از خرید نکاتی را بدانید که بتوانید بهترین نوع دستگاه پرکن مایعات را از رادان ماشین خریداری کنید.

شما قبل از خرید درستگاه پرکن مایعات باید نکاتی را رعایت کنید که این نکات شامل:

بودجه ی خود را مشخص کنید

اولین و مهم ترین چیز در خرید پرکن مایعات، قیمت آن است شما باید بودجه ی خود را مشخص کنید تا بر اساس آن بتوانید یکی از دستگاه های پرکن مایعات را خریداری کنید. به دلیل انواع مختلف این دستگاه پرکن مایعات نمیتوان قیمت ثابتی تعیین کرد شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق با شرکت ماشین سازی خدری تماس بگیرید

نوع کسب کار

شما با توجه به نوع کسب کارتان باید دستگاه پرکن مایعات بگیرید به عنوان مثال خرید با دستگاه پرکن گلاب با هم متفاوت است برای همین شما باید با توجه به نوع کسب کارتان این دستگاه را خریداری کنید در حالت کلی مایعات به دو دسته ی غلیظ و رقیق تقسیم میشوند که هر کدام از این دستگاه ها با هم متفاوت است و شما باید برای مایعات غلیظ یک دستگاه جدا خریداری کنید پس اولین و مهم ترین چیز قبل از خرید دستگاه پرکن نوع کسب و کار و نوع مایعی که میخواهید پر کنید است.

محصولات گاز دار

حتما محصولاتی مانند نوشابه، دلستر را در مغازه ها دیده اید دستگاه پرکن این نوع مایعات هم با دیگر مایعات متفاوت است. دستگاه های پرکن مایعات گازدار با یک فرایندی به اسم عملیات پیش تخلیه، دوبرابر مایع از خارج شدن گاز مایعات حتی درون بطری میشود. شما میتوانید برای خرید با شرکت ما تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

اندازه ظرف برای پرکن مایعات

بعد از انتخاب نوع دستگاه وقت آن رسیده ظرف های پرکن مایعات را مشخص کنید. اندازه ظرف هر چه بزرگ تر باشد  نوع دستگاهی که خریداری میکنید باید بهتر باشد تا بتواند آن حجم را پر کند. یک از نکاتی که قبل از خرید دستگاه پرکن باید رعایت کنید جنس بطری است بطری شیشه ای، بطری پلاستیکی، قوطی آلومینیومی و…. از جمله جنس های بطری هستند که دستگاه پرکن هر کدام از آن ها باهم متفاوت است و شما باید قبل از خرید به این نکته توجه کنید.

کدام نوع دستگاه پرکن مایعات بهتر است؟

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم دو نوع دستگاه پرکن مایعات داریم که شامل:

دستگاه پرکن مایعات تمام اتوماتیک تمام مراحل پرکردن مایعات را خودش انجام میده و شما با تعیین میزان حجم میتوانید بطری های زیادی را بدون نیروی انسانی پر کنید اما در دستگاه پرمایعات نیمه اتوماتیک یا دستی همچین چیزی نیست و حتما به یک یا چند نیروی انسانی برای پرکن انواع مایعات نیاز است.

به طور کلی نمیتوان گفت که کدام یک از این دستگاه ها بهتر است زیرا هرکدام برای خودشان مزیت هایی دارند و شما با توجه به بودجه ی خود میتوانید یکی از این دستگاه هارا خریداری کنید.

دستگاه پرکن مایعات بر اساس سطح یا بر اساس حجم؟

قبل از خرید دستگاه پرکن مایعات یکی از فاکتور های مهم که باید در نظر بگیرید انتخاب پرکن حجمی یا پرکن بر اساس سطح است. پرکن های حجمی به چند دسته تقسیم بندی میشود پرکن مایعات سرریز، پرکن مایعات ثقلی، ، پرکن مایعات پمپی از جمله دستگاه های پرکن حجمی است. پرکن مایعات بر اساس سطح شما باید ببینید که تا چه اندازه میخواهید مایعتان در درون ظرف رخته شود و بر اساس همون خریداری کنید. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه پرکن روتاری یا خطی؟

میتوانند تعداد 4 الی 20 به صورت خطی پرکنند. قیمت این دستگاه ارزان تر از دستگاه پرکن روتاری است. استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و کسانی که میخواهند با داشتن یک محیط کوچک و یک دستگاه کسب و کاری برای خود راه اندازی بکنند این دستگاه بهترین گزینه است اما دستگاه پرکن روتاری مخصوص شرکت ها یا کسانی است که میخواهند مایع زیادی را درون بطری بریزند و آن را بسته بندی کنند. قیمت دستگاه پرکن روتاری گران تر است و جای بزرگی میخواهد برای اطلاعات بیشتر و خرید این دستگاه ماشین سازی خدری

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی از جمله دستگاه‌های پرکن مایعات غلیظ به شمار می‌رود. این دستگاه برای پرکردن انواع مایعات غلیظ به کار می‌رود. این دستگاه‌ها در دو مدل نیمه اتومات و تمام اتومات در بازار وجود دارند.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی از جمله دستگاه‌های پرکن مایعات غلیظ به شمار می‌رود. این دستگاه برای پرکردن انواع مایعات غلیظ به کار می‌رود. قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی اتوماتیک به نوع دستگاه متفاوت است. این دستگاه‌ها در دو مدل نیمه اتومات و تمام اتومات در بازار وجود دارند.  در زمینه تولید انواع ماشین آلات پرکن و بسته بندی و فعالیت دارد و شما می‌توانید برای مشاوره با کارشناسان آن تماس بگیرید.

همان طور که می‌دانید مایع ظرفشویی یکی از موارد اساسی برای شستشو به شمار می‌رود، پس دستگاهی باید وجود داشته باشد که این مایعات را به داخل ظرف بسته بندی آن‌ها انتقال دهد. دستگاه پرکن مایع ظرفشویی این قابلیت را دارد که در زمانی سریع مقدار زیادی مایع ظرفشویی را به داخل ظرف مخصوص آن بریزد. این دستگاه سبب راحتی و سرعت کار می‌شود و در کارخانه‌ها به کار می‌رود. شما می‌توانید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی را از درخواست کنید و نوع مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دستگاه‌های پرکن چند نوع دارند؟

دستگاه پرکن برای انواع مایعات رقیق و غلیظ از جمله ادکلن، آب معدنی، شامپو، عسل، روغن، مایع ظرفشویی و دستشویی و دیگر مایعات و همچنین پرکردن جامدات مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوبیت زیادی دارد. دستگاه‌های پرکن به دو صورت نیمه اتومات و تمام اتومات هستند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی نیمه اتومات

مقدار مایع تزریقی در این نوع دستگاه از طریق اپراتور قابل کنترل است. جنس و اندازه و تعداد نازل در این دستگاه‌ها با توجه به نیاز شما قابل سفارش است. نازل‌ها دارای یک دریچه برای جلوگیری از چکه کردن مایعات هستند. عملکرد آن به این صورت است که شما ظرف را به صورت دستی در زیر نازل قرار می‌دهید و پدال را فشار  می‌دهید تا کار دستگاه آغاز شود. در بعضی از انواع آن، کار دستگاه پرکن نیمه اتومات پس از تزریق به صورت خودکار تمام می‌شود و در بعضی دیگر کنترل تمام شدن کار باید توسط اپراتور انجام شود.

دستگاه پرکن  مایع ظرفشویی تمام اتومات

این دستگاه برای پرکردن انواع مایعات خوراکی و غیر خوراکی کاربرد دارد. مکانیسم پرکردن در این دستگاه‌ها به سه صورت پمپی، پیستونی و ثقلی تقسیم می‌شود. نحوه کار آن صفر تا صد توسط خود دستگاه است و هیچ فردی در فعالیت آن دخالت نمی‌کند.

دستگاه در کارخانه ماشین سازی خدری با توجه به نوع و مکانیسم دستگاه قابل سفارش است.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی جدید 

دستگاه پرکن پمپی با درایو موتور با دقت و سرعت بیشتر نسبت به دستگاه‌های قدیمی‌تر برای پرکردن مایع ظرفشویی کارایی بالایی دارد. در این نوع دستگاه‌ها محدودیت حجم ظرف هم وجود ندارد.

دستگاه پرکن خطی

این دستگاه برای پرکردن انواع ظروف شیشه‌ای، پلی اتیلن، pet، گالن و دیگر ظروف کاربرد دارد. طریقه کار آن به این صورت است که ظروف بر روی ریل به صورت خطی حرکت می‌کنند و به ترتیب توسط نازل دستگاه پر می‌شوند.

دستگاه پرکن روتاری

این دستگاه‌ها به صورت دایره‌ای و دوار طراحی شده‌اند و در تعداد نازل‌های مورد نیاز قابل سفارش هستند. این دستگاه‌ها کوچکتر از دستگاه‌های پرکن خطی هستند و کار با آن‌ها راحتتر است. یکی دیگر از مزایای این دستگاه نسبت به دستگاه خطی، هزینه کمتر آن است. البته این نوع دستگاه یک محدودیتی دارد و آن این   است که تنها برای پرکردن ظروف pet کاربرد دارد.

هنگام خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

  •  جنس و بدنه دستگاه
  • تعداد نازل‌های آن
  •  نوع دستگاه از نظر نیمه اتومات یا تمام اتومات بودن
  • ابعاد دستگاه پرکن
  •  روتاری یا خطی بودن دستگاه
  • سرعت و دقت دستگاه
  • خدمات پس از فروش شرکت
  •   ضمانت نامه معتبر دستگاه

هزینه دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

همان طور که میدانید شما میتوانید با داشتن یک محیط کوچک و دستگاه پرکن مایعات برای خود خط تولید مایعات بهداشتی راه اندازی کنید و بعد از مدتی به درآمد بالایی برسید. هزینه خرید دستگاه پرکنمایع ظرفشویی به دلایلی همچون انواع مختلف آن ، خطی یا روتاری و… نمیتوان هزینه مشخصی برای آن تعیین کرد. شما میتوانید برای تعیین قیمت دقیق دستگاه پرکن مایع ظرفشویی با شرکت ماشین سازی خدری تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه خدری پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند

دکمه بازگشت به بالا