عمومیکسب و کار ویژه

ربات ثبت نام خودرو دیگنیتی فیدلیتی هایما +فیلم

بارها درباره ربات ثبت نام خودرو شینده ایم و افراد زیادی فریب این جمله را خورده اند ” ما برای شما با ربات تضمینی ثبت نام می کنیم” … در ویدیو پایین قصد داریم این به اصطلاح ربات را به شما معرفی گنیم

اگر تا به الان برای اقدام کرده باشید حتما با فرم بالا بلند سایت بهمن موتور روبرو شده اید که برای پر کردن این فرم به صورت دستی حداقل 20 دقیقه زمان لازم است. در صورتی که بارها مشاهده کرده ایم که ظرفیت خودروهای بهمن موتور در کمتر از یک دقیقه به پایان رسیده است. خوب این سوال مطرح می شود که چگونه می شود تمام فرایند ثبت نام را در سی ثانیه یا کمتر از یک دقیقه انجام داد با وجود این فرم بالا بلند.

اکثر مردم تصور می کنند که رباتی وجود دارد که همه ی این مراحل را انجام می دهد و تصور این موضوع باعث شده است که حتی باور نکنند خودشان هم می توانند از این به اصطلاح ربات استفاده کنند و شانس خود را در ثبت نام های بهمن موتور به شدت افزایش دهند. در صورتی که اصلا تمایل ندارند مشخصات کارت بانکی خودرا در اختیار دیگران قرار دهند اما ناچار این کار را انجام می دهند اما خبر خوب این است که شما می توانید خودتان ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی را انجام دهید.

افزونه اتوفیل (ربات پر کردن فرم بهمن موتور)

باید خدمتتان عرض کنم چیزی به نام ربات ثبت نام خودرو در کار نیست حداقل در ثبت نام بهمن موتور، این فرم توسط افزونه اتوفیل تکمیل می شود ان هم در کمتر از یک ثانیه، البته برای انجام این کار نیاز هست قبل از ثبت نام کارهایی را انجام داد و تنظیمات  اتوفیل را برروی سایت بهمن موتور سِت کننید که نه خیلی سخت هست و نه خیلی هم آسان، از این افزونه می توان در مرورگرهای مختلفت استفاده کرد مثلا برای نصب این افزونه در مرورگر کروم از قسمت Settings – Extensions می توان اقدام کرد.

البته خاطراتان باشد اگر این کار را به صورت صحیح انجام ندهید حتما در زمان ثبت نام برای شما مشکل ایجاد می شود و روند ثبت نام شما مختل می شود و نه تنها به شما کمکی نمی کند بلکه ثبت نام شما با شکست مواجه می شود. از این افزونه برای پر کردن فرم ها در سایت های مختلف استفاده می شود اما برای استفاده در سایت های خودروسازها ترفند هایی بیشتر نیاز است که باید شما مسلط به آن باشید. لازم به ذکر است که این تنظیمات و ترفندها را فقط و فقط می توانید درمشاهده کنید و بیاموزید. شاید با خودتان بگویید چرا این اموزش ها را به صورت رایگان در سایت قرار نمی دهیم؟ اتفاقا قصد این کار را داریم و هر بار که تصمیم به این کار می گیریم فکر اینکه اگر در رقابت 100 هزار نفری ثبت نام خودرو همه ی افراد تمام ترفندها را بلد باشند؟ چه فاجعه ای رخ می دهد؟ ما را منصرف می کند.  این گونه اعتراضات افزایش پیدا کرده و باز باید برای  خرید اقساطی شاهین یا ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی در صف قرعه کشی بنشینیم. اگر تا الان از این افزونه یا عملکرد آن بی خبر بودید باید به شما بگوییم که احتمالا ثبت نام ها خیلی برای شما اهمیت نداشته یا از قافله عقب هستید، چون از سال 98 که این افزونه در آموزش های گروه ترفند خودرو برای ثبتنام های ایران خودرو سایپا معرفی شد تعداد کسانی این موضوع را می دانند بسیار زیاد هستند و موقع ثبت نام شانس موفقتشان نصب به شما بسیار بیشتر است. البته تنها کسانی کار با این افزونه را کامل بلد هستند که آموزش ما را تهیه کرده باشند.

به هرحال اگر از ان دسته افراد هستید که گمان میکنید با پر کردن سریع فرم ثبت نام بهمن می توانید موفق شوید به سراغ افزونه اتوفیل روید و از آن استفاده کنید و موفق شوید. اما لازم هست به شما بگوییم که این مرحله 5 تا 10% قضیه است و موارد متعدد دیگری وجود دارد که نیاز دارید در آن ترافیک زیاد سایت به سلامت یکی یکی خطا ها را حل کنید و به مرحله بعد بروید. پس شک نکنید نیاز دارید ترفند هایی را بلد باشید تا در نهایت یک ثبت نام موفق داشته باشید آن هم نه 100% بلکه شانس شما به شدت بالا می رود. اما بدون دانش کافی و عدم اطلاع از این ترفندها عملا ثبت نام غیر ممکن است.

در نهایت شما را دعوت می کنم به تماشای این فیلم تا عملکرد این افزونه که به اصطلاح به آنعلی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در سامانه درخواستی از تنظیم کردم که به موجب آن کلیه کسانی که از ضوابط مجلس به خودروها کرده‌اند، منتشر شود.

وی با اشاره به مفاد این متن، گفت: در نامه به هیئت رئیسه مجلس آوردیم «با عنایت به فضاسازی رسانه‌ای ناجوانمردانه علیه مجلس شورای اسلامی و متهم شدن نمایندگان به دریافت خودروی فیدلیتی و دیگنیتی که ثابت شد ارتباط زمانی و ماهیتی به استیضاح وزیر سابق صمت نیز نداشته است، خواهشمند است هیئت رئیسه مجلس بر اساس بند ۱۱ ماده ۲۲ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس نسبت به انتشار اسامی کلیه کسانی که خارج از ضوابط مجلس اقدام به دریافت خودروهای مذکور کرده‌اند چه نماینده چه مدیران مجلس در اسرع وقت اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: »

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعداد نمایندگانی که تاکنون درخواست شفافیت اسامی دریافت‌کنندگان خودرو خارج از ضابطه مجلس را داشتند، ۹۷ نفر است و این درخواست همچنان در حال امضا از سوی نمایندگان است.

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۷۰۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان مجلس یازدهم در انتخابات ثبت‌نام کردند؟ + اسامی

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و  مجموعا ۴۸۸۴۷ متقاضی در این مرحله پیش‌ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

روز گذشته خبرگزاری تسنیم فهرستی از نمایندگان معروف ادوار و وزرای دولت حسن روحانی و اصلاح‌طلبان که بصورت قطعی در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت کردند را منتشر کرد.

دکمه بازگشت به بالا