عمومیکسب و کار ویژه

رده سنی فیلم ملاقات خصوصی

فیلم «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، در ژانر جنایی_اجتماعی یکی از فیلم‌های پربیننده در جشنواره‌ی فجر سال 1400 بود. این فیلم برگرفته از یک داستان واقعی است و با هنرنمایی بازیگران محبوبی مانند پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا می‌تواند تماشاچیان بسیاری را به سالن‌های سینما بکشاند.برای دانلود فیلم ایرانی کلیک کنید.

داستان اصلی این فیلم در مورد مواد مخدر است و همین امر می‌تواند حساسیت‌هایی برای تماشای آن برای فرزندان شما ایجاد کند. کدومو، تماشای این محصول را برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌کند، اما اگر فرزند شما این اثر را تماشا کرده است لازم است که به این نکات توجه فرمایید:

روابط عاشقانه‌‌ای که با تصمیم‌گیری‌های عجولانه و غیرمنطقی همراه است، باعث می‌شود تا شخصیت‌ها احساسات خود را به شکل‌های ناسالمی مثل فداکاری‌های نابخردانه بروز دهند. ‌این موضوع می‌تواند برای فرزندان شما خصوصا در سنین نوجوانی، الگوی منفی‌ای‌ در ابراز احساسات ایجاد کند.برای دانلود فیلم خارجی کلیک کنید.

این فیلم ناهنجاری‌های اجتماعیِ ریشه‌دار و پیچیده‌ای را به نمایش می‌گذارد و دو راهی‌های اخلاقی زیادی را مطرح می‌کند. پروانه بین علاقه‌ی شدید قلبی خود به همسر و درگیری با مواد مخدر قرار می‌گیرد و فرهاد نیز بین عشق به همسر و آزادی از زندان. اگرچه فیلم پیامدهای هر کدام از راه‌هایی که افراد می‌روند را به تصویر می‌کشد، اما «عشقی» که بین شخصیت‌ها وجود دارد، می‌تواند عمل پروانه را برای نوجوان قهرمانانه‌تر جلوه دهد.برای دانلود فیلم هندی روی لینک زیر کلیک کنید.

از سوی دیگر، این فیلم می‌تواند پیامی برای خانواده‌ها داشته باشد. شرایط خانوادگی شخصیت‌های اصلی در روند زندگی آن‌ها و تصمیم‌هایشان تاثیر مهمی ‌دارد. به عنوان مثال پروانه تصمیم داشت، ازدواجشان را تا آزادی فرهاد به تأخیر بی‌اندازد، اما شرایط خانوادگی و احساسات پدر، مادر و برادرش او را مجبور به عجله در این امر واداشت. شخصیت‌های فیلم راه‌های نادرست بسیاری را برای بروز احساسات خود انتخاب می‌کنند که ازقضا این راهکار‌ها در جامعه بسیار متداول است. به عنوان مثال خشم با پرخاشگری و خشونت ابراز می‌شود و غم شدید با آسیب‌زدن به خود. این مسائل می‌تواند بستر مناسبی را در خانواده برای گفت‌وگو در مورد راه‌های سالم بروز احساسات و تصمیم‌گیری‌های درست ایجاد کند.

خلاصه: این فیلم ناهنجاری‌های اجتماعی ریشه‌دار و پیچیده‌ای را به نمایش می‌گذارد و دو راهی‌های اخلاقی زیادی را مطرح می‌کند. شخصیت‌های اصلی قادر به کنترل احساسات خود نیستند و از همین روی تصمیمات خطرناک و نابخردانه‌ای می‌گیرند. در این اثر مواد مخدر، خشونت کلامی و خانوادگی و اشاره به مسائل جنسی وجود دارد که تماشای آن را برای افراد زیر 18 سال ممنوع می‌کند.

 

دکمه بازگشت به بالا