اقتصادی

روشنایی معابر روستایی، گامی بلند در توسعه روستاها/اصلاح و توسعه روشنایی معابر ۶ روستا

تی تی آنلاین/لرستان سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از اصلاح و توسعه روشنایی معابر ۶ روستای الیگودرز خبر داد.  

مهران امیری امروز ۲۳ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روشنایی معابر روستایی، گامی بلند در راستای توسعه روستاها است، اظهار کرد: در این زمینه ۶ روستای شهرستان الیگودرز از جمله روستای قره خان، روستای گایکات، روستای فهره، روستای باقر آباد، روستای خورهه و روستای خمه علیا روشنایی معابر آن توسعه و اصلاح شد.  

وی با اشاره به اینکه برق‌رسانی به روستاها می‌تواند به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم، سهم بزرگی در رشد بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت ایفا کند، افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین روستایی، از ابتدای سال جاری طرح اصلاح و توسعه روشنایی معابر روستایی در شهرستان الیگودرز شروع شده و خوشبختانه در کمترین زمان ممکن این کار در روستاهای مذکور صورت گرفته است.

سرلک مدیر توزیع برق شهرستان الیگودرز در این راستا افزود: به منظور توسعه و بهبود روشنائی معابر و نقش آن در تامین امنیت و رضایتمندی اهالی روستاها، از ابتدای نوروز سال جاری تاکنون اقداماتی خوبی در روستاهای بخش بربرود شرقی و بخش مرکزی انجام شده است.

وی ادامه داد: توسعه و اصلاح روشنایی ۱۸ دستگاه در معابر روستای قره خان، تعداد ۳۰ دستگاه در روستای گایکان، ۴۵ دستگاه در روستای فهره، ۹ دستگاه در روستای باقر آباد، تعداد ۱۵ دستگاه در روستای خورهه و تعمیرات ۱۷  دستگاه در روستای خمه علیا  انجام شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا