اقتصادی

رونق مسکن در گرو صنعت و کشاورزی است

این متخصص در یک محل زندگی اقتصادی قرار دارد و به عنوان یک مسکن مطرح می شود ، مسئله این است که محصول کارآیی ناکارآمدی در اندازه گیری است ، آنها با کمترین میزان ، و او گفت ، “تا زمانی که ناکارآمدی در توسعه صنعت و کشاورزی متفاوت باشد ، انتظار می رود که منتظر بمانیم تا تفسیر محل اقامت سوال باشد: بیشتر از راه حل پایداری. “همه چیز.

علی شمر در مصاحبه با تی تی آنلاین اظهار داشت: تولید ناکافی مسکن ، عدم تطابق بین عرضه و تقاضا برای مسکن و افزایش تقاضا برای عرضه ، به ویژه در شهرهای بزرگ ، که تقاضای کاذب برای حفظ ارزش ذخایر در برابر تورم گسترده دارد ، واقعی است کارگزاری املاک ، هیچ کمبود سعادت ، و از طریق آگاهی در سرزمین داده های آماری ، و برخی از عوامل مهم در نظم اقتصادی و اجتماعی در نظر گرفته شده در کشور بزرگترین مانع برای خود ، و برای افزایش قیمت مسکن وجود دارد.

وی با اشاره به اصل 31 قانون اساسی مبنی بر اینکه “داشتن مسکن متناسب با نیازهای آنها حق هر فرد و خانواده ایرانی است” ، اظهار داشت: اجرای اصل اولویت افراد نیازمند به مسکن ، اکثر اهالی روستا و کارگران برای دولت مناسب قابل قبول است. “تصمیم گیری.

بخش مسکن 40 درصد اقتصاد کشور را تشکیل می دهد

یک استاد دانشگاه در خوارزمی صحبت می کند ، اکنون که نزدیک به 40 درصد از خانواده های اداره مسکن و بحران اقتصادی کشور ، او گفت: “اطلاعات به دست آمده را در نظر بگیرید ، و آنها نشان می دهد بیش از 2.5 میلیون واحد مسکونی خالی در کشور”. همچنین ، با توجه به نشانگر سال ، بنابراین ، این ده بار شما در منطقه ای هستید که می خواهید در همان دو خانواده در زمان خانواده های خانه در 1.3 زندگی کنید. هنوز 2.1 میلیون خانه وجود دارد که فقط چند روز یا چند ماه از سال مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور حل مشکل مسکن ، بیشتر واحدهای مستقر در سیستم اطلاعاتی مسکن و کاربری جرگس احتکار شده و خالی و ایجاد وضعیت ملی و عمومی شفافیت این پدیده بسیار ضروری است.

شمر گفت: “به دلیل سو mis مدیریت ، اقتصاد کارگزاری و گمانه زنی ، مسکن بهتر سر و سامان داد و بازرگانان نیازهای فوری کارگزاران مسکن را به چالش های مردم و خارج از اقتصاد کشور وارد کردند.” بنابراین ، قضاوت شورا و راه حل های نظارت و کنترل باید بتوانند شرایط را اکنون اجرا کنند.

در بخش تولید یک اقتصاد فلج شده است

که یکی از مهمترین عوامل افزایش قیمت مسکن در آن زمان ، سادگی ، عدم توانایی محتوای دولت در بازگشت چرخه تولید به حساب می آید ، گفت: “اگر رونق تولید در کشاورزی و صنعت از جمله مصالح ساختمانی ایجاد شود کار مداوم تضمین شده است. ” کار و اسکان پایدار و تأمین نیازهای مزایای شغلی ، از جمله مسکن ، بسیاری از مشکلات فعلی را حل می کند. اما خبر بد در مورد فلج کشور تولیدکننده ایجاد جامعه ای ما ، به واسطه از دست دادن کودکان ، و بیرون کشیدن موجودات ، به نام شهرهای بینش ، و متخصصان رسانه است. میوه بدترین نقش را دارد و اقتصاد در زمینه های واسطه گری سرمایه و کارگزاری وجود دارد.

این اقتصاددان تأکید کرد: اقتصاد تورم مسکن عمومی معتاد است. مسکن به خودی خود و با وسایل غیرمستقیم افزایش یافته و بنابراین برای مالیات های دولت قابل دسترسی است. برندگان تورم به عنوان دولت و ثروتمندان ثروتمند و فقیر فقیرتر هستند زیرا تورم است. در نتیجه ، تورم ضعیف می شود و این که به دلیل کار مداوم و دلالی و توسعه منطقه دامنه دلیل نابرابری است ، به لطف دستور ، و مرد ثروتمند ، و قدرت او ، و به ویژه برای افراد فقیر ، در تلاش برای تأمین نیازهای روزمره خود هستند.

گفت که شادی بخش های غیر مولد آسیب برساند تنها اقتصاد، شمر گفت: “شادی از مسکن از بخش کارگزاری و نیم دیگر به بخش های غیر تولیدی، اگر چه مشکل دولت در کوتاه مدت حل نمی کند، آن را باعث ایجاد مشکلات در راه اندازی یک صرفه جویی نیست بلند مدت. ” و اگر برخی از در میان این فصل انباشته شده، در کارگزاران املاک و مستغلات، و او آن دور در مورد ما تبدیل خواهد شد، برای از بین بردن، آنها می توانند، و مشکلات در تولید، تولید از مسائل مالی و اجتماعی است، همچنین با توجه به گسترش شام نفیس.

همانطور که در مورد ناکارآمدی محصول مسکن دولت گفته شد ، یک نتیجه گرا و مناطق غیرمولد است. متأسفانه ، ناکارآمدی در توسعه صنعت و کشاورزی و نه یک مشکل مسکن که منتظر حل آن است. اینکه چقدر حمایتی عمل می کند به عنوان ملزومات آرامبخش می تواند دوام بیشتری داشته باشد.

پایگاه داده املاک و مستغلات برای ایجاد یک ضروری است

دکتر دانشگاه خوارزمی ایجاد یک سیستم جامع یا بانک اطلاعاتی از شرایط املاک و مستغلات را ضروری دانست و افزود ، “سپس وی معافیت مالیاتی را از خدمات به سطوح عادی املاک و مستغلات اعطا کرده است تا مابقی مالیات ها با نرخ نمایی بالا تعیین شود ، به طوری که فقط نگه داشتن زمین و به دلیل مالیات و عوارض مقرون به صرفه نیست. این اطلاعات موجود از ناظران و سایر ناظران با تمام علائم املاک و مستغلات مسکونی در سرزمین طبیعت و به صورت دقیق ادغام شده است.

شمر گفت: در شرایط فعلی ، بخشی از این اطلاعات در اختیار شهرداری ها و بخشی نیز در اختیار وزارت توسعه شهری راه و اداره ثبت اسناد مخزن برق ، آب و گاز است. البته ، این برای جمع آوری است ، برای تکمیل و برای یکپارچه سازی بلافاصله نشستن. هنگامی که اداره ثبت املاک و مستغلات نقشه برداری می کند و منابع اطلاعاتی دیگری را انجام می دهد ، از جمله منابع طبیعی و کشاورزی برای حمایت از جهاد و سایر دستگاه هایی که می توانند محدودیت ها را تعیین و تکمیل کنند. برای سو ab استفاده کنندگان از خود با بشریت ، و برخی از گروه های مرد ، در بیشتر موارد ، سرزمین غاصبان ، برای تأمین و تشنج بسیار ، این بحث و آمار است ، مبادا این کشور پدران خود را بسازد ، و از بین نرود ، و درخشش از طریق تأسیس و اطلاعات دلیل این امر.

این است که می تواند مشخص شود چند متر از زمین ، و نام هر شخص در املاک و مستغلات با توجه به هر کد کشور و کد ثبت. آنها کاملاً به نام خداوند ، در سرزمین سرزمینهایشان و دارایی هایشان هستند ، که یا یک عمل است ، و عملی که توسط یک شخص یا سازمان یا سازنده انجام می شود و این افزایش می یابد. بنابراین گرفتن خراج از فضای نمایش به طور گسترده ای قانونی است زیرا جریان اصلی برای برخی بیشتر است ، و دوئه خارج می شود و ماده بالاترین در آفریقا است ، تولید محصولات خوب آینده ، بدون درآمد ، درآمد به عنوان یک دشت پایین دره هدایت می شود. بودن.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا