اقتصادی

زمان‌ اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات فردا مشخص می‌شود

تی تی آنلاین / سیستان و بلوچستان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، گفت: برنامه اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات تا فردا شب تعیین می شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، محمد جواد آذری ، جهرمی شامگاه سه شنبه با جمع بندی سفر خود به سیستان و بلوچستان در مورد تجهیزات آزمایش و زاهدان گفت و افزود: تا فردا شب اتصال متناوب روستا به شبکه ملی اطلاعات مشخص می شود.

که وی گفت: “امروز ، در یک بازدید میدانی از مناطق روستایی اطراف خاش و زاهدان ، شورای اجرایی و زیرساخت های آن آماده نبود. “

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات: آزمایش نهایی که باید در منطقه شب زاهدان چشمه زیارت انجام شود و نتیجه نهایی را تعیین کرد.

با اشاره به تجمع ماهر هنری دو روز گذشته پس از تصویب: “در آخرین گزارش فردا ، وقتی شهر به نرخ داده های عمومی متصل شد ، می توانیم قوس برنامه اقدام را انجام دهیم.”

جهرمی عقیدتی می گوید: “تا پایان ماه مه برای همه کارهایی که توسط” انجام شد ، و شصت و سه نفر از طرف دیگر ، یک پیوند به یک شبکه ، کم کم با شروع به گرفتن روستاها و روستاها تا امروز ، با 11 ارتباط برقرار کردند “.

وی افزود: در این 11 روستا واقع در منطقه چشمه زیارت در اطراف زاهدان حدود 10 تا 200 خانوار هستند که به اینترنت پر سرعت راه اندازی چند مکان دسترسی دارند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا