عمومیکسب و کار ویژه

سرویس آموزشی لیندا چیست و چگونه کار میکند؟

آیا بزرگترین مرکز آموزش آنلاین را می شناسید که در آن می توانید تمام مهارت ها و نرم افزارها را بدون رفتن به کلاس درس یاد بگیرید؟ سایتی که می توانید از آن برای دسترسی به بهترین اساتید جهان و یادگیری جدیدترین و بهترین نرم افزارها استفاده کنید! در این مقاله با وب سایت لیندا به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی دنیا آشنا می شوید و خواهید آموخت که Lynda چیست و آموزش های موجود در آن چگونه است.

سایت Lynda چیست؟

در فضای اینترنتی ، دوره های بسیاری وجود دارد که آموزش آنلاین را با اساتید معتبر و شناخته شده ای که دارای مدارک بین المللی هستند برگزار می کنند. سایت هایی مانند Coursera، edx و Udemy که در دنیا مطرح هستند. سایت آموزشی آنلاین Lynda به آدرس https://www.lynda.com/ نیز از جمله سایت های معروفی است که در میان طراحان و برنامه نویس ها دارای محبوبیت ویژه ای است.

چه چیزی می توانم در Lynda.com یاد بگیرم؟

سایت آموزشی لیندا دارای بیش از 4500 دوره آموزشی در سه زمینه اصلی تحصیلی تجارت، خلاقیت و فناوری است. دوره های کسب و کار مواردی مانند مهارت های رهبری، نحوه بازاریابی یک شرکت یا محصول و نحوه مدیریت یک پروژه بزرگ و چند نفره را آموزش می دهند.

دوره‌های خلاقیت مواردی مانند ویرایش و تولید موسیقی، طراحی گرافیک و عکاسی را آموزش می‌دهند. دوره‌های فناوری مواردی مانند نحوه نوشتن برنامه‌های رایانه‌ای با زبان‌ها و ابزارهای کدنویسی، نحوه طراحی وب‌سایت‌ها و به طور کلی نحوه کار رایانه‌ها را آموزش می‌دهند، بنابراین می‌دانید با سایت آموزشی Lynda ، اگر مشکلی پیش آمد با یکی از آنها چه کار کنید.

Lynda.com چگونه کار می کند؟

پس از ثبت نام در Lynda و انتخاب نوع اشتراکی که می خواهید، Lynda از شما می پرسد که می خواهید در مورد چه نوع موضوعاتی بیاموزید. عکاسی، طراحی گرافیک، ضبط و ویرایش ویدئو یا صدا، مهارت‌های عمومی کسب‌وکار… به Lynda اطلاع دهید که به چه چیزی علاقه دارید و این به شما کمک می‌کند دوره‌های مناسب خود را پیدا کنید.

می توانید در سایت آموزشی لیندا دوره های آموزشی را به تنهایی در Lynda.com مرور یا جستجو کنید. اگر می خواهید دوره های آموزشی را به روش قدیمی جستجو کنید، این نیز بسیار خوب است. می‌توانید دوره‌های آموزشی را در Lynda با توجه به سطح مهارت مورد نیاز، محصولات یا فناوری‌هایی که آموزش می‌دهند یا ویژگی‌های آن‌ها ارائه می‌دهند، نویسنده آن‌ها یا حتی اگر حاوی کلمات کلیدی خاصی هستند، جستجو کنید.

با طرح سوال و یادداشت برداری همراه با آموزش های ویدئویی در هر دوره همراه باشید. هر دوره در درجه اول از یک سری سخنرانی های ویدیویی تشکیل شده است، اما تماشای آنها تنها راهی نیست که می توانید یاد بگیرید. رونوشت هر ویدیویی را در دوره برای ذکر موارد خاصی که می خواهید در مورد آن بدانید، جستجو کنید. در مورد چیزی در دوره سوالی بپرسید که متوجه نمی شوید، یا ببینید آیا افراد دیگری سوالات مشابهی پرسیده اند و به آنها پاسخ داده اند. حتی می‌توانید از مواردی که می‌خواهید در سایت آموزشی لیندا و در حین پیش رفتن در دوره به خاطر بسپارید، یادداشت برداری کنید.

فایل های تمرینی را از یک دوره دانلود کنید و آنچه را که آموخته اید تمرین نمایید. اگر یک حساب پریمیوم در Lynda دارید، گاهی اوقات می توانید فایل های رایانه ای را که توسط مدرس در دوره استفاده می شود دانلود کنید. به این ترتیب، این امکان را دارید تا مهارت هایی را که در دوره یاد می گیرید با نمونه مطالب دنبال کنید و تمرین نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت Lynda

در این سایت می توانید ویدئوهای آموزشی را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. سایت لیندا توسط لیندا وینمن و بروس هیون در سال 1995 شروع به فعالیت نمود. این سایت با کمترین میزان سرمایه آغاز به کار نمود و تنها در چندین سال بعد به درجه ارزش و اعتباری رسید که به قیمت بسیار ارزشمندی به سایت شناخته شده ی لینکدین فروخته شد.

این سایت به افراد کمک خواهد کرد که در زمینه های مختلفی مانند فناوری ، نرم افزار و کسب و کار آموزش های لازم را ببینند . این آموزش های کاربردی در سایت لیندا ، باعث شده است که به یکی از سرویس های آموزشی موفق در دنیا تبدیل شده و در دیگر کشورها مانند آلمان ، آمریکا ، فرانسه و اسپانیا نیز فعالیت داشته و ویدئوهای آموزشی بسیاری را تولید و به فروش برسانند.

اکنون این سایت قدرتمند دارای سیزده هزار دوره آموزشی آنلاین است که به طور میانگین به صورت هفتگی به آن اضافه می شود. نکته ی مهمی که مطرح است این است که بسیاری از دانشگاه ها و یا کتابخانه ها در کشورهای پیشرفته مشترک این سایت هستند و آن را به شکل رایگان در اختیار دانشجویان خود قرار می دهند.در این سایت مطالب به پنج زبان می باشد و می توان اپلیکیشن مخصوص کامپیوتر و تلفن همراه را نیز نصب نمود تا در هر زمانی بتوان از آن استفاده کرد.

هزینه ثبت نام در لیندا

طبق سایت آموزشی Lynda ، یک شرکت پیشرو در یادگیری آنلاین است که به هر کسی کمک می کند تا کسب و کار، نرم افزار، فناوری و مهارت های خلاقانه را بیاموزد. از طریق اشتراک های فردی، شرکتی، دانشگاهی و دولتی، اعضا به کتابخانه ویدیویی lynda.com از دوره های جذاب و با کیفیت بالا که توسط کارشناسان شناخته شده صنعت تدریس می شود، دسترسی دارند.

چیزی که حتی در مورد Lynda.com قابل توجه است، این است که فقط 25 تا 35 دلار در ماه با تخفیف برای ثبت نام برای یک سال تمام است. هزینه بالاتر در ماه، 35 دلار، به شما امکان می دهد به تمام کدهای استفاده شده در کلاس یا سایر فایل های منبع دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، برای دوره های توسعه iOS، در سایت آموزشی Lynda کدهایی وجود دارد که بسیار مفید بوده و در برخی موارد، کتابخانه های کاملی در دسترس هستند.

همچنین لازم به ذکر است که lynda.com اخیراً یک برنامه برای مدیریت پروژه اضافه کرده است و توسط موسسه مدیریت پروژه (PMI) به عنوان شریک آموزشی تأیید شده است تا بتوانید PDU (واحدهای توسعه حرفه ای) را برای حفظ PMP خود از طریق سایت آموزشی لیندا کسب کنید.

اخرین حرف

در این مقاله با Lynda Training به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های آموزش آنلاین دنیا آشنا شدید و متوجه شدید سایت Lynda چیست و دوره های آموزشی آن چگونه است. همچنین  جهت خرید اشتراک و آشنایی با نحوه ثبت نام در سایت لیندا (لینکدین) میتوانید به اینجا مراجعه کنید . در صورت استفاده از دوره های آموزشی لیندا نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید تا افراد بیشتری از تجربیات شما در این زمینه بهره مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا