عمومیکسب و کار ویژه

سرویس خواب لمسه چیست؟ (لمسه کوبی چیست؟)

لمسه کوبی چیست؟

شاید بسیاری از شما عزیزان کلمه کوبی تاچ یا مبلمان لمسی را شنیده باشید، اما تاچ کوبی چیست و چرا به هنر ماندگار دکوراسیون منزل تبدیل شده است، بسیاری از افراد به دنبال حکمت در مورد مبلمان لمسی هستند.

از آن زمان تا به حال، همه مبل فروشی ها دارای مبلمان زیادی هستند، اما اکنون می بینیم که هنر لمس دیوار خانه ها و تخت ها نفوذ کرده است، در واقع در بسیاری از ساختمان های زیبا، برخی از دیوارها از هنر ساخته شده اند. لمس گوپی سودمند است.

اما هنر لمس کردن چیست؟ این سوالی است که در ادامه مقاله به آن پاسخ خواهیم داد و به بررسی دکورهای مختلف منزل این هنر می پردازیم پس اگر به هنر علاقه دارید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

لمسه کوبی چقدر است؟

لاسکاری در واقع یک الگوی پارچه سازی خاص به نام تاچ کوبی است که با شیب و دنده های منظم پارچه ای را تشکیل می دهد و در نهایت پس از فرم گرفتن پارچه مبل به شکل الماس یا مربع در می آید.

دلیل اصلی ظاهر شدن کار کنتاکت دوخت دکمه های زیبا و گاهی بدون آن است و البته توجه داشته باشید که دوخت کنتاکتی معمولا روی کالاهای چرمی با چرم مرغوب انجام می شود.

البته این بدان معنا نیست که نمی توان از تاچ برای مبلمان پارچه ای استفاده کرد، بلکه بسیاری از نساجی ها دارای تاچ هستند، اما باید توجه داشته باشید که پارچه مورد استفاده باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد.

نحوه دوخت تاچ

در بالا در مورد تاچ کوبی صحبت کردیم و با مفهوم لمس آشنا شدیم، اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه این لمس ها با این دقت دوخته می شوند و چگونه انجام می شود، در ادامه به این سوال می پردازیم.

عملیات لمس در قسمت های مختلف سرویس به ویژه سرویس های مبلمان و سرویس خواب انجام می شود.

این قسمت می تواند پشت یا پایین مبل یا دسته ها، پشت تخت، دیوارهای خانه باشد. البته باید بداند که کاوش در کدام قسمت انجام می شود، تفاوت و تاثیری در روند کار وجود ندارد و در همه قسمت ها به یک شکل انجام می شود.

ابتدا قطعات مورد انتظار برای دکمه با مته در فرورفتگی های مورد نیاز قرار می گیرند. روی فوم البته گاهی همه کارها با دست انجام می شود اما قبل از این کار توسط دسی انجام می شد

کاربرد عملکرد حسی

معمولاً دست زدن به مبل بیشتر با مبلمانی به نام مبل راحتی استفاده می شود. اما در مدل های جدید مبلمان نیز شاهد کارهایی بر روی مبلمان های دیگر هستیم که به عنوان مثال مبل چسترا یکی از آنهاست.

معمولاً در برخی از سرویس های اتاق خواب از لمس کردن استفاده می شود. استفاده از تاچ در تخت خواب ها معمولا به این صورت انجام می شود که جلو و پشت تخت که از پارچه یا چرم است برای زیبایی و جلوه بیشتر به صورت لمسی از تار عنکبوت طراحی شود. امروزه از کار لمسی برای ایجاد تزیینات خاص نیز استفاده می شود و در قسمت هایی از خانه مانند درب منازل و ادارات و یا برخی دیوارها با تزیینات مجلل شاهد کار لمسی هستیم.

نتیجه

امیدوارم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد. برای خرید سرویس خواب لمسه تانیل چوب به فروشگاه تانیل چوب مراجعه کنید. همچنین برای دیدن نمونه های بیشتر از سرویس خواب لمسه میتوانید به سایت های خارجی نظیر crateandbarrel مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا