علم و سلامت

سیستم بهداشت فرسوده و رشد انفجاری کرونا /باید از گردش ویروس جلوگیری شود

تی تی آنلاین / بوشهر معاون وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رشد بیماری Qovid 19 انفجاری است ، و گردش یک انسان در صورت عدم توانایی PCB است و توسعه دهنده نمی تواند مانع گردش ویروس شود. آنچه برای کاهش تماس ها و رزرو انزوای اجتماعی آنها ضروری است و به طور مایل نیست. نامگذاری شده است

در مصاحبه با فرمانده تی تی آنلاین ، محمد خواجهیان توماس می گوید: “باید چیزی باشد که شدت بیماری و تبعیض وجود داشته باشد که اگر موارد به بیمارستان برسد به بیمارستان ، قیمت آن زیاد است.” با این وجود سعی نکرده اید که قبل از شروع بیماری وارد زمین شوید تا طبق مرزهای آن وارد شوید. پس از رسیدن بیماری ، بیمار با افزایش تعداد بیماری ها ، مراکز مقاله برای ورزش علاوه بر این کار ، لازم است که ترتیب بقیه را نیز بدانید. تصور می شد كه به عنوان مثال ممكن است تعداد آنها را از ضعف مردم دور نكند ، اگر اجتماعی و به طور مرتب بیمار باشد ، مریض است و ما از یك طرف آن را به شما می دهیم ، تا این یاری نكند.

همه کارکنان مراقبت های بهداشتی آلوده می شوند

وی تصریح کرد: کنترل بیشتر آفات وجود ندارد که سریع بتوان بیمار را پیدا کرد که وی را منزوی کند و ارتباط فقط در تماس است برای بیماری امکان پذیر باشد. تمام سیستم بهداشتی و درمانی آنها خسته شده است ، به طوری که در این مورد ، مهم نیست که چند بار باید درخواست کمک کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آنچه بهترین عملکرد در حوزه بهداشت و درمان در استان بوشهر نخواهد بود یا نخواهد بود در اینجا یک سری از سهل انگاری است. یک کلمه احتیاط که من دیگر با آنها بوده ام ؛ چند هفته است که کشیده ام ، این نابودی سلامت طبیعی پرسنل است. برای هر روز مقدس ، ایام مقدس ، و آنها در انجام پروتکل های خود برای نظارت ، نظارت بر کلاس ها ، مربی تشخیص بیماری بیماران و غیره از آنها ناکام بودند ، در واقع بخشی از عظمت کار آنهاست که می توانید آن را بدست آورید. ما می خواهیم همه آنچه را گفته ایم انجام دهیم ، بهداشت دولت! این نمی تواند آلوده شود ، همه کارکنان ما را می گیرند ، من واقعاً باید با یک سری اقدامات هشدار دهم که نیازی به غایب بودن آنها نیست. این طور نیست که شما آن را انجام ندهید: و در این حد است که مانع از استقرار بستری در بیمارستان می شود تا خوشبختی ما باشد. اما اگر همه ما در کنار مردم دلسوز خود نباشیم.

اگر آنها ادامه دهند ، ما کنترل خود را از دست خواهیم داد

معاون صدراعظم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: “در استرس ، در هر صورت ، در مورد وضعیت و اینکه چه کسی از همکاری تعدادی از همکاران ما محروم است. همانطور که می دانید مراکز درمانی در حال تعطیلی هستند ، بیش از یک مرکز و دو مرکز در بوشهر و به همان شیوه ، در محلی که او هنگام بازگشت باز خواهد گشت و در شهرهای دیگر نیز: گناوه. مهم نیست که چه تعداد چیزهایی را می گویید که تعدادی از مردم به آنها خواهند رسید و به او خدمت می کنند. اکنون خیلی دیر نیست ، لطفاً به ما کمک کنید ، ما واقعاً همه ثروت هستیم ، نه تنها برای آنچه اتفاق افتاده است ، کارکنان ما لحظه ای برای استراحت در تمام ساعات روز و شب و تعطیلات و غیر تعطیلات ندارند. این می تواند ، و خانواده های آنها. ما روز و شب آماده می شویم ، تا چیز دیگری نباشد ، در تزئین کاهش می یابد ، تمام نمی شود ، کافی است فرهنگ و ذرت سرمایه گذاران بتوانند یک چیز دیگر به او بیفزایند … من دیگر از شر شر سخن نمی گویم: شما دیده اید ، و تعداد تست ها در چند روز بعد از اینکه شما را ضرب کردم ، و عمل از طریق دستگاه دو نوع است. . ما داریم. امیدوارم که ما به آنها کمک کنیم و جامعه ، اگرچه آزمایشگاه های نمونه برداری خیلی دور است تا بتوانم ، فکر کنم از هر منبع دیگری تأسیس شود ، در صورتی که همیشه این نوع از قانون باشد ، و این آرزوهایی را که شما مصرف می کنید وجود دارد و این قدرت را ندارد که من نتوانم. چیست؟

این بیماری و افزایش تعداد عفونت ها ، خواجهیان گفت: “احساس می کردم آنقدر ترسیده ام که می توانم روزانه 170 تا 180 یا 200 نفر انجام دهم ، میانگین آن 160 بود. اکنون دستگاه PCR دیگری را نیز اضافه کرده ایم اما در همین فضا با همان پرسنل فضا را محدود کنیم. ، فقط اضافه شدن اشخاص ، و نه اینکه او کاری را از طریق شبکه در این کار انجام داده است ، این است که تقسیم می شود تا آثار 270 تا 280 و 300 امتحانات روزانه را تجربه کنند ، و در واقع ، مقدار کمی از روز با مثبت و تعداد در حال افزایش است.

آنها برای بالا رفتن از سطح خارج شدند

تی تی آنلاین با بیان اینکه تعداد مدلها حداقل سه تا چهار برابر تاج بیشتر خواهد بود ، گفت: افراد نادرست فکر می کنند که این بیماری افزایش خطی دارد. با این حال ، این بیماری توسعه مواد منفجره و پیشرونده است و در یک مرحله پیشرفت می توان همه را به طور هم زمان و شیوع ناگهانی انجام داد. چند هفته است که می گویم شوک صحنه را به وجود می آوریم ، باید یک هفته جمع آوری جاده را کاهش دهیم ، به هر طریق ممکن و با تماس آنها باید کم شود تا شوکی نباشد. من متوجه شدم که روند رشد چیست و تعداد زیادی از آنها مورد توجه قرار گرفتند. با این حال ، این بیمار نیست ، به عنوان مثال.

این دولت با اشاره به شیوع این بیماری و افزایش تعداد آلودگی ها گفت: هیچ جای دنیا نمی تواند دقیقاً بگوید چه میزان از آلودگی ها را نشان می دهد. به این ترتیب ، در سریالهایی که به محاسبات آماری بستگی دارد ، به گونه ای که بعد از بیمار ، و نوری- همانطور که در مطالعات و آمار آنها نشان داده ایم ، سلامت و به همین دلیل نباید یک شهر باشد و در بسیاری از شاخص های محاسبات آماری. یک جامعه کاملاً با توجه به وسط حلقه B که در آن رنج می برد. از زنان دیگر خالی نشده است ، اما به هر حال نمی تواند آن را حفظ کند ، اما این طور نیست که من با زور بتوانم این کار را انجام دهم. از آنجا که هیچ کجای دنیا قادر به شناسایی همه آنها نیست که مسئولیت تحمل جامعه را بر دوش بکشد که این افراد به ساعت اضافه کردند ، یعنی حق تماس گرفتن سه یا چهار مرد و انتقال بیماری به پشت آنها و همه آنچه را می توانیم بگوییم. در موارد مشخص می شوند این زمان بدی برای اضافه کردن 20 مورد دیگر از طریق افکار است: زیرا انسان مردی است که به آزمایشگاه می آید و نتایج آزمایش ، انکار نمی کند که ، به منظور این است که این همیشه انکار نیست که؛ به منظور گرفتن تاکسی و به محض اینکه آزمایشگاه را ترک کردند ، آلوده می شوند.

شما نمی توانید به آمار اعتماد کنید

معاون وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: در دوره ایجاد شده از بیماری همه گیر ، باید توجه داشته باشیم که در هر شرایطی یا نتایج منفی یا مثبت به نتایج تست ما نرسیده یا خیر ، بیایید فرض کنیم افرادی که با ما در تماس هستند؟ مبتلا شده. بعد چهره همه ایمنی و سلامتی ، این همه! اینطور نخواهد بود ، زیرا آمار دیگر اهمیتی ندارد ، زیرا من می دانم که در جامعه چه می گذرد. و این آمار آماری مبنی بر اینکه 3 از اهمیت بالایی برخوردار است ، نمی تواند بسیار زیاد باشد: و هنگامی که او به جلو آمد ، با ، و افراد 6 نفر به مقصد خود رسیدند.

عبدالمحمد خواجهیان تأکید کرد: آمار و ارقام ممکن است که در صورت تغییر 1 ، بدترین حالت ممکن باشد که تعداد آنها بسیار زیاد باشد. برای شما آقایان ، بسیاری از بیماری ها ، به عنوان مثال ، برای مردم ، برای آنها در 2 و 4 است ، اما اکنون که تعداد زیادی از مردم ، که در سال 190 160 بود و به بالا برداشته می شود ، نشان دادن آنها چندان نیست. ما در اعماق اپیدمی هستیم و اپیدمی نیز این شرایط را انجام می دهیم ، همانند نمونه برداری ، اما این برای گردش یک ممنوع از طریق توسعه دهنده ضروری است ، شما نمی توانید از ویروس ویروس که لازم است برای کاهش تعداد تماس ها جلوگیری کنید. برای کاهش تعداد اجتماعات اجتماعی و فضای طولانی مدت یا آنچه که اکنون مسافت نامیده می شود.

در مورد پروتکل های موجود در مورد وضعیت سلامتی ، مراکزی که توسط میله به کارگران توزیع می شود ، وی یکی را با استفاده از “میله خود و دیگران از بی بدیل” تکرار می کند ؛ یکی از ما. با این حال ، ما کارکنان مراقبت های بهداشتی 3000 نفر هستیم اگر کسی را می شناسید که رعایت نکرده است “. ما معرفی می کنیم تا آهسته تر بدانیم. ما نمی توانیم به همه جا نگاه کنیم ، اما آنها بسیار بزرگ انجام می دهند و گزارش ها و پروتکل های خودمان را داریم. شبکه ما از یک ارتش بسیار عالی است و او در برخی معیارهای جستجو دارای یک سری حرکت اسلایدر است. بیشتر سطح محیطی خانه و سلامتی به مرکز وجود که تحت نظر مرکز بهداشت قرار دارد که تحت نظارت مرکز جامع سلامت است و مرکز جامع بهداشتی تحت مدیریت شهر و بهداشت به مرکز و شهر نجات با استفاده از دید مردان شایسته قانون ، امنیت شبکه و شبکه توزیع می شود. از دانشگاه علوم پزشکی فعال است ، و ممکن است همه مراقبت و مهارت خود را بدانند ، و نه فقط به عنوان کسی که در جمع کردن چیزها وجود نداشته باشد ، مشاهده نمی شود ، نظارت هم نمی شود.

سلامتی و مشارکت مردم آنجا

این مقام مسئول تأکید کرد: در شرایطی که خود مردم و فردی که مریض است می خواستم در خانه بمانم و ازدواج کنم و به همه جا بروم ، نه تنها یک لیوان بزرگنمایی را که پرستار یا پرسنل مراقبت های بهداشتی به آنها تعویض کرده اند ، نگذاشته اند؟ به طوری که ، سالتینی و تمام ارزش های هوچین نگهبانش ، اصلاً برای ما احیا شدند؟ متأسفانه ما با آنها به ناحق رفتار می کنیم: اگر با این حال ، فرد در نهایت تغییر کند و تغییر کند ، همان سؤال کردن ، همه ، همانطور که وجود دارد ، می تواند در وزارت بهداشت ، در آزمایشگاه ، در مشکلات بهداشتی قرار داشته باشد ، و هیچ کس هم آنها نیستند. آن را به زور. باشد و نه او خواهد گفت ، و چند ، و مشکلات زندگی سیستم من ، و ندارد: شما اما همانطور که ما باید به اینجا بیاییم. ما باید حتی او را دنبال کنیم و دیگران را به پیروی از آن هشدار می دهیم ، اگر توجه داشته باشید ، مبادا هرکسی اینگونه باشد ، من به شما هشدار می دهم ، اگر مشکلی پیش آمد ، و ما می دانیم ، برای این که بتوانیم او را دنبال کنیم ، اما کار نمی کند ، و کار و کار گفته می شود که ضعیف است ..

خواجهیان با تقدیر از همکاری و در رابطه با اعضای ستاد ، مدارس ، نیروها و بسیجیان اظهار داشت: “ما انتظار داریم همکاری هایی برای ادامه و حتی بیشتر از گذشته انجام شود.” ما تلاش می کنیم ، اما مردم به ما کمک می کنند. شخص فاقد آن است ، و به او توانا داده است كه او را تحت كنترل خود بگذرانم .البته ، من خوشحالم كه شما به من هشدار مي دهيد ، و من شما را دنبال مي كنم تا جايي كه من مطمئن هستم ، اما من آنها را به عنوان صنعتي كه به سمت او رفته بود ، فرو نمي گذارم. روز و شب نیز با روش درمانی بهبود نمی یابد. مردم باید مانند ما بایستند ، مردم دیدند که سلامتی فقط با مشارکت گونه ها ایجاد می شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا