اقتصادی

شلیک اروپا به فروش نفت و فرآورده‌های نفتی روسیه

علاوه بر ممنوعیت تدریجی واردات نفت روسیه، اتحادیه اروپا قصد دارد فروش نفت و فرآورده های نفتی روسیه را در هر نقطه از جهان ممنوع کند.

به گفته مقامات اروپایی مستقر در تی تی آنلاین و سند مشاهده شده توسط بلومبرگ، ششمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، ارائه خدمات بیمه ای مربوط به حمل و نقل شرکت های نفتی و کشتیرانی روسیه به اروپا را ممنوع می کند.

روز چهارشنبه، سفارت اتحادیه اروپا برنامه‌هایی را برای اجرای ممنوعیت شش ماهه اکتشاف نفت روسیه تا پایان سال بررسی خواهد کرد. مجارستان و اسلواکی که به شدت به انرژی روسیه وابسته هستند و یک بار با ممنوعیت نفت روسیه مواجه شده اند، محدودیت های زمانی طولانی تری (تا پایان سال 2023) برای تصویب تحریم ها دریافت خواهند کرد. همه 27 کشور عضو اتحادیه اروپا باید یک بسته معتبر داشته باشند.

بیمه حمل و نقل برای حمل و نقل کالا در سراسر جهان ضروری است. اگر برای محموله ها بیمه ارائه نشود، ممکن است تردد آنها مسدود شود. بیمه یکی از اقدامات مهمی بود که آمریکا و اروپا برای صادرات نفت به ایران بر آن تکیه کردند.

بر اساس این اهداف، نفت و نفت و فرآورده های نفتی از طریق کشتی های پرنده یا سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به کشورهای ثالث، مبدا یا صادر شده از روسیه منتقل می شوند. یک نهاد یا دستور تحت پوشش قوانین یکی از اعضای دولت ممنوع است. اما این گزاره ها می توانند تغییر کنند.

این ممنوعیت شامل ارائه کمک های فنی مستقیم یا غیرمستقیم، خدمات میانجیگری، کمک های مالی یا مالی، یا سایر خدمات مرتبط با محموله، از جمله انتقال نفت و فرآورده های نفتی از کشتی به کشتی به کشورهای ثالث مبدأ روسیه یا صادر شده از روسیه است. . .

دو مقام اروپایی که نخواستند نامشان فاش شود، به بلومبرگ گفتند که محدودیت بیمه نیز درج شده است.

به گزارش بلومبرگ، اورسولا فون در لین، رئیس کمیسیون اروپا روز چهارشنبه به پارلمان اروپا گفت که اتحادیه اروپا همچنین پیشنهاد کرده است که دسترسی Sberbank و سایر وام دهندگان به سیستم پرداخت های بین المللی سوئیفت را قطع کند. زیان های اقتصادی با افزایش مسکو کنترل می شود زیرا اتحادیه اروپا بزرگترین مصرف کننده نفت و تولیدات نفتی است. در سال 2019، حدود دو سوم نفت اروپا از روسیه تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا