علم و سلامت

ضرورت آمادگی برای مواجهه با پیکهای بعدی کرونا / خطر عادی انگاری اوضاع و بازگشت به شرایط قبلی

به گزارش شفاف؛ دکتر. سعید نمک ، در ابتدای جلسه که با حضور اعضای مرکز تهیه دارو و تجهیزات پزشکی برگزار شد ، ضمن تأکید بر ادامه پروتکل های بهداشتی در همه مراسم ها و فرصت ها ، گفت: پروتکل های بهداشتی باید بسیار دقیق رعایت شوند و بلافاصله رعایت شود سیستم مراقبت های بهداشتی در ایالتی که عادی سازی تمام تلاش خود را برای کاهش بروز و مرگ و میر شبانه روزی انجام می دهد ، مطمئناً شرایط خطرناکی را برای بیماری های تاج به ارمغان خواهیم آورد.

به گفته وزارت بهداشت ، اضافه شده ، “داشتن آداب و رسوم و تشریفات سیستم بهداشتی ناخواسته و باعث دو برابر ما می شود ، به این معنا که این همه زینت ها و اپیدمی های مدیریت بیماری را به محراب نمی کشد. “

وزیر بهداشت ، با اشاره به موفقیت پزشکی سیستم بهداشتی در ایجاد شرایط بهینه برای انجام یک کار آسان برای اکثر مردم ، گفت که در مورد این موارد محصولات زیادی در مورد رویکرد داروها و مرکز مدیریت تجهیزات پزشکی وجود دارد.

علاوه بر این در تولید داخلی با تکیه بر دانش دانشمندان داخلی ، مرکز مقدار موثر مدیریت دارو و تجهیزات پزشکی و تجهیزات داروهای معمول و بخش دارو ، تأکید شده است.

سپس دکتر فرمانده محمدرضا شنازاز ، رئیس سازمان غذا و دارو ، موضوع شهرت نیست و به دلیل ارز فراوان سرنوشت دارو و تجهیزات پزشکی ، برای واردات و وضعیت تولید داخلی مواد اولیه دارویی.

همچنین ، دکتر گزارش شده است که پیمان عشق ، رئیس سازمان انتقال خون کشور ، با خون گروهی از تولید و توزیع کیت های غربالگری ، در پادشاه ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا