اقتصادی

طرح دوباره مسکن استیجاری روی میز شهرداری و دولت

امروز ، چراغ سبز حناچی اسلامی و تقریباً مساوی مسکن اجاره ای برای هشدار به سالها منتقل شده است. با این حال ، قراردادی بسته شده است که توسط دادگاه منعقد شده است ، اما هیچ یک از میثاق های این شهر و شهر نیست.

با توجه به محل سکونت برای ساخت یک خانه مسکونی در Isna ، و اجازه دهید آن را به بازار است برای سازماندهی و کنترل در زمانی که پیشنهاد از آیات ، وزارت راه توسعه در Akhundi شهری. ساخت سلول هایی که اکثر کارشناسان و برخی اعضای شورا ، این طرح را اجرا می کنند.

استعفای ابات آمدن پروردگار ، آن ماهومت ، و آخوندی اسلامی از امپراتور ، آن را به خانه های امپراتوری سال منتقل کرد و شهر شروع به ساخت مشاوره کرد. در 21 ژوئیه 2009 ، یکی از موضوعات اصلی در جلسه ساخت مسکن شورا حضور رئیس جمهور و از خانه های کوچک آنها بود. اواخر سال گذشته ، مقامات شهرداری در مورد نیاز به صحبت با 40 متر تا 25 خانه. اما با مخالفت برخی افراد ، کسانی که اعتقاد ندارند: حاکمان ، و نه کارشناسان ، او عادت نداشت که در توصیه کوچک این باشد که یک نسخه از مصرف خانه ها باشد. ادامه تنش در هفته های اخیر در واحدهای 25 متری ساختمان صحبت شده است.

با این حال ، امپراطور امروز محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، در حاشیه اختصاص داده های صنعت ساختمان برای نظارت بر سیستم ، گزارشی به این وزارتخانه برای تهیه 99 سال قطعه در اختیار سازندگان مسکن اجاره ای قرار دارد و می گوید سازندگانی که برای پایین تر ساختن خانه ها مطیع قادر به فرود افراد 99 ساله برای خرید 10 سال از ما است. آیا از 5 ساله نیز این قدرت ، که مراسم پرداخت به آنها داده می شود به دستور افزایش زمین ، به 10 سال توقیف نیست.

و آنها گفتند که خانه های اسلامی در مساحت 30 متر ساخت مسکن ، و همین امر در قالب 75 متر برای ما صدق می کند.

پیروز حناچی ، شهردار تهران ، که اگرچه اغلب اوقات آمادگی شهر برای انجام این کار به او اعلام می شد ، آن را به یک خانه مسکونی اعلام می کند ، و امروز امروز در این مراسم بار دیگر مد می شود: “در مورد ما ، ما آماده هستیم همان امکانات را که به سازندگان داده ایم ، اگر آنها این امکانات را به شهرداری ندهند ، در صورت امکانات خودمان”. بیا مسکن بسازیم البته او همچنین گفت که این شغل قانون نیست ، اما همچنین به ما خواهد گفت که ما می توانیم این شهر را بسازیم.

وزارت توسعه شهری راه های کمک به یک سال ، اخیراً یک برنامه اجاره حرفه ای را در بازار اجاره راه اندازی کرده است. پروانه اصلان – مدیر کل خدمات مالی مسکن از وزارت راه و شهرسازی – گفت که ساخت شرکت های اجاره ای به بخش خصوصی و برای کمک به کنترل پروژه میان مدت ، گفت: در حال حاضر ، پروژه های مسکن در نوشیدن نیمه تمام ، و به پایان رسید ، که می تواند به خودش اضافه شود. در این مقاله ، علائم مربوط به فیلم های جدید واحد های توقیف شده توسط واحد خصوصی را پیشنهاد یا آماده و پالایش کنید.

بر این اساس ، واحدهای مسکونی باقیمانده برای درآمد اجاره در سال به دلایل حرفه ای برای گروههای مختلف تکمیل شده و اکثریت افرادی که توانایی پرداخت مسکن را ندارند ، درآمد و درآمد ، درآمد و به آنها تخصیص داده می شود که از قیمت دور نباشد.

امروز اسلامی و گفتگوهای بین حناچی نشان می دهد که در صورت تأمین منابع ، پروژه مسکن اجاره ای اجرا می شود. اما اگر بارها و بارها توسط وزرای برخی از کارشناسان برخلاف چهره نروید.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا