علم و سلامت

عکسl یافتن بقایای هیولایی از عمق تاریخ

به گزارش خبر اخبار آنلاینکاربری عکسی از یک دندان مثلثی شکل روی پلتفرم منتشر کرد و از دیگر کاربران پرسید که آیا می توانند آن را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید:

رئیسی به این دو دلیل برای همیشه اجازه ورود به اینستاگرام را نخواهد داشت!

جدیدترین و در عین حال زیباترین دریاچه های دنیا که ذهن شما را متحیر می کند

مگالودون گونه ای از کوسه غول پیکر بود که تصور می شود حدود 20 میلیون سال پیش تکامل یافته است. 13 میلیون سال بعد در اقیانوس های جهان شنا کرد تا اینکه منقرض شد. کوسه سفید بزرگ یکی از بستگان مگالودون است.

این گونه یکی از بزرگترین و قدرتمندترین شکارچیانی است که تاکنون زندگی کرده است. پزشکان فکر می کنند که طول آن به 50 تا 60 فوت می رسد.

عکس: بقایای هیولاهای کشف شده از اعماق تاریخ

معروف ترین بقایای مگالودون دندان ها هستند. اینها گاهی اوقات در سواحل سراسر جهان یافت می شوند. به دلیل شباهت در شکل، تشخیص تفاوت بین دندان های یک مگالودون و یک کوسه سفید بزرگ دشوار است.

دیرینه شناس اشبی گیل گفت که این دندان “واقعا” از یک مگالودون است. او گفت که این فسیل احتمالا بین 3.6 تا 15.9 میلیون سال سن دارد.

دندان های کوسه ها به راحتی سوراخ می شوند، اما حیوانات دیگر به ندرت حفظ می شوند.

اندازه دندان مگالودون در تصویر مشخص نیست. برخی از آنها می توانند بسیار بزرگ باشند، که بزرگترین آنها تا کنون حدود 7 اینچ طول دارد.

از آنجایی که مگالودون ها در دریاهای سراسر جهان زندگی می کردند، فسیل دندان های مگالودون را می توان در مناطق دریایی در سراسر جهان یافت.

227227

دکمه بازگشت به بالا